Önleyici Darbe Konsepti

Önleyici Darbe Konsepti

Oktan Keleş analizlerine devam ediyor... Şeytanilerin Yeni Planı: Önleyici Darbe Konsepti


7 Haziran 2013 00:01
font boyutu küçülsün büyüsün


 

                     

                         Şeytanilerin Yeni Planı: Önleyici Darbe Konsepti     

Bu Bir Masaldır.

Kaoslarda,  hayır ya da şer, herkes kendi planlarını uygulamaya çalışır. Bu yazının zamanı değildi ama elim değmişken yazayım:

BOP Şeytani planının, ana caddeler dışında kalan karanlık sokağı, bugüne kadar kimse tarafından yazılmadı. Yazılamazdı çünkü öyle bir siyasi kutuplaşma gerçekleşti ki, büyük bir akıl tutulması ve basiretsizlik zuhur etti. Zaten istenilen buydu. Tam bir kaotik körlük. Ne zaman bakmaya, görmeye çalışılsa yine aynı tarafgirlik, akıl tutulması. Hakikatin görülmesi şöyle dursun, kokusunun bile hissedilmesine büyük bir perde oluyor bu tutulma. Bugün, bu körlüğü yaşayan akademisyenler bile günlük siyasi söylemlerle,  milleti daha da kendi  tarafgirlikleri ile kutuplaştırıyorlar. Büyük bir akıl blokesi yemiş, algılarının başkaları tarafından yönlendirilmesi konusunda teslim olmuşlara bu yazım, avama değil!

Küçük bir örnek, Esad, zalim değil mi? Başbakan ve eşi “canım Esad kardeşim” diyerek sarıldığında bu adam evliya mıydı? Biz, o zaman Esad’ı telin ederken, birileri  çıkıp; “sıfır sorunu hazmedemiyorsunuz” diye keyifle okuduğum yorumlar yazıyorlardı. Keyifle okumamdan kasıt, yorumların bizi yönlendiremeyeceğini ve edepli her yoruma saygı duyduğumuzu vurgulamak içindir. 

Bir sürü yazdık, çizdik. Yazılar olduğu gibi  duruyor. Uyardık, haklı çıktık. Uzun uzun örnek vermeyeceğim ama şunu özellikle  düşünen beyinlere sunuyorum: Bugünün tam tersi, ABD'nin bölge planı  konjonktürel olsaydı ve Esad’ın desteklenmesi gerekseydi? Hazır Başbakan’da “canım Esad kardeşim” deyip Bakanlar Kurulunu Şam’da toplamışken, bugün muhalif diye desteklenenlere, bugün Esad’a,  Esad zalim, katil diyenler  o zaman ne diyecektiler? “Esad haklı, adam kendisine yönelen terörü bastırıyor, haklı bu kadar kan dökmede,  muhalifler aynen bizim PKK gibi… ” Siz düşünün. İşte değerli On Altı Yıldız takipçileri, bir çoğunun bilemeyeceği, zaten bilmesinin de mümkün olmadığı bazı bilgilerin, zaten her yerde öğrenilemeyeceği için halk ve yanlış yorumlayan millet haklıdır.

Burada dikkat çektiğim konu şu: Planları yapanlar, operasyon yapacakları toplumun algılarını bir kişiye yönlendirirler. O biri kimse, fark etmez; şu, bu. Millet onun hareket, tavır ve söylemlerini  algılar. Eğer Esad’a  kötü denirse algılamayı teslim etmiş kesim; “evet Esad kötü” der. “İyi derse,” “evet iyi” der. Bu konu sadece Esad için değil, genelde böyledir. Anlaşılsın diye bu örneği verdim. Bir düşünün, Başbakan “Esad kardeşim, yanındayız” deseydi bugün kimler Esad’a ne derdi? Cevabı siz düşünün. Tabi diyen güç sahibi olunca, yani iktidar olunca iş görür, yoksa muhalefetin, yani güç elinde olmayanın da tersini söylemesi kaçınılmaz olacağı için işte istenilen dizayn gerçekleşir, yani kutuplaşma.

