Kulbak Bilge-10

Kulbak Bilge-10

Yaşayan roman Kulbak Bilge ÇİZGİ ROMANI KULAK HIRSIZLIĞI BÖLÜMÜ ile yeni sırları açıklamaya devam ediyor...


25 Mart 2014 13:16
font boyutu küçülsün büyüsün


                             KULBAK BİLGE -ÇİZGİ ROMANI DEVAM EDİYOR

 

                                                KULAK HIRSIZLIĞI  

Kulbak Bilge 1. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2936

 Kulbak Bilge 2. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2945

Kulbak Bilge 3. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2950

Kulbak Bilge 4. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2954

Kulbak Bilge 5.Bölüm:  http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2978     

Kulbak Bilge 6. Bölüm:  http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2983

Kulbak Bilge 7.  Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=2995

Kulbak Bilge 8. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=3013

 Kulbak Bilge 9. Bölüm: http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=3045

 

Kulbak Bilge-10.Bölüm

Diğer Format:  http://medya.onaltiyildiz.com/kulbakbilge-b10/#/0

 

 

 

 

DİĞER FORMAT. http://medya.onaltiyildiz.com/kulbakbilge-b10/#/0

(YAZI VE RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN)

 

 








Bu haber 119,833 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (96)
  • Mehmet Celal Helvacı / 18 Aralık 2015 15:05

    Kabenin Sırları

    Kabenin sırlarında resmen mavi ekran verdim :)) okudukça ne kadar cahil olduğumu anlıyorum. ot gelmişim saman gitmemek dileğiyle.
    Allah razı olsun bu çalışmaları yapanlardan.
  • Elbruz / 16 Nisan 2014 11:47

    Şok oldum

    Rahmetli ihh muhabiri İsmail GÜNEŞ'in konuşmalarını o kadar dinlememe rağmen. Her dinlememde "bu abi kim ya" tepkisine farklı anlam yüklemiştim. Gördüğü bir adama tepki verdiğini düşünmüştüm. Meğer gördüğüne değil duyduğuna tepki veriyormuş. Şimdi herşey daha anlamlı benim için. Allah razı olsun sizden oktan hocam. Gollon ilk karikatürize edildiğinde ben yorumunu yapıp kime benzettiğimi ifade etmiştim. Yanılmamışım. GOLLON, HERKÜL, KARAHAHAM, TSK'ya kumpas, İslam'ın içinin boşaltılması, Muhammedin resulullah'ı çıkarıp la ilahe illallah demeyi yeterli görmek, peygamber efendimizi önemsizleştirmeye, unutturmaya çalışmak vs. Hepsi ve daha fazlası kulbak bilge serisinin içinde net bir şekilde var! GOLLON ve EFENDİSİ (üst beyin) Allah şerrinizden bu ülkeyi ve islam dünyasını korusun.
  • Turk'un torunları / 16 Nisan 2014 11:36

    Gizlilik kararı kalkmış

    Yazıcıoğlu dosyasındaki gizlilik kararı kalktı- 16 Nisan 2014, yeni gelişme:

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26231613.asp
  • dertli mümin / 6 Nisan 2014 02:35

    ayın bombalanması

    nasanın araştırma cihazı (ladee) nisanın 21 inde yada öncesinde aya çarpacakmış adamlar yarığı açmak için çabalıyorlar !!! oktan baba inşallah sin-ayın devamını yazar teşekkürler http://www.space.com/25354-nasa-ladee-spacecraft-moon-crash.html
  • tevfik hikmet / 3 Nisan 2014 23:34

    gollon

    Bu gollon cetrefilli bir konu. 7 subat gecen yil mit'e operasyon yapildi. Yeni gecen 7 subat herkul isimli film Turkiyede gosterime girdi. Tevafuk mu desem , ne desem. Memleketin her yeri , butun kurumlari karistiriliyor hepsinin mesruiyeti sorgulanir hale getiriliyor. Umutluyuz, yeise dusmeyecegiz. Selametle!
  • Erdekli / 3 Nisan 2014 06:40

    Kabe

    Selam sevgıderler,
    Kabe nın peygamberımız donemındekı halıni bılenınız varmı? Ozamana aıt bı esere falan rastlıyanınız
  • Abdulvahap Ünalmışer / 31 Mart 2014 18:55

    kıydınız yiğidime..

    okudukça gözlerim doluyor, kıydınız yiğidime ALLAHINDA bir hesabı var herşey başınıza yıkılacak.
  • Çiğdem / 31 Mart 2014 16:36

    Teşekkür ve Selametle

    Muneccimbaşı Takiyuddin Efendi yorumcusuna, yazısı için Allah razı olsun diyorum.

    Selametle
  • Melih Kölük / 31 Mart 2014 01:49

    Ay

    Ay çiziminde arkada sola doğru bakan yüz ki kulakları kurt şeklinde çizilmiş, sultanımıza çok benziyor. Ön bölümdeki yüz ise Münir Derman hocamızın yüzüne benziyor, bakışlarını içimde hissettim, çok derin çizilmiş.
  • biyolog / 30 Mart 2014 20:01

    kumpas

    kulbak bilge-5 bölümünde türk ordusuna kumpas kuran karahaham anlatılıyordu. orduya kumpas kurduktan sonra kanadaya kaçtığı yazıyordu. yorum yapan arkadaşlar bu kişinin kim olduğu konsunda genel bir fikir sahibi idi.
    bu şahsın hala faaliyaette olduğu yazıyordu.
    dün özel bir tv kanalına röportaj vermiş. yap-boz programında camai aleyhine konuşuyordu. her halde kumpas faaliyetlerine devam ediyor.
  • fanatik 1453 / 30 Mart 2014 16:49

    harika bir yapıt

    çizgi roman okyucusu olarak şunu söyleyebilirim
    Türünün ilk örneği yenilikçi bir akım başlangıcı tebrik ederim.
  • Muneccimbaşı Takiyuddin Efendi / 29 Mart 2014 12:43

    düşünen toplumlar

    Bakara:120 Al-i İmran:118 Hud:24 Hicr:75 Nahl:90 Furkan:50 Mumin:58 Muhammed:24
  • halit göçer / 29 Mart 2014 12:39

    saat yaklaştı, insanların ekserisi zikirden gafil!

    hanif ibrahimin evladı, hac için uzaklardan gelenlere, tavaftan sonra o zaman zaten iki kapısı herkese açık olan kabenin içini de gezdirip gösteriyordu.

    o zaman kabenin hacmi bir-kaç metre küp daha geniş idi , tabanındaki en uzun kenarı 15 metreden daha uzun ve kabe küpe değil dikdörtgenler prizmasına daha yakın idi.

    güncel kabenin ise küpe daha yakın olan şeklinde taban uzunkları dış kaplama dahil: 12,84m. 11,28m. 13,16m. 11,53m.

    günümüzde ancak bir devlet başkanına eşlik ediyorsanız (turgut özal'ın yanındaki gazeteciler gibi) veya allahın selahiyet verdiği bir kul iseniz kabenin içine bakabiliyorsunuz. içinde kimin yaktığı anlaşılamayan sanki bir tütsü koksu her daim mevcut. ayrıca gül de kokuyor.

    muhsin kardeşin şehadetinin hâlen ısrarla sonuçlandırılmayan kriminal soruşturmasına youtube tan bakılınca garip durumlar var:

    youtube türkiya'dan erişime engelli olduğundan açılınca:
    "İşte helikopterdeki cihazları söken subaylar" videosuna (ki reisicumhur da seyredip kapanmak üzere iken soruşturmayı kısmen canladırmış idi) bakılınca insan şunu merak ediyor: peki kim bu subayların esas emir vereni?

    "Yazıcıoğlu nun eşi ekranda patladı" videosuna bakılınca da belli saatteki türkiya'daki tümden radar logları silinmiş diye söylenti olduğu duyuluyor. askeriyenin içinde radar loglarını silinmiş gösterecek kadar eli uzun bir yapılanma olduğunun açıkça beyan olması muhsin'in sonuçlanmayan soruşturmasından çok daha önemli bir veridir diye düşünürüm.
  • gökmen Ç / 29 Mart 2014 11:51

    kurt sembolü

    kalp eren'lere slm olsun. benim bu yazıda başka bir detay dikkatimi çekti. Kabenin kayalarin kurt sembolü. Zülkarnezn'nin anlındaki kurt sembolüy'le kabe'nin ilişkisi varmı oktan abi'den açıklama gelirmi bu konu hakkında, erol abi size'de slm'lar kitabınız hayırlı olsun.
  • alaca / 29 Mart 2014 03:09

    büyük kabe, küçük kabe

    Güneş, Ay, Kabe küçük kuş ise, büyük kuş nasıl açıklanabilir? onunda bir Güneş'i ve Ay'ı olması söz konusu olabilir. orada büyüklük küçüklük konusunda tam tersini beklemek olası olabilir. yani Güneş daha küçük Ay ise daha büyük. asıl merak ettiğimiz Tarık ve Şira Yıldızı bu bahsi geçen 11 yıldızın dışında mı kalmaktadır? aslında burada sorulacak o kadar çok soru var ki? fakat düşüncelerin soruya dökülmesinden bile aciz olan bir kalıp, nasıl olur da cevaplara tahammül edebilir? teşekkürler..
  • METİN BULUN / 28 Mart 2014 19:26

    Güzel bir çizgi roman, belki gerçekler...

    Oktan bey gayet güzel bir çizgi hakikat bilgileri hazırlıyorsunuz...Fakat bu kritik dönemde çizilen tarif edilen karakterler insanlarda şüphe bırakacak şekilde olduğunda ortaya fitne çıkar...İmadan öte bir bilgiyle anlatılırsa daha faydalı olur ve sui zanna fırsat verilmez...Hainlik eden kim olursa olsun bu milletin artık öğrenme vakti geldi de geçiyor...Bizler vatan ve millet kavramının nelere karşılık geldiğini ve ne değerde olduğunu bilen insanlarız...Bu uğurda kimseye müsamaha gösteremeyiz...Aklını kullanmayanın ferasetini egosu kapatır...Gerçekleri gizlemeyin artık...Kimseden korkmadığınızı düşünüyorum, ALLAH cc. dışında...O zaman sorun yok demektir...Önümüzde fırtınalı yıllar var hazırlık yapmak lazım...Bilmeyen neye nasıl hazırlık yapacak ? Kardeşlik hakkına anlatın, öğretin...
  • Alper A. / 28 Mart 2014 18:39

    Siz cemaatsiniz de biz değil miyiz ?

    Devlet, millet, vatan diyoruz. Kalbim kırıldı diyorlar. Hizmet ediyoruz diyorlar. Hizmet etmiyorsunuz demedik ki zaten!
    Bakara-11:
    "Hem bunlara yer yüzünü fesada vermeyin denildiği zaman biz ancak ıslahcılarız derler."
  • Volkan Ç. / 28 Mart 2014 11:33

    Her daim endişe duyarım, cahil halimle derin konularda yorum yapmaya velakin, Oktan hocam verdiği bilgilerle bizi her daim tefekküre davet ediyor.

    Niyetimiz iyi, yanlışlarımızı Allah(C.C) hayra çevirir inşaAllah.

    Güneş-->Işık-->Gölge

    Size kendisi ile yürüyeceğiniz bir Nur versin(Hadid-28)-->Gölge gibi

    Merhaleler halinde yaratılan Nur-->Bir merhale Melekler-->Bir merhale Ay'daki Nur

    Fatır 1'de; 2'şer 3'er kanat sırrı-->Şems yani Güneşin tayfı

    Fatır 1'de; 4 kanat sırrı-->Cebrail A.S-->Ay'daki Nur(Allahu Alem)

    O zaman;

    Nur yani Melekler-->Güneş-->Işık-->Gölge-->İnsanla yürüyen Nur(Gölge gibi) olabilir mi?

    Bu durumda gölge ışığın işi ancak, ışığın kaynağı da Nur olur.--> Fatır 1'de; 2'şer 3'er kanat sırrı-->Şems yani Güneşin tayfı

    Işık-->Gözleri kamaştırır-->Kulumun gören gözü olurum.

    Nur-->Gönülleri kamaştırır.-->Yaradan Nur üstü Nur'dan algılanır-->Mümin kulumun kalbine sığdım.-->Cebrail (A.S) vasıtasıyla habibi Hz.Muhammed (S.A.V) indirilen Nur-->Kur'anı Kerim

    Ay'ın karanlık yüzü-->Kabe'nin karanlık örtüsü-->Nur-->Cebrail A.S-->Ruhul Kudüs-->Fatır 1'de; 4 kanat sırrı-->Görülmek için ışığa ihtiyaç duymaz-->Gölgesi olmaz-->Zira Işığın kaynağı Nur'dur-->Karanlıklardan aydınlığa çıkaran Rabbime şükürler olsun-->Allah(C.C) Nur'unu tamamlayacaktır İnşaAllah. "Cebrail'e (A.S) düşman karanlık Şeytan aleyhillane ve uşaklarına rağmen"-->Güneşin Ay'da kaybolma sırrı...

    Selam ve dua ile...
  • zeki dagasan / 28 Mart 2014 10:41

    Alperen Esad kardesime;

    Alperen Esad kardesim. Kalbiniz kirik olmasina ragmen nezaketinizi koruyarak yorum yazdiginiz icin oncelikle tesekkur ederim.

    Oktan abiyi sizin de muhabbetle takip ettiginizi dusunerek, bugune kadar hicbir cemaat cemiyet yada parti icin menfi-musbet taraf olmadigi hususunda bana katildiginizi dusunuyorum. Kendisi kisileri degil icraatlari yorumlayan biridir. Kutsal degerlere saygisizlik olmadigi surece de asla celallendigini gormedim/gormedik.

    Az once sitede yeni yayinlanan bir yazi oldu, "Vatan Hainligi" basligiyla. Genel olarak halkin kanaati tahmin ettiginiz gibi bu olayin cemaatin isi oldugu yonunde fakat bunu kanitlayacak hicbir somut unsur yok ortada. Farkindaysaniz yazida, art niyetli tavir lanetlenmis, hicbir kisi kurum kurulus cemaat yada cemiyet degil, hatta ve hatta bu konu ile ilgili basindan beri hukumetin yanlis strateji izledigi yonundeki dusunceleri iceren makalelerin linkleri de sunulmus. Kimseyi zan altinda birakacak bir yorum yapilmamis, bu ihanetin sorumlulari lanetlenmistir.

    Kulbak Bilge-10 da da farkli bir yorum yok, tevafuk da oldu biraz aslinda ama durumu da cok guzel ozetlemis oldu.

    Ilk baslarda benim de zaman zaman Oktan abiyle hemfikir olamadigim, soru isareti koydugum yorumlari olmustu fakat bunun sonradan benim yanlis yada eksik yorumlamamdan kaynaklandigini, kendisini daha iyi tanimam ve analiz etmem gerektigini farkettim. Bunu empati kurmaniz maksatli soylemiyorum lutfen yanlis anlasilmasin, sadece samimi ve nazik bir bicimde duygularinizi paylastiginiz icin mukabele etmek istedigimden yaziyorum.

    Siz halis niyetinizle ciktiginiz, tabi oldugunuz yolda tertemiz kalbinizle yurudukce, Allah zaten ortada bir yanlis varsa onu sizin onunuze ergec cikaracaktir.

    Kendimizi Allah' a teslim edelim, gerisi hep hayir olacaktir zaten.

    Selam ve Dua ile..
  • a.sefa / 28 Mart 2014 02:11

    oktan abim

    herkül projesi cöküyor Oktan abimizin sayesinde,,,,ALLAH Oktan abimizi korusun...
  • Alperen Esad / 28 Mart 2014 02:11

    Kalbim kırık

    Zeki Dagasan kardeşim senin dediğin gibi düşünmüyorum. Oktan hocam camiayı kastetmedim demedikçe inanmam. Resmen camia hedef alınmış gibi yazıda. Diğer yorumcuların bir kısmıda böyle düşünmüş. Camiaya yakın birisi olarak çıkan yalan haberlerin hepsinin gerçeği çıktı. Bu süreçte hükümete yakın gazetelerin verdiği tekzip sayısı baya bir fazla. Okuyuculariniz arasinda camiadan olanlarda var hocam. Kalbim kırık. Camianin hiç kötülüğünü görmedim şu zamana kadar. Camia hakkinda kötü yazan arkadaşlar elbet ahiret var. Kimse kul hakkıyla gitmek istemez değil mi? Delil, ispat olmadan yazmasaydiniz keşke. Oktan hocam takipteyim, ufak bir açıklama bile yapsanız sevinirim. Selametle.
  • fırıncı / 27 Mart 2014 21:53

    golloş işin bitti

    golloş ve casusu dumansız tirtir titre Türk milleti ayakta.
  • dertli mümin / 27 Mart 2014 19:44

    bomba haber

    şu an itibariyle yeni öğrendim macaristanda tuna nehri üzerinde yapılacak olan köprü inşaatı esnasında bir mezar bulunmuş mezarın atamız GURURUMUZ ATİLLA HANA AİT OLDUĞU SÖYLENİYOR kılıç bulunmuş hun kültürüne ait objeler bulunmuş fotoğraf ilginç lorand eötvös üniv. araştırıyormuş acaba gerçekten o mu ? eğer o ise mezarın açığa çıkması birşeylerin alameti mi ? (mesela son papa-vatikanın yıkılışı ? ) 16 yıldızdan oktan babadan açıklama inşallah gelir teşekkürler http://worldnewsdailyreport.com/hungary-archeologists-discover-tomb-of-attila-the-hun/
  • Alper A. / 27 Mart 2014 19:23

    Paralel eller

    Simdi Oktan Hocam açıklamış olanlari her zaman ki gibi gayet anlaşılır bir sekilde. Bazi arkadaşlarımız yok cia dir o mossadir cemaattir degildir tarzinda fikir beyan ediyorlar ve ardindan açıklama istiyorlar. Oktan Hocam düşünmedi mi yani çelişki yaratacağını. Size direkt olarak yazsa zaten inanmayacaksiniz hala şüphe ediyorsaniz. Demek ki herkes anladigini anlasin istemiş.
    Herkes anladığını anladı. Hala anlamamış gibi yapan yada kendini kandiranlara burda saygısızlık yapacak değilim ama saygım filan yok kimse kusura bakmasın.
  • Bekir ÖZTÜRK / 27 Mart 2014 18:28

    Rahmetli M. Y. başkan!...

    Rahmetlinin suikastı ancak bu kadar net anlatılırdı. Malum 25 martta açıklanacak kasetinde doğru olduğu elan doğrulanmış oldu gibi. Demek ki fizik metafizik savaş tam gaz sürerken her kes kendine dikkat edip KURAN-I KERİMİ çok dikkatli okumalı. bize din olarak ne öğretiliyor? son zamanlarda türedi değişik çehreli, selamdan imtina eden sarıklı cüppeli bir takım kişilerin bir takım evlerin artmasına dikkat diyorum. Ülkede lidermi var diyenler. tek lider adayının da helikopter kazası ile yok edilip bu günkü yapının devamını sağladılar. kürt meselesi, ekonomik göstergeler, barış süreci, ergeneokon, kasetler, YLSUZLUK, gezi direnişi- yada olayları, Parelele bağlanarak (cemaat- iktidar kavgası ile) gözden kaçırıldı. veee seçimlerde kimse iktidar muhalefet hepsi güme gitti herkes bir paralel türküsü tutturdu gidiyor. Gerçekler gözlerden kaçırılarak uyutulduk. düşman kardeşi oynayanlar bence danışıklı dövüşteler. Işık ayrı- NUR AYRI Yakında NUR görülür inşaALLAH.. Sırlar açığa çıkarken gerçeklerde anlaşılıyor. Kuran Ve olayların arkasını KULBAK Bilge ile anlamaya devam.
  • Orkan / 27 Mart 2014 18:07

    canınız sağolsun.