Şimdi devam edelim:

Ortadoğu Projesi hazırlandığında, Pentagon, CİA ve müttefikleri ancak bu müttefikleri hani bizim gibi ülkelerden olan müttefikler olarak söylemiyorum.  Bunlar, gerçek küresel Şeytaniler. Bu Şeytaniler, binlerce deneme yanılma vs. ile bir plan sahneye koyarlar. Biri alt olsa, diğerini uygulamaya koyarlar. Ama bazen bilerek kendi planlarını da alt ederler, stratejileri gereği. Operasyon yapacakları tarafı umutlandırsın, kendilerine güven versin vs. diye. Arap Baharı planında, devrilecek ülke yönetimleri belliydi. Tüm Arap coğrafyası değil. Uzun vadede Suriye bölünmeyecekti ama Arap baharı illa ki oraya sıçrayacaktı. Bunun bir sürü sebebi var; Sadece Rusya, Çin ve  İran deyip, ilkokul çocuğunun bile bileceği bu söylemi tekrara gerek yok.

Şeytaniler uzun vadede Esad’ın devrilmemesi üzerine planlar kurdu, ama Arap baharının oraya sıçrayacağını aptallar bile bilirdi. Bunun için de tavşana kaç, tazıya tut planını devreye sokuyorlar. Mezhepsel taraflar netleşince de, Suriye’ye ABD planı doğrultusunda, düşmanca tavır alan ülke, bu rolünü aşarsa, uyarılacaktı.  Yaşananları bir düşünün, bunlar olmadı mı? Başbakan son ABD gezisinde, ABD’ye Suriye’ye müdahale talebi ile gitti, kendi beyanatı var, gidince ABD  ne dedi  “Dur bakalım, elindeki veriler bizde mevcut değil, Cenevre sözleşmesini işleteceğiz”  dedi. Başbakan ne dedi? “Fikrim değişti ve gelişti.” Peki fikrini kim değiştirdi ve geliştirdi? ABD. Yani planı bizzat kuran. (Ah birde milleti fikrini değiştirse) neyse. Yani ABD baktı ki Suriye’ye müdahale olacak, veya Suriye’nin düşme riski arttı, hemen uyarı verdi, yani tavşanın hemen yakalanmasını istemiyor, kovalanmasını istiyor. İşte bizim stratejik derinciler, bu derinliğe inemedikleri gibi… neyse…. İleride inşallah burayı belki yazarım.

Devam edelim;

Bunlar, hemen Esad devrilecek planına göre politika yaptılar. Çünkü dost dediklerine güvendiler. Ama güvendikleri dostları da, Esad kadar zalimdi.  Fark etmediler herhalde. ABD, AB neden muhaliflere silah ambargosu yaptı? Tam Esad güçleniyor; pat bir açıklama Fransa’dan “silah ambargosu kalksın.” Tabi bu açıklama  plandaşlarının sesi olarak seslendiriliyor. Bakıyorlar Esad sallanıyor, pat İngiltere açıklama yapıyor, “Türkiye yanlış yapıyor,” diye. Hâlbuki Türkiye’ye gazı da onlar veriyor. Duruma göre, Esad bir hamle yapıyor, pat Angelina Jolie mülteci kampında dünya kamu oyunu gıdıklıyor. Esad hamleyi arttırınca, pat İsrail Golan tepelerine hava saldırısı yapıp, durumu dengeliyor. Muhalifler hamle yapıyor, pat Rusya hemen ABD ile telefonda vs vs. Bizimkilerde “az kaldı, yarın zafer bak cart curt…” Kusura bakmayın… Bu cart curt lafından. Yav bu kadar mı basiretsizlik olur? Yoksa bu işin işinde başka işler mi vaaaaar?

Şimdi gelelim yazının başlığının içeriğine;

Kerry  neden bir ayda üç kez Türkiye’ye geldi? Bizimkiler nasıl da onore oldu değil mi? Peki biz ne dedik; “inanmayın bunlaraaaa, inanmayınnn.” Ne oldu, Kerry dün “Türkiye’de 2.sınıf demokrasi var” deyince, Davutoğlu çılgına döndü, cevap verdi. Yine bizim bazı kesimler; “bak, gördün mü Davutoğlu nasıl da lafı gediğine koydu, yine cart yine cart curt.”