    .
  • ASAF / 27 Mart 2014 17:59

    hala PARALEL YAPI YOK DİYENLERİN

    AKLINA ŞAŞARIM SURİYE GİZLİ KONUŞMALARI SERVİS EDİLECEK KADAR İLERİ TEKNOLOJİ VAR BU HAİNLERDE BİRAN ÖNCE OKTAN BABANIN DEDİĞİ GİBİ BAŞBAKAN CİDDİ BU YAPIYNIN KÖKÜNÜ KAZIMALIDIR BAĞIRMAKLA ÇAĞIRMAKLA OLMAZ.
  • Bekir ÖZTÜRK / 27 Mart 2014 17:12

    gerçekler

    Gerçekler açığa çıkarken... Sen nerdesin; TÜRK OĞLU?
  • bir yıldız / 27 Mart 2014 17:01

    izin verenler?

    Paralel yapı ile yıllardır kol kola yürüyenler, her yaptıklarında onlara uygun zemin hazırlayanlar kimlerdir ve akıbetleri ne olacaktır sevgili arkadaşlar?
  • Oya Kisir(Oya Kara) / 27 Mart 2014 16:39

    Sayin Anil Kerem'e

    Attila'nin mezarina dair olan verdiginiz baglantiyi dun I.U Edebiyat Fakultesi Tarih bolumu hocalarindan sayin Ali Ahmetbeyoglu hocamiz paylasmis,buyuk bir heyecanla ve sevincle bu haberi karsilamistik ve bizler de paylasmistik.Fakat akabinde hocamiz maalesef Macaristan'dan haberin doğrulamadıgina dair aciklama getirdi ve Erciyes Universitesi Tarih Bolumu ogretim gorevlisi sayin Nebil Karaduman'in kendisine haberin aslini gonderdigini belirtti.Haberin aslinin oldugu baglanti:
    13 haziran 2012 yilina ait
    http://www.thechinawatch.com/2012/06/well-conserved-body-found-in-ancient-tomb/
    Haberin dogru olmasini cok isterdik,simdilik aciklamalar bu yonde..Selametle kalin
  • Anıl Kerem / 27 Mart 2014 15:19

    Atilla meteor taşı ve kılıç

    Merhaba onaltıyıldız ailesi ;
    Bu gün gördüğüm haber Sanat Tarih öğrencisi ve onaltıyıldız takipçisi olarak bir anda dikkatimi çekti. Oktan ağabeyin yazıları( özellikle İstanbuldan söz ettiği ) , ATATÜRK'ün Tuna şiiri ve Plevne savunması hemen aklıma geldi .

    Haberi hiç değiştirmeden sizlere sunmak istiyorum..

    Macar Arkeologlar Attila Han'nın Kurganını Buldu

    Macaristan’in başkenti Budapeşte’de Tuna Nehri üzerinde yeni bir köprü temellerinin inşaatı sırasında inşaat işçileri tarafından 6. yüzyıla ait muhteşem bir kurgan ortaya çıkarıldı. Yapılan incelemelere göre kurgan odası büyük bir Hun öndere özgü olduğuna kesinlik kazandı. Büyük olasılıkla Attila Han'nın kurganı olduğu ileri sürülüyor.

    ‘’Bu gömü alanı kesinlikle inanılmaz!’’ diye ifade eden Budapeşte Üniversitesi'nden tarihçi ve mezar araştıran uzmanlar ekibinin üyesi Albrecht Rümschtein sözlerini şöyle sürdürdü: ‘’Çok sayıda at isleketi bulduk, yanı sıra çeşitli silah ve diğer eserler bulundu, hepisi Hunlar’ın geleneksel sanatiyle bağlantılı. Bu nesneler arasında bir de meteor demirden yapılmış büyük bir kılıç bulunuyor, bir efsaneye göre Attila Han'a tanrı Mars tarafından bizzat verildiği iddia edilen "İskitlerin Kutsal Savaş Kılıç"ı olacağına kesin gözüyle bakılıyor. Aslında, bu her şeye muktedir olan Attila Han'nın dinlenme yeri kesin olarak görünüyor, ama bunu kanıtlamak için daha çok incelemeler, araştırmalar yapmamız gerekiyor."

    Roma tarihçileri tarafından "Tanrının Kırbacı" diye adlandırılan Attila Han, Orta Asya kökenli bir göçebe topluluk olan Hun Türkleri’nin hanı idi. M. S. 434’ten M.S 453’te son evliliğini yaptığı Got kökenli güzel ve genç bir prenses olan İldiko ile düğün gecesindeki ölümüne dek Hunları yönetti. Doğu ve Batı Roma’ya karşı bir çok akın düzenlemesi nedeniyle ‘’Barabr İstilası’’ ya da ‘’Kavimler Göçü’’ diye adlandırılan hareketliliği tetiklemiş oldu. Bu büyük hareketlilik sayesinde Cermen kökenli uluslar Batı Roma’nın çöküşünü ve ardından Avrupa’nın ‘’Orta/Karanlık Çağlara’’a itilmesini sağlamış oldular. Bir çoğu Macar’a göre de Atilla Han Macaristan’ın kurucusudur.

    Bu gömü alanının bulunması yüzyıllardan beri tartışma konusu olan Hunlar ve Attila Han'nın kökeni ve kimliği ile ilgili bir çok konuya ilişkin açıklık kazandıracak. Alanda bulunan çanak çömlek ve takıların incelenmesinin sonucu gelenek-görenek, köken ve ticari ilişkileri konularına ışık tutacak ve kötü diye nitelendirilen bu toplumun bilim adamlarınca daha iyi anlaşılmasını sağlayacak.

    http://worldnewsdailyreport.com/hungary-archeologists-discover-tomb-of-attila-the-hun/
  • yedi dokuz yedi / 27 Mart 2014 14:41

    ahir zaman

    Ahir Zaman Şeyhleri!



    Ahir Zaman Şeyhleri

    Durmaz keramet satar
    Ahir zaman şeyhleri
    Her gün battıkça batar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Farzı geriye atar,
    Nafile oruç tutar,
    Dini paraya satar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Beline kuşak bağlar,
    Sözleri yürek dağlar
    Para toplarken ağlar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Ağlaması göz boyar,
    Her gün ayağı kayar,
    Kendini adam sayar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Başına sarık sarar,
    Kendine mürit arar,
    İlmi yok neye yarar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Dünyaya kucak açar,
    Zoru görünce kaçar,
    Her yere küfür saçar,
    Ahir zaman şeyhleri

    Şeyhlik ulu bir iştir,
    Hakka doğru gidiştir
    Yaklaşılmaz ateştir,
    Ahir zaman şeyhleri

    Salih şeyhler nerdedir,
    Kötüler her yerdedir,
    Hak yoluna perdedir,
    Ahir zaman şeyhleri.

    Yazan : Seyyid Hoca Ahmet Yesevi (KS) Hz.

  • tuna / 27 Mart 2014 11:19

    anlaşılmayacak bir şey yok ALİ kardeşim

    paralel yapı malzemeleri belli.
  • Alp / 27 Mart 2014 11:14

    ALİ isimli arkadaş

    her şey net mesela sen bir DÜŞÜN HZ CEBRAİLİ HAFİFE ALAN ONU TANIMAM DİYEN DİNEN NE HÜKÜMDEDİR.Bizde senin yorumunu anlamadıkta yanlış anlamayalım diye SORDUM.hörmetler.
  • Ali / 27 Mart 2014 11:01

    Orkun kardeşimizle aynı kimse değiliz. Ama demek ki aynı şeyi düşünmüşüz. Allah Kuranı Kerim' de bir ayette şöyle buyuruyor, '' yine de insanın en çok yaptığı sürekli tartışmaktır'' Bu bakımdan polemiğe girmek istemiyorum. ya anladığını sananlar yanlış anladılarsa:) Naçizane görüşüm, herkes açık ve net olmalı, yoksa soru işaretlerinin çengeli sağ sola takılır..