Avrupa, ABD ve bölge ülkeleri mesaj gönderiyor; “Türkiye’deki olaylardan endişeliyiz, itidale çağırıyoruz” diye. Yav bunun uluslararası arenada anlamını bilmiyor musunuz? Büyük kaos planı devrede! Ama hükümetin hatasından faydalanarak bunu yapıyorlar. Önce halkla başlatırlar. Zaten onlara bu başlangıç yeterdir. Polisi kendi halkına karşı kışkırtanlar kim? Gözden kaçtı, bir polis otosundan göstericiler kaleşnikof çıkarıp, medyanın gözü önünde sergilediler! Kaleşnikof soru işareti? Dünya medyasındaki fotoğrafların altındaki başlıklara baksanıza!

Sonra Emniyet'i suçlayanlar başladı; liberaller, Nagehan Alçı gibiler, polisten tasfiye edilenler bunu yapıyor olmasın YAZISI… Anlayın ki bu bir operasyon başlangıcıdır Emniyet'e. Şimdi Emniyette kötü oldu değil mi? Ayıp ayıp.

Ben büyük resimden bahsediyorum. Polis hatasızdır demiyorum. Neyse, yazımıza devam edelim: 

Plan şudur; büyük bir kaos, halk hareketi, yayılıyor. Anket yapmışlar ve asker darbe yapsın diyenler, oranlar var. SAKIN MİLLET DARBE İSTİYOR ANLAMI ÇIKMASIN, BAŞKA BİRŞEY ANLATMAYA ÇALIŞIYORUM ANLAYANA! Ama en önemlisi, ABD Şeytanının işte karanlık sokak dediğim planı, ÖNLEYİCİ DARBE PLANI. Nedir o, şimdi 12 Eylül nesli, darbeyi görenleri bir önceki yazımda belirttim. Siyasette ve hayatta; kimi iş adamı, kimi işçi, kimi emekli ve hepsinin bir sosyal standardı var. 

Dikkat, Bahçeli “müdahil olmayız,” derken bir takım tecrübelerle bunu yapıyor ama siyaset kabuğuna çekilmek değildir. Neyse, şimdi konu bu değil. Zaten bu bile anlatacaklarıma delil. Dün tv’ler de “darbe olur mu?” tartışmaları vardı. Kimi, “daha olgunlaşmadı,” kimi “yok olmaz,” kimi “belli olmaz.” dediler. Şu muhabbetlere bakın. Şimdi halk yani o kuşak diyor ki darbe olursa olgunlaşmayı ya da kan gövdeyi götürmeden, asker müdahale etsin. 12 Eylül'de olduğu gibi beklemesin. İşte zurnanın zırt dediği yer budur ki, ABD’nin Ortadoğu planındaki "zırt" planı da budur. şimdi ABD Türkiye’yi itidale çağırmıyor mu, ikinci sınıf demokrasi var, diyerek plandaşlarıyla dünyaya duyurmuyor mu? Bunlar size bir şey ifade etmiyor mu? 

11 Eylül hadiselerinde, ABD, terörü önleyici konseptlerini ilan etmemiş miydi?

Bu konsepte, uygulamaya koyacağı ülkeleri bekliyor, oyuna gelmeyin. Türkiye’de askerler ceza evinde. Şimdi polislere operasyon olacak gibi! Ee iktidarın mağduriyeti kalmadı. Yok eskiden şöyleydi böyleydi. 10 yıldır iktidardasın. Bu söylemler, psikolojik olarak kimseyi tatmin etmez. Dış politikan çökmüş, PKK ile anlaşmalar meydana dökülmüş, riskli bir çok durum oluşmuş, tencere tava, boş hava lafıyla geçiştirmek, nedir bu?

Bir tatlı söz bu işi çözecektir, yani tüm Şeytani planları boşa çıkaracaktır.

80 milyonun kaderi bir kişinin diline bağlıysa bu da hoş değil ya. Ama bu durum o kişinin samimiyetini test etmeye yeter. ABD konjoktürel olarak ülkenin bu kaosundan, yeni bir darbe türü kulaklara üflerse? Ama bu öyle 12 Eylül gibi değil, Başbakan haricinde herkes, ama herkesin uzlaşacağı ve halkın da bunu alkışlayacağı bir durum planlıyorsa. Çünkü ikna olacak manzaralar var; halk diyecek ki; “az daha kan gövdeyi götürecekti ki, Allah’a çok şükür, ülkenin sağduyulu kesimleri, yöneticileri, her kurumu bunu engelledi.” (ABD'nin Planı.) 

Ne kadar örgüt falanlar filanlar bu eylemlerde varsa ki, olması da kaçınılmaz, ama halk da meydanlarda. Bunu iyi tahlil etmek lazım. Halkın isteklerine kulak verin! Alkışlıyorum milletimi, halkımı.

Bu benim meczupça endişemdir, paylaştım sadece. Belki hepsi de hayal. Seçimlere dikkat. Bir önceki yazımı çok seviyorum. Ve bunları da benden başka yazacak meczup yoktur. Daha soru gelmesin yazabileceklerimin en anlaşılabilecek hali ve her kesime dostane paylaşımımdı bunlar. 

YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ. 

 NOT: Kitabımdan 10 gün geri kaldım. Yakında, On Altı Yıldız’da kitapla ilgili sürpriz müjdeyi yayınlayacağız, inşallah.

Saygılar, selamlar.

Oktan Keleş

oktankeles@gmail.com

onaltiyildiz@gmail.com

  








Bu haber 41,771 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (124)
  • Türk_Ruhu / 21 Kasım 2013 16:33

    SELAM OLSUN

    Oktan Başbuğuma,Onaltıyıldız ailesine ve değerli takipçilerine ...

    Öncelikle(( İnşallah bütün kardeşlerimiz dualarınızı eksik etmeyiniz))dün bu kardeşiniz baba oldu.İlk çocuğum, kızım doğdu.Adı Asya.Tıpkı ilk Türk'ün annesi olan ve Türkle beraber bozkurtu yetiştiren Asya ana gibi.O da inşallah nice bozkurtlar ve Türkler yetiştirecek ((dualarınız ile)).Şimdi bir taraftan mutluluğuma tarif bulumazken bir taraftan da yüreğim kan ağlıyor. Türk düşmanları Diyarbakır'a konuk edilip kürdistan şarkıları okunuyor.Borazani kürdistan bayraklarıyla karşılanmaktan ötürü memnun olduğunu söylüyor."Şehidler bir hiç uğruna öldü" deniyor.Türk milliyetçiliğini ayaklar altına alanlar ,18 Mart'ta Türk milleti diyemeyenler başka milletlerden bahsedince çoştukça coşuyor.Diyeceğim şu ki;iktidarın izlediği siyaset bir hatanın,tecrübesizliğin,denemenin ya da yanlışlığın sonucundan kaynaklanmıyor.Yorumlardan da belli olduğu üzere Türk milletinin büyük bir kısmı herşeyin farkında.Ve Oktan başbuğumun "şehit olmayı bekleyen milyonlar var"dediği gibi milyonların içindeki "bir"leriz.Az kaldı YÜCE TÜRK MİLLETİNİN VE DEVLETİNİN CEVABINA...

  • Alperen DEMİR / 23 Ağustos 2013 00:06

    Büyük savaş yaklaşıyor

    Esad küçük bir devlet karşılığında israil ile anlaştı alenen serim gazını kulanlandı işgalin kapısını sonuna kadar araladı yakında allah u alem suriye işgal edilecektir. gelelim mısıra hüsnü firavunu serbes bırakıldı. iki cihan güneşi peygamber efendimizin hadisini hatırlayalım... çökük burunlu mallarını bırakarak rum a kaçar. rumlar onun mallarını geri ister mısır hükümdarı kabul etmez ve ilk melhame savaş iskenderiyyede başlar.......Allah u alem hüsnü firavunu çok yakın zamanda ülkeyi terk edecek ALLAH cc izniyle mısırda darbe yapanlar perişan olacak tekrar müslümanlar mısırı yönetecek. ve ardından ilk melhame iskenderiye bölgesinde başlayacaktır. selam ve dua ile
  • özdemir kıraç / 22 Ağustos 2013 04:11

    noktasına virgülüne çıkıyor

    mısır darbesini resmen önceden yazdı 1ay sonra darbe oldu hemde aynı cümlelerle gerçekten oktan keleş zamanın çok ötesinde vesselam.
  • Hakan Soy / 22 Temmuz 2013 12:23

    ...