    METEHAN / 27 Mart 2014 09:43

    ali yorumcu orkan yorumcu
    aynı yorumcumusunuz bilmiyorum kardeşler HZ CEBRAİLİ
    KİM HAFŞİFE ALDI ANLAŞILMAYACAK BİR ŞEY YOK HERŞEY NET.SELAMLAR ANLAYANLAR ANLIYOR ANLMAYANLARDA ANLAYACAĞI GÜNÜ BEKLER SELAMLAR.
  • METEHAN / 27 Mart 2014 09:43

    ali yorumcu orkan yorumcu

    aynı yorumcumusunuz bilmiyorum kardeşler HZ CEBRAİLİ
    KİM HAFŞİFE ALDI ANLAŞILMAYACAK BİR ŞEY YOK HERŞEY NET.SELAMLAR ANLAYANLAR ANLIYOR ANLMAYANLARDA ANLAYACAĞI GÜNÜ BEKLER SELAMLAR.
  • Sevan / 27 Mart 2014 09:39

    Eyvallah

    Paralel eziyet, Türk Milleti'nin meziyetiyle son bulacak inşallah.
  • Niğdeli / 27 Mart 2014 09:34

    Oktan Hocamızın Kitapları

    Ara sıra Oktan Hocamızın kitaplarını tekrar okuyorum, her okuduğumda da yeni birşeyleri fark ediyorum. Hocamız 2006 yılında yazdığı Melami Savaşları kitabında bizi olacaklar konusunda uyarıyor.
    Sayfa 230-231: "Emellerine ulaşabilmeleri için dünya tarihinin her sayfasına damga vurmuş TÜRK ORDUSUNU GEÇMELERİ GEREKMEKTEDİR. Çünkü milleti, devleti geçtikten sonra; devletide Türk ordusunu geçtikten sonra alt edeceklerini bilirler. Ama şunu da iyi bilirler. Bu sıralama hep ters gitmiştir. Tam milleti dolaylı yollardan ele geçirdiklerinde devlet karşılarına çıkmıştır. Tam devleti ele geçirdik dediklerinde ordu çıkmış. Fark şurada ki TAM ORDUYU ETKİSİZ HALE GETİRDİK DEDİKLERİNDE KARŞISINA TÜRK MİLLETİ ÇIKMIŞTI. Bir çemberin devamı gibi bu hep tarih boyu böyle olmuştur.
    Bu kitap yazıldığı zaman ortada ne ergenekon ne de balyoz davaları vardı. Bugün artık bu kumpaslar itiraf edilir oldu. Kitapta da yazıldığı gibi, Türk halkı bu davaları içine sindiremediği için her zaman ordusunun yanında yer alarak oyunu bozdu.
    Bu yazılanlardan anlıyorum ki içte ve dışta bulunan paralel yapılar istedikleri kadar devleti ele geçirdiklerini düşünsünler asla başarılı olamayacaklar. Tam devleti ele geçirdik dediklerinde kitapta da yazdığı gibi karşılarında orduyu ve milletimizi bulacaklar.

    İkinci bir hususda Melekler Ağlarken kitabından.

    Sayfa 312: Diğer boyuttaki çınar ağacının içindeki oyuğa girerek, İstanbul Sultanahmet meydanına çıkıyorlar.
    Oktan Hocamız ağaçlarla ilgili sırrı aslında daha önceden vermiş bizlere. Şimdi Kulbak Bilge ile daha da sırları açıyor.
    Sözün kısası:
    Dün olanları öğrenmek
    Bugün olanları anlamak
    Yarın olacaklara da hazırlı olmak için Oktan Hocamızın kitaplarını defalarca okumalıyız diye düşünüyorum. Tüm dostlara saygılarımla. Oktan Hocamın ellerinden öper, uzun ömürler dilerim.
  • Ali / 27 Mart 2014 09:28

    FARKLI ALGILAR

    İşin açıkçası ben sadece Sayın Muhsin Yazıcıoğlu hakkındakileri anladım. Diğerlerinden çok net bir şey anlamadım. Tabi bu benim bilgi derinliğiminin sığ olmasından kaynaklanıyor, kimseyi suçlmaıyorum. Ancak gönüldaşlar olarak şunu söylemek isterim ki, seçimlere 3-5 gün kala, paralel kulak, efendisine hizmet gibi terimler sanki zihinlerde muhterem hoca efendiye yönelik bir şeyler gibi geliyor. Somut şeyler, soyut ifadelerle anlatılarak herkesin farklı şeyler algılamasına izin verilmemeli diye düşünüyorum. Örneğin benim algım sığdır, özeleştiri yapıyorum, ve gerçekten çok net anlamadım ve kafamda bazı algılar oluştu. Bu bakımdan Değerli büyüğümüz Oktan Bey' den ricam, net ifadeler söylenmesi. Örneğin; sayın Yazıcıoğlu' nu CIA öldürttü, şunlar şunlar da ayakçılık yaptı, şu isimlerde işin içinde çünkü şöyle şöyle demeçler verilmişti, yalanları ortya çıkmıştı vs..Yoksa Golon' un başında terlik elinde tespih zincir görünce zihinler yanlış alıgılayabiliyor. herke selamlar, saygılar,


  • TAYFUR / 27 Mart 2014 09:17

    DETAYLAR

    1.KAYIP ÇANTA NEREDE?
    2.CİVARDAKİ KÖYLÜLERİN ANLATTIKLARI NEYDİ?
    3.KÖYLÜLER TEHDİT EDİLDİLER Mİ?KİMLER TEHDİT ETTİ?
    4.BU ACI OLAY KİLERİN İŞİNE GELDİ?
  • şakir / 27 Mart 2014 08:24

    orkan anlayan anlıyor

    meraklanma kardeş.hafizanAllah..
  • zeki dagasan / 27 Mart 2014 03:53

    isin ozune inelim..

    Bu kadar onemli, bu kadar kiymetli bir yaziyi okurken, lutfen olaylari, zihnimize birileri tarafindan "paralel devlet" ismi ile yerlestirilen grupla sinirli tutmadan degerlendirelim. Plani yapanlar o kadar bizim gunluk dunyamiz ustundeler ki, bizim onlari ciplak gozle gormemiz bulutlarin ustune gormemiz kadar imkansiz! Iste arada bir Oktan abimiz bizi boyle tefekkur ucagiyla havalandiriyor da biz de bulutlarin ustune cikip olayin aslini astarini gozlerimizle gorebiliyoruz.

    Savunmak yada suclamak amacli degil ama kesinlikle bu olay cemaatin capinin yetmedigi buyuklukte bir olay. Silah bir insani vurabilir ama ne ates edecegi yere karar verebilir ne icine kac adet mermi basilacagina ne tetiginin hangi zamanlamayla cekilecegine ne de yonelecegi hedefin netesi olacagina. Elbette ki hedefi vuran silahtir ona kimsenin itirazi olamaz ama vurma ani disindaki tum unsurlar silahi elinde tutan gucun tasarrufundadir.

    Bu sebeple, yazi sayet kurtlar vadisi izler havasinda okunmaya kalkilirsa cok buyuk yanlis yapilmis olur cunku orada islenen paralel yapi ve paralel yapidan magdur olanlar direkt isimleriyle ve baslarina gelen olaylarla net ifade edilerek zihin altina dusman olarak algilatilmaya calisiliyor. pana filminki senaryo, hukumetin oynanmasini istedigi ve bizzat yazdirdigi bir mizansenden ibraret sadece, burada okuduklarinizin tirnagi dahi olamayacak bilgiler! Osmanli derin devleti ile ilgili cekmek istedikleri dizi projeleri de Oktan abinin musadesini alamadiklari icin hayata gecemedi diye tahmin ediyorum. Velhasili kelam, burada yazilanlar, gercekte olanlar!

    Bahsettigimiz algidan cikarak tekrar okudugunuzda yazinin hicbir yerinde ne hukumeti ovme ne cemaati yerme yada tam tersi bir durum yok farkindaysaniz. Oktan abiyi ilk defa bu yaziyla yada yeni yeni takip etmeye baslayan dostlarimiz varsa sakin ha sakin kendisini hukumet aklayicisi yada cemaat dusmani gibi bir onalgilamayla okumasin cunku kendisi o kadar parti - cemaat vs gibi kavramlarin uzerinde bir insandir ki, onu bu ulkenin aksakallisi, gercek sahibi olarak hafizanizda yer ettirerek okumanizi tavsiye ederim. Kendisini anlatmak tarif etmek bizim hic mi hic haddimiz degildir ama, Islamin, Turklugun, Bayragin, Vatan Topraginin oyle kalpten asigi bir insandir, oyle derya deniz bir dervistir ki O, bizlere hergun taze taze pisirilip manset manset icirilen gaflet corbalarini pisirenleri cok iyi tanir!

    Yazinin icerisinde, paralel sizmanin en derininde kim oldugunu "coni-incirlik" gibi kelimelerden anlamak ve yazinin ilerleyen kisimlarindan bu suikastin neyi-neleri engellemek icin yapildigini anlamak oldukca kolay. (Sanli Turk Ordusu' nun uzerine oynanan ve itibarsizlastirma adina atilmaya calisilan tum camurlari biz OnAltiYildiz ailesi fertleri olarak Oktan abi sayesinde cok iyi biliyoruz)

    Ilk kez bu yaziyla yada Kulbak Bilge sayesinde Oktan Keles' i takip etmeye baslayan gonuldaslarimizdan kucucuk bir istirhamim olacak.

    Lutfen vaktinizden vakit yaratin ve vakit daha da gec olmadan Oktan Keles' in ne kadar yazisi ve videosu varsa "istisnasiz" hepsini okuyun ve seyredin lutfen, cunku ancak o zaman kendisinin ne demek istedigini anlayabilirsiniz!

    Unutmadan; Sen basimizda hep Var ol canim Abim, ellerin dert gormesin!

    Dua ile..
  • Omer A. / 26 Mart 2014 23:32

    Gercekler

    Gercekler birbir aciklaniyor Allahualem,Selam olsun Korkut Ataya ;)
  • Oya Kisir(Oya Kara) / 26 Mart 2014 23:12

    Devlet-i Ebed Muddet-İ'layı Kelimetullah

    Allah Türk devletimize ve milletimize zeval vermesin.

    Allah ümmet-i Muhammedin çocuklarını, senin ve başı Dumanlı Dumansızın ve diğer şerlilerin şerrinden korusun Guolleon.

    Masum çocuklar,size göre şeytanın nizamına adanmış esir ruhlar...öyle mi Guolleon?Allah hepsini esirgesin…

    Ürperdim...Hakikaten korkunç bir tabir esir ruhlar...

    Hedef tahtasında sadece ülkemizdekiler değil,dünyada ki tüm çocuklar var...Çok ciddi bir eylem,ancak şeytanın aklına gelir...Kimbilir,belki onun bile aklına gelmez...



    Rüya koordinatı 46 Kahramanmaraş-Çağlayancerit'i getirdi aklıma...Nasıl da şeytani bir plan...