    Çok ilginç, Oktan Bey'in öngörüleri gerçekleşiyor...
    Linkteki haberi okuyun.
    http://www.aktifhaber.com/emniyete-ikinci-balyoz-indi-814137h.htm
  • Hakan Soy / 17 Temmuz 2013 13:07

    ...

    "TSK 35. Madde değişti" haberi
    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23718265.asp
  • Kendal Ali / 12 Temmuz 2013 14:07

    YUGOSLAVYA

    Ya$adigim ülkede daha önceleri calistigim bir firma,Bosnali,makedon,sIrp,i$ arkadaslarim,tam Multi külti dedikleri bir ortam,kavgamiz yok dövü$ümüz yok.Genelde muhabbet tarih üzerine kar$ilikli münazaralar,Osmanli bize $öyle yapti biz onlara böyle yaptik vs..Sirp arkadas bi ara ülkesinin parcalanma sebebini anlatti kendi penceresinden, dediki her $ey bir futbol maci yüzünden oldu !!! $a$irdim nasil yani dedim, zannedersem kizilyildiz macinda taraftar birbirine girmi$ o günden sonra fitil ate$lenmi$.Bende ona dedimki yanli$ dü$ünüyorsun o olay zaten hazirlanmi$ planin tetikleyicisi olarak kullanilmi$, ondan öncede mutlaka olaylar oluyordu, o mac sadece bir bidon benzin di.$u gezide olan son olaylardan sonra aklima arkadasimla yaptigim bu konu$ma geldi.Futbol takimi taraftarlari falan,,epeyice bi salata oldular bu olaylara,özelliklede onada kar$i bunada kar$i diye nam yapan grup.Bence $imdiden önlemler alinmali cünkü yakinda ligler basliyor.Bu ona buna kar$i olan gruptan bu olaylardan öncede $üpeleniyordum zaten,,adamlari normal olmayan bir $ekilde medyatik yaptilar.Gazetelerde, televizyonlarda bi ara sadece onlarin amigosu vardi..Allah a emanet olun.
  • Kel Murat Gerçek / 11 Temmuz 2013 23:39

    YİNE O SORU :)

    Olaylar halkımızın güzelliği sayesinde kan gövdeyi götürecek bir boyuta ulaşmadı Allah'a şükür. Benim gözlemlediğim, halk bu konuda aşırı duyarlı yani bir yanlış yapıp da ülkeyi felakete sürüklemek istemiyor. O yüzden de gücü yettiğince polise taş atana etrafı yıkana engel oluyor. Eğer bunu yapanlar kalabalıksa yanlışlıkla bir çatışmayı tetiklemeyelim diye müdahale edemediği de oluyor tabi.

    Sonuç olarak halk lidersiz ve hedefsiz hareket ediyor bu da, halkı büyük risklerle karşı karşıya bırakıyor. İşte bu durum da plan yapıcıların işine geliyor.

    İşte tam bu noktada, Oktan babaya imza gününde sorduğum bir soruyu değiştirerek yeniden sormak istiyorum;

    Ak sakallılar meclisi, neden bu halkı Türkiyenin yararına olacak bir yöne yönlendirmek için bir çalışma yapmıyor? Belki de bu bir fırsattır, Atatürk'ün gençliğe hitabı ile bursa nutkuyla da örtüşüyor. Buna çok akıllı lider vasıflı insanlar el atarsa, şeytanların oyununu bozabilir pekiala.

    Şu an zaten işgal altındayız, Amerikan üstlerine turist kılığında, sivil askerleri yurdumuza gelerek katılıyor ve sayıyı artırıyorlar. Ajanları sürü gibi geziyor açıkça görülüyor ki, bu üslere kurulan radar ve füze savarlar, iran ve suriye için değil, bize karşı kullanılmak için konuşlandırıldı.