    ...İlahi adalete eninde sonunda teslim olacaksınız...Ya Muntekim

    ****************

    ''Türk Milleti Hz.Hasan Efendimizin özel olarak duasını almış bir millettir,ister kabul etsinler ister etmesinler.Hz.Hasan Efendimiz dua etti:

    ''Allah size ve kavminize İslam'a hizmet etmeyi nasib etsin. Hz.Hasan Efendimizin bu duası mustecab olmuştur....''

    Lütfen Ömer Tuğrul İnançer Efendiden dinleyin...

    http://www.youtube.com/watch?v=LqvzZY0fOb0



    Türk milletine düşmanlıklarının sebebi Türk milletindeki İslami cihad ve fetih ruhunun varlığı...

    Türk Allahu Teala’nın Muntekim isminin tecelligahıdır.



    ****************

    Gotik alfabeli Sızıntılar birçok yere sızsa dahi,kendilerini Herkül ilan etseler dahi,şerliler tüm güçleriyle şer yaymaya devam etseler dahi...

    ''Onlar, Allah'ın nurunu ağızlarıyla söndürmek istiyorlar. Allah ise nurunu tamamlayacaktır, isterse kafirler hoşlanmasınlar!''Saff suresi-8



    Kadir suresi Rabbimizin Esmalarından Bir'i olan Kadir Esmasından ismini alıyor ,Nur'umuz Kur'an-ı Kerim'in,Nur Dağında,Nur olan Efendimiz Hz. Muhammed'e,Nur-Cebrail aleyhisselam tarafından vahyedilerek dünyayı Nurlandırdığı gece olan Kadir Gecesine de ismini veren Esma,El-Kadir...Kadir Gecesinde Nur üstüne Nur üstü Nur üstü Nur üstü Nur…Herşeye Gücü Yeten,Kudret Sahibi,Herşeye Kadir olan Allah...

    Nur Suresi Rabbimizin Nur Esmasından ismini alan sure aynı zamanda Kur'an-ı Kerim'in isimlerinden biri de Nur.Efendimiz Hz.Muhammed Nur,Cebrail aleyhisselam Nur…Kadir Gecesin'de yeryüzüne iniyor,gönüllere Nur iniyor,inmeye devam ediyor....Kur’an Nuru,iman nuru,hikmet nuru,nimet nuru...

    El-Nur ,nurlandıran, nurun kaynağı, alemleri nurlandıran, simalara, zihinlere ve gönüllere nur yağdıran, kulunun iç lemini nurlandırarak onu hidayete erdiren.

    Başı Dumanlı Dumansız ''Cebrailin tayfını kıracağız'' diyor…

    ''Dua müminin silahıdır'' Nur Peygamberimiz...(SalVeLe)

    Nur ayrı ışık ayrı...Melekler nurdan yaratıldı...Nur

    Şeytan ateşten yaratıldı...Ateşinde bir ışığı var...Nar

    ****************

    Allah’ın muradı, kulların kendisine kavuşması, vuslatıdır. Yaradılışın sebebi budur. Cenab-ı Hak, kulun kendisine kavuşmasını özler.

    Cenab-ı Hak ise nurdur. İnsan karanlık olursa kavuşamaz. Ancak ışık, ışığa kavuşabilir. Bunun için günah ve haramların karanlığından kurtulmamız gerekir ki, O’na kavuşabilelim.

    İnsan beşerdir. Kusur etmemek olmaz. Fakat kusur ettik diye durmak da olmaz. Tövbe inabe (tam dönme) gerekir ki, günah karanlığından kurtulalım.(Hacı Ahmet Kayhan Dede)

    Es-salatu ve'sselamu aleyke Ya Habiballah

    Es-salatu ve'sselamu aleyke Ya Nur-u Arşillah

    Nur olun Oktan Abi, Allah razı olsun.

  • Nihal Kaya / 26 Mart 2014 23:09

    tüm onaltıyıldız ailesine selamlar.. Allah razı olsun derin tefekkür için kapıları aralıyorsunuz .
    Benim merak ettiğim ayın bazen kırmızı ,mavi, gri renklerde görünmesinin hikmeti nedir acaba?
  • yedi dokuz yedi / 26 Mart 2014 22:39

    hz süleyman

    Didim'deki antik kent Apollon Tapınağı bahçesinde yer alan Medusa heykeli rsmini tıkayin yani hz süleymanin kenisidir uydurduklari hikayelerle bogdular yalani birde bu heykel in baş kısmı sarniçınaltinda var yerebatan sarayinin birde orada güya ters cevirdik seni misali olmuş birde rütüel yapiyorlar birgün araf in atlilari hesap soracak sizlere şerliler hz süleymanin muhafizlari sadece paylaşmak istedim
  • yedi dokuz yedi / 26 Mart 2014 22:18

    kabe

    kabede ilk dogan hz ali olmasinida unutmamak lazim ilahi sırlardan......iç içe geçmiş 2 üçgen muska ve şeytanilerin logosu iç içe geçmiş iki kare sekiz kenar hz davut ve hz süleyman a.s mührü mührü yüzük 4 kenarlı 4 taş lı maddenin sırlarıyla çipli hz ademin yüzüyü
  • yedi dokuz yedi / 26 Mart 2014 22:13

    latif ömeroglu kardeşime

    agzina diline saglık
  • Mümin Akıl / 26 Mart 2014 18:24

    Bana uyku yok Arif olana kadar...

    46 ile kahramanmaraşa konuşlanan patriot füzeleri mi kastediliyor? Allah korusun başımıza iş açmasınlar.

    Oktan Bilgem bir yazmış yine bin düşüneceğiz. Arif olan anlıyordur elbet ama ben her yazıda düşün düşün için içinden çıkamıyorum. Her yazıda kafam daha çok karışıyor.

    Aya ezelden beri merakım vardır. Ayda hapis olanlar yecüc mecüc mü? Yecüc mecüc rusya ve çin diyenler hatamı yapıyor. Buzullar eriyince ortaya çıkacak olanlar ve insanların camilere sığınmasına neden olacak gökten inenler... Bu yaratıklar camilere yaklaşmayacak mı?

    Hepsi aynı olayın aşamaları mı yoksa farklı zamanlarda gerçekleşecek olaylar mı?

    Bana yine uyku yok Arif olana kadar...

    Allah can sağlığı versin Oktan Bilgem...

  • Orkan / 26 Mart 2014 17:38

    derin bilgiler

    derin ve ilgi çekici bilgiler var ama lütfen biraz daha açık olur musunuz? insanlar yanlış anlıyor gibime geliyor..
  • sevde / 26 Mart 2014 12:57

    Adın yazılacak mücevher taşa

    oktan bey Allah razı olsun.
  • Turk'un torunları / 26 Mart 2014 12:46

    Gollon'un babası Herkül

    Kulbak Bilge'nin ilk bölümü sayfa 4'de Oktan erenimiz Gollon'un babasının adının Herkül olduğunu ve Turahanlıların Herkül'e iyi bir ders verdiğini, bu yüzden şeytani Gollon'un kuyruk acısı oldugunu yazmıştı. Bir kesimde de herkül isminin çok rağbet görmesi de manidar değil mi?
  • ertuğrul / 26 Mart 2014 11:45

    ender demir bey sebeb açık

    rahmetli paralellerin bütün pis işlerini biliyordu sureti haktan gözüküp sinsiliklerini bildiği için.
  • alpkurt / 26 Mart 2014 11:37

    idam cezası getirilmeli ibret olmalı.
  • ender demir / 26 Mart 2014 11:14

    Sebep?

    Asıl önemli olan, merhum Yazıcıoğlu'nun neden öldürülmek istendiğidir. Rahmetli kirli ilişkileri deşifre etmişti. İhaneti deşifre edenler, hemencecik hain ilan edilip infaz edilirler... Kirli dünyanın kuralı budur...
  • oneronur / 26 Mart 2014 11:07

    31 mart vakası

    geçmişte 31 mart'ta cennetmekan Abdülhamid Han'ı indirenleri, bu millet başka bir 31 mart'ta tarihten silecek, indirecek inşaallah...
  • orkun akar / 26 Mart 2014 10:29

    Işık ayrı Nur ayrı....

    Evvela selam selam...Sultanımız bizi eğitiyor eğiyor büküyor mana denizinde kulaç attırıyor....Tefekkür saadetini bizlere tatdırıyor....İşte kendi tefekkürlerimden konu ile ilgili bir kaç kelam....En doğrusunu Rabbim bilir diyerek karalıyorum.....Işık gözle görülür,hissedilir.Nur ise gönül ile hissedilir.Güneş ışık cevherinden yansır,ay nur cevherinden yansır.Yaradan nur üstü nurdan algılanır.Nuru merhalelerle yaratmıştır.Nurun ala nura en yakın en son yere Beka sırrında orda ulaşılır.Melekelerimizi melek yaptıkmı işte merhalelerden birini aştık demektir bir safha nuru geçtik demektir.Cebrail As.vahiy meleğimiz olarak gönlümüzde yer verdikmi işte nurun bir merhalesini daha aştık,'Büyük ruh' nuru.Yaradanımızı bu nur merhalelerini aştıkça algılarız.Niheyetinde nurun ala nurdur.Mahiyetini ve zatiyetini tam anlamamız mümkün değildir.Nuru Allah cc verir.Demek ki bu şuleyi Rabbimiz bizde yakmış ama biz nefsaniyetimizle o nuru söndürüyoruz.Gölge ışığın işidir.Nur için bir ışık kaynağına gerek yoktur.Aynı fosforlu canlıların ışıması gibi.Sende ne kadar fosfor var?Ne kadar fosfor biriktirdin?Işığın olmadığı yerde yol nur ile anılır.Nur-40 da karanlığında dalga üstüne dalga anlatımıyla nurun ala nur gibi katman katman olduğun buyuruyor rabbimiz.Mesele dalga üstüne dalga kaplı bir denizemi gireceğiz,Nurun ala nur ile seviyelendirilmiş yolamı.Rabbimiz gece ile gündüzü birbirine çeviriyor.(Nur-44)Yani nur da gece gizli gecede nur.Çeviren Allah cc...Sen bilesinki bunun ikisi arasında durulmaz.Ya karanlığı seçeceksin yada nuru.Çeviren var sen iste...Settar sırrı ile örtülmüş Kabe nin hakikatı ,nuru ...Kabe nin örtüsü kar gibi bembeyaz olunca o nurun hakikati yayılacak her yere.Kabe nin içine gir,gir ki senin nurunda o kaba karışsın nurun ala nurun bir merhalesinin açılmasına sebep olsun.Allah nurunu tamamlayacaktır.selametle...
  • Latif Ömeroğlu / 26 Mart 2014 09:11

    Şehitler Ölmez!