    İşte bu şartlar içerisinde halk hazır ayağa kalkmışken ve sağcı solcu, kürt-türk, türbanlı-türbansız ayrımcılığına düşmeden kucaklaşıp birlik olmuşken bunu kullanarak şeytanın oyununu bozmak ve Amerikan işgalini bitirmek için bir fırsat olamaz mı? Tabi zeki ve ileri görüşlü vatan sever liderler olması şartıyla.

    Zira siyasiler de dahil bir çok kişi bunu kendi lehine çevirebilmek için fırsat kolluyor. Ülkemizin lehine çevirilmesi daha güzel olurdu.

    Yoksa yanlış mı düşünüyorum?

    Sevgiler.
  • Mustafa Akyüz / 6 Temmuz 2013 12:09

    Helal Olsun Oktan Babaya

    Helal olsun Oktan Babaya bu yazı ile resmen Mısırda yaşanacakların ön istihbaratını vermiş. MİT Oktan Keleş'in yazılarını okumalıdır.
  • oneronur / 4 Temmuz 2013 12:33

    son olaylar

    Oktan Abi, son günlerde çok şeyler oldu. Mısır'daki darbe, Türkiye'de darbe için taze tutulan hezeyanlar, Türkçe Olimpiyatları'na Peygamber Efendimiz'in (SAV) teşrif edip etmemeleri söylemleri, 2014'de Türkiye'yi neler bekliyor...vaktiniz varsa görüşlerinizi almak isteriz...Allah'a emanet olunuz.
  • Aydın Durmuş / 25 Haziran 2013 15:15

    80 milyonun kaderi bir kişinin diline bağlıysa bu da hoş değil ya. Ama bu durum o kişinin samimiyetini test etmeye yeter. ABD konjoktürel olarak ülkenin bu kaosundan, yeni bir darbe türü kulaklara üflerse? Ama bu öyle 12 Eylül gibi değil, Başbakan haricinde herkes, ama herkesin uzlaşacağı ve halkın da bunu alkışlayacağı bir durum planlıyorsa. Çünkü ikna olacak manzaralar var; halk diyecek ki; “az daha kan gövdeyi götürecekti ki, Allah’a çok şükür, ülkenin sağduyulu kesimleri, yöneticileri, her kurumu bunu engelledi.” (ABD'nin Planı.)

    Yukarıdaki paragrafı Oktan hocamızın üstteki yazısından alıntıladım.
    Başbakanımız danışmanlarını bir kenara bıraksın, yukarıdaki yazıyı okusun derim.
    Bu paragraf çok önemli. Şer güçlerin izleyeceği taktiği adım adım apaçık veriyor.
    Ona göre tedbirini alsın derim. Bunun için izleyeceği yol bellidir. şimdiki gibi ayrıştırıcı
    söylemleri bir tarafa bırakıp her kesimi kucaklasın.
    Maalesef konuştukça ayrıştırıyor. Oktan hocamızın dediği gibi bir tatlı söz her şeyi halledecek.
    Elbetteki karıştırıcı mikserler boş durmayacak, ama onlar arkalarındaki bir kısım
    halk desteğini kaybedince şap gibi ortada kalacaklardır.
    Öyle bizim bir besmelemiz, bir duamız onları yerle bir eder demek ne kadar doğru?
    Bu söylem karşınızdaki insanları ne yerine koyuyor?
    Onlar da Müslüman değil mi?
    Belki dinlerinin gereğini yerine getirmiyorlar ama sizin söylediğiniz kadar da değil.
    Size düşen onlara inançlarını hatırlatmak değil midir? Bunu nazik bir uslupla yapsanız
    hiçbir şey kaybetezssiniz, aksine taraflı tarafsız çok insanın gönlüne giresiniz.
    sormak isterim;
    Orada eylemcilere karşı müdahale yapılırken Besmele mi çekildi yoksa aşırı derecede
    biber gazı ve sopa mı çekildi.
    Aşırı güç kullanıldığını hükümetin içindeki üst düzey aklıselim siyasetçiler dile getirmedi mi?
    Geçenlerde bir gazetede İzmirdeki olaylar dolayısı ile gözaltına alınan bir genç çocuğun resmini gördüm. Çocuk ben üniversite imtihanına gireceğim diyor, savcılık karar çıkartıp, çocuğun imtihana girmesini sağlıyor.
    Bir kere o çocuk kendisini getiren polislerin gözetiminde o psikolojik baskı altında
    o imtihanı geçemeyecek.
    Çıkışta iki polis kollarına girmiş elleri kelepçeli çocuk, boynu bükük, gözleri ise derinlere dalmış, pişmanlığı her halinden belli…
    Sorarım sizlere bu yapılanlar ülkeye faydalı gençler mi yetiştiriyor, yoksa düşman mı?
    O resmi gören, o çocuğun sanki 10 askerimizi şehit etmiş pkk’lı sanır.
    Hiç mi merhametiniz yok? Vallahi o manzaradan içim burkuldu sanki mideme
    taş oturmuş gibi hissettim kendimi.
    O çocukları tutuklarsanız yine tutuklayın. Eğer suçu sabitse elbetteki cezasını alacak.
    Ama bu şekilde mi olmalı? Hiç nasihat etme yaptığının neden yanlış olduğunu anlatma
    yok mu?
    Tek çözüm sopa atmak mı?
    Siz bir tek bunu mu biliyorsunuz.
    Eğer benim tabanım bana yeter gerisi hava cıva, tencere tava vs. diyorsanız;
    yapacak bir şey yok demektir. Size tabanınızla birlikte mutluluklar dilemekten başka…
  • TC Abdulvahap Ünalmışer / 24 Haziran 2013 23:03