    Muhsin Başkanın Ruhu şimdi daha da muazzez oldu İnşaallah.
    Sis bulutları dağılıyor, hakikat ortaya çıkıyor.
    Hak geldi batıl zail oldu.
    İçimizdeki çürükler, hainler ayıklanıyor.
    Allahü Zül Celal bu Milleti geleceğe hazırlıyor.
    Talut-Calut savaşını Kur'andan okuyalım.
    Nice az topluluk, çok topluluğa galip gelmiştir.
    Talut'un yanındayız.Calutun sonu ise belli.
    Allah Nurunu tamamlayacaktır, kafirler istemesede.
  • ender demir / 26 Mart 2014 09:11

    MH370

    Geçenlerde kaybolan Malezya uçağı uzun süre bulunamayınca, aynı şeyler aklıma gelmişti. Para-L-EL .
  • husrev altınbaşak / 26 Mart 2014 09:09

    cemaat, ABD, Israil = paralel yapı

    paralel yapı içinde Mossad, CIA ve belki Iran'da var ama Cemaat de kesinlikle var
  • mk / 26 Mart 2014 09:08

    GOLLON HAREKETİ

    Yazıdaki tespitler doğru ise ve elde delil mevcut ise umarım ilgili makamlara ulaştırılmıştır. GOLLON ismi ne kadar da tanıdık hale gelmiş oldu bu yazıyla.
  • Nizamettin Bayhan / 26 Mart 2014 07:13

    korkunç bir fitne girdabı içindeyiz. Allah sonumuzu hayır etsin. Kafalar karışık, hergün farklı haberler, olaylar... Türk Milleti bu belirsizlik bulutu içinde aka kara, karaya ak mi diyor? Bu negatiflik çok kötü sarmaladı bizi. Bu puslu havanın dağılması için dua etmeliyiz. Sahipsiz değiliz, fitne ateşine odun taşımayalım yeter. Müslümanlar birleşin, kaynaşın. Çok güzel bir çalışma olmuş Oktan Bey, Allah sizden razi olsun.
  • Burak Doğan / 26 Mart 2014 07:01

    Teşekkür

    Hocam mükemmel anlatmışsınız. Allah yardımcınız olsun.
  • eda / 26 Mart 2014 06:17

    paralel

    Paralelden cemaati anlayanlar cok komiksiniz:)iran paralel yapilanmasi mosssad,CIA paralel yapilanmasi bunlar nere gitti?
  • kuzra / 26 Mart 2014 05:43

    bilgi zenginliktir....

    Siyah giyen adamlar...http://www.gazeteciler.com/roportaj/muhsin-yazicioglu-kazasinda-o-soylentiye-inanmiyorum-75271h.html Kazazedenin ,Bu arkadaş kim ya ...demesi. Ve Cebrail parti kursa oy vermem denmesi...gollon... Oktan hoca herşeyi açıklamış ALLAH kendisinden razı olsun. Bazı arkadaşlar paraleli pek anlıyamamışlar,şaşırdım doğrusu çünki herşey ortada bu arkadaşlar ya oay ailemizde yeniler yada bu ülkenin gündemi ile pek ilgilenmiyorlar.o zaman kendilerinin affına sığınarak bir tavsiyede bulunabiliriz,bu sayfadaki konuları okusunlar sonuç zaten ortaya dökülecektir.
  • Gökhan / 26 Mart 2014 04:39

    .........ANK

    Selam olsun bu sırları anlayanlara, ki ben daha çözemedim.
    Selam olsun oktan keleş kitaplarının hepsi elinde olana, ki ben bulamadım.
  • Recep / 26 Mart 2014 03:22

    Seytanilerse kusuru gormek, rontkencilik etmek, kulak hirsizligi yapma ahlakina sahip.Hala hoca diyenlerin ervahina yuh.Sehidimizin hakkini soranlara selam olsun,
  • Gürhan Dişbudak / 26 Mart 2014 02:34

    ......

    46 Kahramanmaraş'ın plaka kodudur.Rüyanın sırrı budur acizane fikrimdir.Herşeyi bilen Allah'tır.
  • Kalperen / 26 Mart 2014 00:55

    ruyaaa

    Ruyayla amel edilmez tamam ama ya ruyada ''yakinda sehadeti tadicaz''dense , diyelim ki denildi , ne dusuncez?Ya ruyamizda dunya uzerinde olmayan harikulade bir sehire bir tepeden bakmissak nolcak ?
  • aydin erden / 26 Mart 2014 00:23

    DIJITAL DEVRI DECCALIYE DEVRIDIR

    Dijital ve Deccal , bu iki kelimenin benzerlikleri ortadadir. Deccal operasyonlarini dijital ortamta, faliyetlerini uyguluyor , dogruyu yanlis ,yanlisi dogru gösteriyor.Deccal ,bir elinde suyu gösteriyor halbuki o atestir ,öbür elinde atesi gösteriyor halbuki gösterdigi ates sudur .Aynen bugünlerde yasadiklarimiz da budur .Oktan Keles Hocamiz oyunlari bozuyor, yüce Türk milleti aydinlaniyor,Deccalin oyununa Türk milleti gelmiyor ve gelmiyecek Kiyamete kadar bu böyle devam edecek.Bizlere bu bilgileri sunanlara Allah razi olsun Onalti Yildiz ekibine selamlar.
  • ateş / 25 Mart 2014 23:56

    Bizim de gönlümüz kamaşıyor...

    Selâm olsun tüm aileye,
    Oktan hocamız da, Kulbak Bilge ile gönlümüzü kamaştırıyor ya, acaba…? Neyse…
    Biraz tefekkürden sonra ortaya çıkanları 16 yıldız maidesine sunuyoruz. Kusurlarımız için şimdiden af dileriz.
    Oktan hocamız ‘Size kendisi ile yürüyeceğiniz bir nur versin’ dedikten sonra ‘gölge’ gibi dediğine göre, gölge de bir nur. Gölge nedir? Karanlık. O halde karanlık da bir nur. Demek ki Ay’ın karanlık yüzünde, dünyaya yansıyan taraftan ziyade bir nur daha var, ki o da karanlık nuru. Kabe’nin siyah örtüsü de buna işaret olabilir. Siyah nur içre nur. Siyah örtü, Kâbe’nin içindeki nuru gizliyor, örtüyor. ‘Yetinmezsen gir içine…’Peygamber efendimizin a.s.m. nurunun da siyah olduğunu biliyoruz. O halde, Ay’ın karanlık yüzü Nur’un âlâ Nur’un gizlendiği merhalelerden biri mi?Kâbe’nin merkezinden semâya doğru helezonik olarak uzanan bir nur olduğu söylenir tasavvuf büyüklerince…Gerçi bu nurun renginin yeşil olduğu söylenmiştir. Ama, bu nur da merhalelerden biri olabilir. Bu nur Arş’a kadar uzanır da, Arş’ın altında da melekler bu nuru tavaf ederler, yeryüzünde insanlarla beraber. Peki şimdi şöyle sorsak:
    Ay’da da melekler olduğuna göre, ve Ay’ın karanlık yüzünün pek çok sırrı olduğuna göre, acaba Allah'ın (cc) arşı Ay’ın karanlık yüzünde olabilir mi? Sadece tefekkür ediyorum. Elbette, Allah(cc) mekandan münezzehtir.
    Ayrıca, ilk çizimde, Ay üzerindeki gölgeleri resmederken apaçık bir silüet görünüyor. Kim acaba?
    Nurdan bahsederken ‘cevher’ ifadesini kullanıyor Oktan hocamız. Bidiğiniz gibi cevher eski dilde maden anlamında kullanılırdı. Demir cevheri, altın cevheri vb. gibi…Nur cevherinin bir çok çeşidi olduğu örnekleriyle ifade edilmiş. Aslına bakıldığında, evrendeki katı görünen tüm maddelerin yapısı enerjidir. Yani Nur’dur. Dolayısıyla Nur latif olabildiği gibi, kesif, sert te olabilmektedir. Dolayısı ile tamamlanacak olan Nur, daha sert bir formda var olacak olabilir mi? Yani yeni bir cevher? Yeni bir madde? Element? Bu konuyu, Oktan hocamızla yaptığımız Darıca sohbetinde, sorduğum soruya verdiği cevapla destekleyebilirim. Mevcut sayısı 104 olan element tablosunun, Kur’an’daki sûre sayısı olan 114’e tamamlanacağının doğru olup olmadığını sorduğumda Hadîd sırrını açarak, Hadîd’in sadece ‘demir’ demek olmadığını, demire benzer bir çok elementin genel ismi olduğunu ve bunların bir kısmının dünyaya henüz indirilmediğini, ama indirilme sürecinin henüz tamamlanmadığını söylemişti! ‘Allah(cc), NUR’unu tamamlayacak!’
    Nacizane bu süreçle ilgili varsayımım; Türklük Sırrı yazısında, nasıl ki şeytan ve ordusu yeryüzünde ilk savaşı başlatmak için toplandığında, gökten bir işaret olarak meteor düştüğünü ve bu meteorla demirin yeryüzüne indirildiğini öğrendiysek; işte yine böyle bir saldırı öncesi, yani Yecüc ve Mecüc yeryüzüne akın ettiğinde, yine gökten indirilecek bir veya birkaç meteorla yeni Hadîd cevherleri keşfedilecek ve bunun sırrı da, aynı demir de olduğu gibi yine Türk Milletinde olacaktır. Allahü âlem.
    Tabii, Yecüc-Mecüc’ün Ay’da hapsedildiği çıkarımımız doğru ise, onlar Seddi yıkıp dünyaya hücum ederken, bu seddin yıkılışıyla birlikte, hapsoldukları zaman boyutundan dünyaya bu Seddi oluşturan elementler de gelebilir, yerçekimine kapılarak…
    Şimdilik tefekkür denizinden hissemize düşenler bunlar. Eksiğimiz ve kusurumuz ile Sübhan olan Allah’a sığınırız. Vesselâm…
  • orkun akar / 25 Mart 2014 23:15

    Çanlar kimin için çalıyor.....

    Evvela selam selam..... Artık hiç birşey eskisi gibi olmayacak.Ey şeytanın uşakları oyununuzun sonuna geldiniz...Hep kahpece oynadınız alcagın en alcagına indiniz...Ellerinizde hep masumların kanı.....Vaktinize hazırlanın gayrı....Erenlerin ricalin Oktanımızın nefesini artık ensenizden bir an bile hissetmekten kurtulamayacaksınız....oktan hocam o mubarek elleriniz dert gormesin Rabbim yardımcınız olsun.....O şehide selam olsun....Aşagıdaki linkte gollon şecaat arzederken sirkatini söylemiş......Selametle.....

    http://www.odatv.com/n.php?n=muhsin-yazicioglu-kasedi-2503141200
  • Yalçın açıkgöz / 25 Mart 2014 22:01

    bismillah

    EsSelaam..
    Yazana,Okuyanlara,anlayanlara,düşünenlere selam olsun.
    Muhsin başkanın o soğuk kış gününde üşüyen elleri,titreyen bedeninin diyetini almak bu milletin boynunun borcu olsun insallah...
    Art niyetli teknoloji kullanımına örnek -1 olası senaryo kafamızdaki birçok soru işaretini kaldırıyo sayın Değerli Oktan hocam Allah size sağlık sıhhat versin razı olsun Rabbim inşallah.
    şimdilik kulbak bilge -10 ilk kısımdaki çok değerleri sırları henüz tefekkur etmezden evvel günün önemi sebebiyle Muhsin yazıcıoğlu ile ilgili kısmı değerlendirecek olursak buradaki bahse konu Örnek-1 olası senaryonun yanında acaba Örnek-2de varmı(baska bi senaryo) yoksa olmuş olası senaryo :)bu mu aklıma takıldı?
    Bir de ...." Ariflere ipucu olurdu rüya koordinatı 46" derken 46=? 'Nın sırrı rüyanın koordinatı mı affınıza sığınarak yorum yazan arkadaslara sormak isterim izninizle.
  • deniz / 25 Mart 2014 21:03

    Dogru mu anladim?

    Degerli Oktan abi acaba yanlis mi anladim bazi seyleri!! BU Paralel yapi su anda tv'lerde ima edilen paralel yapimi????
    Gercekten kafam karisti!!!
  • NEFES-İ RİCAL / 25 Mart 2014 20:47

    İŞARET'ler ;

    12 Sıpt'tı ve ( Hazret-i Musa )

    12 Havarisi ve ( Hazret-i İsa )

    12 İmamı ve ( Hazret-i Muhammed s.a.v)

    12 Tayfın ADEM'E secdesi ! ..
    ( Sücûd edilen 13. sırrın sahibi ) ( 12. OL'an Velayet Sahibi ( vasî-i Resulullahi )

    * HANİ MUSA KAVMİ İÇİN SU NİYAZ ETMİŞTİ ,

    . . . BİZDE ASANI '' ARZA '' VUR DEMİŞTİK !

    BUNUN ÜZERİNE '' ARZ'dan '' [ ON İKİ ] PINAR FIŞKIRMIŞ ;

    1-Seyyid Abdülkadir-i Geylani ( Kadiri )

    2-Seyyid Ahmed Rufai ( Rufai )

    3-Seyyid Ahmed Bedevi ( Bedevi )

    4-Seyyid İbrahim-i Desuki ( Desuki )

    5-Şeyh Ebul Hasan Aliyyü Şazili ( Şazili )

    6-Hacı Bektaşı Veli ( Bektaşi )

    7-Necmeddin-i Kübra ( Kübrevi )

    8-Mevlana Celaleddin-i Rumi ( Mevlevi )

    9- Bahaüddin-i Nakşibend ( Nakşibendi )

    10-Sadeddin-i Cibavi ( Sadi )

    11-Hacı Bayram-ı Veli ( Bayrami )

    12-Aziz Mahmud Hüdayi ( Celveti )

    HER ZÜMRE KENDİSİNİN SU(feyz) ALACAĞI YERİ BİLDİ !

    Allah' rızkından yeyin için, arzda fesat çıkarıcılar olarak aşırı gitmeyin" dedik.

    /BAKARA - 60


    * OL TÜRKİSTAN'dan RUM DİYARINA '' ASA'yı '' VURAN KİM İDİ !?..


    SELAM VE SEKİNET TÜM KALP-ERENLERİN ÜZERİNE'dir !


    YA TEFEKKÜR !..

    ( NEFES-İ RİCAL )


    ''
  • Mesud Güler / 25 Mart 2014 20:22

    Türkiye'yi dünya kamuoyunda itibarsızlaştırma çalışmaları

    TSK yı ve Türkiye Cumhuriyeti'ni dünyada itibarsızlaştırıp gayrimeşru bir duruma düşürmeye çalışanlar hadlerini bilsinler.11 Eylül saldırılarının nasıl kurgulandığını gösteren ses ve görüntü kayıtları da var.İlahi plandan herşey kayıt altında Allah izin verirse birgün onlar da ortaya çıkar.
  • murat gülşan / 25 Mart 2014 20:17

    üşüyoruz reis

    işte hükümetin açıklayamadığı 5 yıldır öğrenmek istediğimiz muhsin başkan'ın suikastini kulbak bilge açıklamış,düşündüm taşındım zaten şüphelerim vardı,organize,yapılanma büyük ,kesinlikle katılıyorum muhsin başkan yaşasaydı türk subaylarına bu şekilde davranışlarına müsade etmezdi,muhsin başkanın davası davamızdır,ALPERENLER,KALPERENLER ÖLMEZ ,NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
  • biyolog / 25 Mart 2014 20:16

    kafam karıştı

    Dostlar benim kafam iyice karıştı. ülkede kimin eli kimin cebinde belli değil. parelel yapı başbakanın dediği gibi camia mı? yoksa camia içine sızmış bir grup mu? eğer camia direk bu işin içinde ise devletimiz niye bu tehlikeli yapıya 40 yıldır müdahale etmedi? eğer bu camianın içine kötü niyetli, dış ülkeye çalışan ajanlar sızdı ise niye bu insanlar haberdar edilmedi.
    ülkede bu camiayı bilmeyen yoktur sanırım. bir şekilde bu insanların faaliyetine katılmıştır. şimdi bu insanların yaptıklarına bakıyorum iyi işler. türkçe olimpiyatları filan.. hatta oktan abi kitabında bunu övmüştü yanlış hatırlamıyorsam.
    ama şimdi oktan abinin yazdıklarına bakıyorum hayretler içinde kalıyorum.
    sanırım ülkede de çoğu insanın kafası benim ki gibi karışmıştır.
    Allah bize hakkı görmeyi ve bu yolda ilerlemeyi nasip etsin.
  • Giritli Behçet / 25 Mart 2014 20:04

    Dombra ona yakışırdı.

    Göründüğü gibi olan / Gücünü milletten alan /Muhsin Yazıcıoğlu/ Mazlumlara sırdaş olan
    Gariplere yoldaş olan /Muhsin Yazıcıoğlu
    Ezilenlerin gür sesidir o / Suskun dünyanın hür sesidir o
    Göründüğü gibi olan /Gücünü milletten alan/ Muhsin Yazıcıoğlu
    Halkın adamı Hak’kın aşığı / O milyonların umut ışığı
    Mazlumlara sırdaş olan / Gariplere yoldaş olan
    Muhsin yazıcıoğlu
    Oldu her zaman sözünün eri / Çıktığı yoldan dönmedi geri
    Kararlıdır davasında / Anaların duasında
    Muhsin yazıcıoğlu
    Sözü dosdoğru yoktur riyası / Zalimlerin korkulu rüyası
    İnandığı yolda gider / Yıllardır beklenen liderdi.ALLAH rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Selam olsun 16 lara,Selam olsun Erenlere,Selam Olsun Sultanımıza....Hürmetlerimle
  • Sema BRK / 25 Mart 2014 17:45

    Bu paralel cemaat mi simdi?