    Meczubum benim..

    Bu ülke neslinin senden alacağı çok şey var..
    ALLAH ilmini artırsın.
  • volkan öztürk / 22 Haziran 2013 09:32

    sabır

    adını Rabbimin koyduğu milletimin çok güzel bir sözü vardır; sabrın sonu selamet.
    az kaldı bekleyin, başladı 2014'ü bulmayacak.
  • SAMİ BARIŞ / 22 Haziran 2013 01:49

    DEDİKLERİ BİR BİR ÇIKAN ADAM EYLEMİ

    Bende oktan hocamın resmini tişorta bastırıp altınada şu yazıyı yazacam DEDİKLERİ BİR BİR ÇIKAN ADAM.
    ÇIKIP MYDANDA DURACAM.bELKİ KULAK VERMESİ GEREKENLERDEN KULAK VEREN OLUR.
    OKTAN BABA ELLERİNDEN ÖPERİZ.
  • izgü / 20 Haziran 2013 10:21

    yarasa adamlarmı

    bakan dün türkiyede kıyamet yaşanacak bütün türkiye elektiriksiz kalacaktı saldırı önlendi dedi.
  • Omer Akyildiz / 19 Haziran 2013 15:43

    HAC DONUSU 16

    bu yil ne derlerse desin hacca gidecekler bence gidecektir,biz tesadufe inanmayiz,sadece nacizane tespit ettigim kucuk bir tevafuk,Kurban Bayraminin 2.gunu 16.10.2013 yani gun bir yana ile ayi ve yili yanyana yazarsak 16 16 cikiyor,ne mubarek bir gun olur belki
  • oneronur / 19 Haziran 2013 00:02

    kitap ile ilgili

    Oktan abi, kitapla ilgili sürprizler bilgiler verecektiniz. Acilen heyecanla bekliyoruz. Allah'a emanet olunuz.
  • Serhan Barbaros / 18 Haziran 2013 16:45

    Hocam çok uzun yazmışsın bu kadar derinlere girmeye gerek yok ,

    Bu ülkedeki gerçek milliyetçi gençlik hükümetin zülumune ve ülkeyi satışına artık isyan etmiştir , amerika tabii bunu kullanacaktır sokaklar pkklı köfteci simitçi kaynıyor ama bu deli gençlikle evelAllah Peygamberin kavli ile Atatürkün izinden gidip bu ülkeyi taşıyacağız geleceğe ve özgürlüğe
  • Volkan Ç. / 17 Haziran 2013 23:46

    Aydın Durmuş kardeşim duygularıma tercüman olmuş... Gerçekten aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık durumunu yaşıyorum. Bu gavurların ülkem üzerinden şov yapmasına katlanamıyorum. Son tahlilde, iyi niyetli halkın tepkisini ben de alkışlıyorum, ancak, olaylar Vatanıma zarar vermeye başladığı noktada içim kan ağlıyor, yüreğim sıkışıyor. Lanet olsun bu ne yaman çelişki böyle... Bu olaylarda şeytaniler, bir taşla kaç kuş vurma peşinde, çıkamadım işin içinden...
    Allahım sen Türk Milletinin yardımcısı ol, vatanımızın, milletimizin bölünmesine ve kutplaşmasına izin verme...