    Paralelden kastiniz cemaat mi? Illaki cemaat olmasi gerekmez degil mi?
  • X / 25 Mart 2014 17:35

    Gollon ne kadar da benziyor. Tesadüf mü aceba?
  • şizofren / 25 Mart 2014 17:16

    çok yazık

    Müslümanım diye geçinen fakat Muhsin Başkandan Korkanlar.
    Ne Yazık Ki Allah'tan Korkmayarak Ona Suikast Düzenlediler...
  • Ömer Can / 25 Mart 2014 17:10

    Oktan abi anladığım kadarıyla her zamanki devlet terbiyesiyle, biz kendimiz başbakanımızı eleştiririz ama hiç bir paralele, dış mihraka bir Türk Başbakanı'nı yedirtmeyiz düşüncesinde. Bu gerçekten benim içinde hayatımda önemli bir düstur oldu.
    Bu arada Muhsin Başkan'ın ne kadar şahsiyetli biri olduğunu Oktan abi de dahil birçok isimden yıllardır duyuyorum. Hakikaten Muhsin Başkan'ın unutulmamasını bize tekrar hatırlatan Oktan abiye teşekkür ediyorum.
    Muhsin Başkan'a tekrar Allah'tan rahmet diliyorum.

    Talu kardeşinizden selamlar.
  • Abdullah Birkul / 25 Mart 2014 16:56

    Paralel İhanet

    Sevgili Oktan bey kardeşim
    Ankarayı teşrifiniz bizi çok sevindirdi. Biz de oradaydık Elhamdülillah müstefid olduk.
    Rahmetli Muhsin Başkanla ilgili Kulbak bilge sırlarından açtığınız bu bahis gerçekten hakikati yansıtıyor. İhanete dibine kadar batmış bu paralel şebekeden başkası olamaz bu işin sorumlusu. Teknoloji onlarda, hertürlü alavere dalavere onlarda. Bir de ben şu hususa herkesin dikkatini çekmek istiyorum. Rahmetli Muhisin Başkanı partiden ayrılması için ikna eden/zorlayan da bu yapıdır. O günlerin zaman gazetesini inceleyin haklı olduğumu göreceksiniz. Rahmetli MHP'den ayrılmasa idi Bahçelinin hiç şansı yoktu. Onun liderliğindeki bir MHP'de çok ciddi oylar alabilirdi. Çünkü Türk insanını iyi tanıyan biri olarak iddia ediyorum, bu milletin %70'i milliyetçi-muhafazakar çizgidedir. AK parti muhafazakarlıkla oyları topluyor ama milliyetçi yönü zayıf. MHP de milliyetçilikle %15 civarında oy alıyor ikisini topla zaten %65 yapıyor buna bir de BBP ve SP'yi ekle al sana %70'den fazla oy. Rahmetli bu %70'in hepsine hitap edecek bir kişiliğe sahipti. Ne yazık ki paralelelcilerin oyunlarına geldi ve yuvadan ayrıldı. Allah gani gani rahmet eylesin. Amin
  • Selçuk KARACA (Battal GAZİ) / 25 Mart 2014 16:02

    İsrafil sûrun vuracak, Cümle mahluk uyanacak. Soru HESAP SORULACAK!!!

    EVVEL BİZE VACİP BUDUR

    Evvel bize vacip budur,
    İyi hulk-u amel gerek,
    İslam adı konacağız,
    Yoldaşımız iman gerek.

    İsrafil sûrun vuracak,
    Cümle mahluk uyanacak.
    Soru hesap sorulacak,
    Arap dili lisan gerek.

    Gök perdelerin açalar,
    İyi yavuzdan seçeler,
    Ol dem nereye kaçalar,
    Baş kurtarası yer gerek.

    Terazi kurup oturalar,
    Sermayemiz getireler,
    O siyaset meydanında,
    Bu tertipleri bil gerek.

    Çağrışalar ana ata,
    Kardeş kardeşten usana,
    Yalvaralar ol Subhan'a,
    Niyaz kılası yer gerek.

    Dükelinden bu aşk yakın,
    Yunus hata kılma sakın!
    Aşktan nasip sorulacak,
    Cevap veresi hal gerek.

    Yunus Emre.
  • 16 Yıldız Bağımlısı / 25 Mart 2014 15:54

    CEBARİL

    CEBRAİL PARTİ KURSA OY VERMEM DİYEN KİMDİ?
  • Kendini Arayan / 25 Mart 2014 15:30

    Para l el

    Allah-u Lemyezel, Muhsin Yazıcıoğluna Rahmet eylesin. Vatan uğruna şehitlik şerbetini içmek nasip oldu.. İnşallah bizlere de şefaat eyler Muhsin başkan.

    Bu Para l el yapı içimize ne kadar sirayet etmiş.. Eğer Muhsin başkan şehit edilmemiş olsaydı, siyasi arena şimde çok farklı olurdu. İddaa ediyorum, başbakanlığa en güçlü adaylardan biri belki de başbakan olurdu.

    Namık Kemal Zeybek beyfendinin Tebbet sure-i celile ile ilgil bahsettiği bir nokta vardı.
    Ebu Leheb'in düzeni kahrolsun. Kahrolsun o bozguncu ve zalim düzen. O bozguncu ve
    zalim düzeni destekleyenler kahrolsun.

    Bu Para l el yapı da bu düzeni destekliyor. Fakat Allah-u Lemyezel yine Tebbet suresi
    içerisinde o düzen destekcilerine gereken cevabı vermiş.

    "Ona ne malı, ne kazandığı fâide vermedi." Tebbet Suresi 2. Ayet

    Uyanık ve şuurlu olmak gerekli. Zaman bu zaman. Allah-u Lemyezel (c.c) On Altılar' dan , Erenlerden ve Oktan Abi ve arkadaşlarından razı olsun. Onları başımızdan ayırmasın. Rabbimizin rahmeti olmasa, bizler ortalıkta uyur gezer bir şekilde hipnoz edilmişcesine boş boş dolaşıyor olacaktır.

    Rabbimiz, Resullullah efendimizin aşkına, bu güzide vatana ve millete, dirlik, düzen, güç, kuvvet, akıl, basiret ve zafer nasip eylesin inşallah. (Amin)

    Ya Kadir Ya Habir Ya Adil Ya Allah (c.c)
  • Turk'un torunları / 25 Mart 2014 14:41

    SİYAH GİYİMLİ ADAMLAR KİM

    Muhsin Yazıcıoğlu kazasında hayatını kaybeden gazeteci İsmail Güneş'in eşi ilk kez konuştu...
    Siyah Giyimli Adamlar'a dikkat çekiyor

    http://www.gazeteciler.com/roportaj/muhsin-yazicioglu-kazasinda-o-soylentiye-inanmiyorum-75271h.html
  • Turk'un torunları / 25 Mart 2014 14:38

    Bu arkadaş kim ya?

    Rahmetli İsmail Güneş, Oktan üstadımızın da belirttiği gibi paralel-el'e telefonda, aşağıdaki videoda tam 07.09'da "Bu arkadaş kim ya?" diyor 112 görevlisi ile görüşürken.

    https://www.youtube.com/watch?v=2mtAxJbS-6g

    Allah, erenlerden razı olsun
  • zekhan / 25 Mart 2014 14:31

    Allah Rahmet etsin....

    Muhsin Bşk. ve yoldaşlarına Allah Rahmet etsin.
    Bir kez daha anlaşıldı ki Devlet ten bir şey kaçmaz her şey zabt edilir. Sadece zamanı gelince gereği yapılır.
    Onaltiyıldız. bunu 6 ay önce yazmış olsaydı kimse inanmaz, karşı çıkardı. Ama şimdi maske düşünce millet meselelere hakim olmaya başlıyor.
    Ya Rabbim sen tüm maskelilerin maskesinin altını görmeyi bize nasip et. Amin....
    Selam olsun Erenlere....
  • Vatansever / 25 Mart 2014 14:18

    5 yıl oldu... Şehidimize bir Fatiha armağan edelim On Altı Yıldız dostları.. Bunu ortaya çıkan Oktan Abimize de Allah can sağlığı versin, onun yoluna da kim çıkarsa yerleyeksan etsin inşallah...
  • Gökhan / 25 Mart 2014 14:12

    .........

    Çok güzel tebrik ederim
  • Vatansever / 25 Mart 2014 14:12

    AĞLIYORUM!

    Biliyordum Muhsin Başkan'ı bunlar şehid etmişti biliyordum! Allah cezanızı verecek sizin paraleller!
  • Gaziantep Abdullah B. / 25 Mart 2014 14:04

    BeTon SoĞuK ÜşüyoRuzZ.

    Olay günü dersaneye gidiyordum. otobüsten radyodan haberlerini takip ediyordum. Muhsin Yazıcıoğlu öldü haberiyle arkamda oturan bayan ağlamaya başladı, bir yakının arayarak olay haber verdiği yerde ağlamaya devam ediyordu. Ben şoka girmiştim, gözlerim ıslanmıştı ama sesim çıkmıyordu. indim otobüsten derse geç kalmıştım derse girdim. girer girmez bende bir değişiklik olduğunu sınıf ve hoca farketti. Abdullah gemilerin battı diye sordu. bende Muhsin Yazıcıoğlu ölmüş diye cevap verince sınıf bana güldü. bu olayı bana ve milletime yaşatanları Allah Hidayet versin.
  • Serdar Aydogan / 25 Mart 2014 14:00

    Gercekler meydana cikiyor

    Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu´nun, vefatının 5. yılında bu bilgiler cok aydinlatici oldu. Rabbim sizleri basimizdan eksik etmesin, dualrimiz sizinle
  • kıratlı / 25 Mart 2014 13:56

    paralel yapı

    Bir yanda yolsuzluk yapanlar bir yanda paraleller. İşin ilginç tarafı iktidar karşısında ki tüm partiler paralele kucak açmış durumda. En trajik yanı ise milliyetçi kesimden paralel ile kucaklaşan kesimler var.At izi it izine karışmış durum da. Muhalefet partiler, iktidar olabilmek için şuan ki iktidarın izinden gitmemeli bu paralellere gerekli tavrını koyabilmelidir.






ON ALTI YILDIZ'da Ara Internet'te Ara  

En Çok Okunanlar