    Son olarak, Reyhanlı olaylarında 53 sunni vatandaşımız değil,53 Türk vatandaşı hakkın rahmetine kavuşmuştur...

    Selam ve dua ile...
  • osman / 17 Haziran 2013 23:40

    TÜRK DEVLETİ TAVŞANI KAĞNI ARABASIYLA İLE YAKALAR

    BU Türk ata sözünü OKTAN BAŞBUĞDAN duymuş okumuştum,şimdi anladım,BÜLENT ARINÇ ORDU GÖREVE DİYOR kulaklarıma inanamadım.
    HELAL OLSUN OKTAN REİS.Seni anlamak çok önemli.
  • M.M. / 17 Haziran 2013 18:14

    Şeytani de olsa saldırmasına bir sebep uyduruyor işte, 9/11 örneğinde olduğu gibi... Oktan Ağabey'in eserlerinde bunların nasıl planlar yaptıklarını gördük hepbirlikte. İlk kitap sonunda Suriye ve Beşar E. ile ilgili paylaşımda, sonra Türkiye'ye yöneleceklerini öğrenmiş de olduk. Demek ki Türkiye bir sebep oluşturacak bunun için, ya da oluşturtulacak. Acı verici olsa da bu sebebin özünü Gezi olayı hadisesi akabinde görmeye başladık kanaatimce. Oktan Ağabey yanılmayı ne çok isterdi kim bilir, ama görünen köy klavuz istemiyor işte... Dua ve çalışmaları arttırmak lazım. Sitede yorum yapanlar lisanı halleri ile Sizden ümitvar sürekli söylemler beklemekteler, ve bunu sıkılmadan dinlemeye açlar. Aslında halkımız gerilmekten yoruldu, ya ileri ya geri artık yaydan fırlamak istiyor. Belki sizin isminiz de bu yüzden OKtan :) Allah için Sizi ve sitenizi seviyoruz. Ne yazık idrakimiz kısıtlı, arif de değiliz Muhterem Ağabeyimiz, dualarınızla inşaAllah idrak kanallarımız açılsın. Kardeşiniz Metin Muhtar.
  • Aydın Durmuş / 17 Haziran 2013 16:34

    Alın bir yanlış daha

    Olayların yatışmaya başladığı şu günlerde, Arınç’ın gerekirse TSK devreye
    girer demesi olacak iş mi şimdi.
    Bu söylem karşınızdaki illegal örgütlere, provakatörlere kendilerinde olmayan bir
    gücü ithaf etmez mi?
    Bu söylem karşınızdaki o örgütlerin ekmeğine yağ sürmez mi?
    Bu ne biçim politika ben anlamadım.
    Görüşümde hatalı olabilirim ama doğrusunu bilen birsi varsa, Allah rızası için
    söylesin, söylesin de ben cahil de öğreneyim.
  • dertli mümin / 17 Haziran 2013 16:05

    şafak kaç ?

    oktan baba 10 gün geçti yeni kitabı merakla bekliyoruz askerdeki gibi şafak sayıyoruz :)) memleketin gündemi zaten kaynar kazan stres sıkıntı eksik olmuyor bari biraz sen moral umut ver abi teşekkürler 16 yıldız
  • Aydın Durmuş / 17 Haziran 2013 12:15

    AKP’ yi en çok eleştirenlerden biriyim. Ancak akp’yi eleştireceğim diye
    Türkiye’nin karışmasından ağzının suyu akan, Türkiye aleyhine olan her şeyde
    Türkiye’ye gelip provakatörlerin safında yer alan Roth aşuftesine de hak verecek
    değilim.
    Roth sürüngeni önce Alman hükümetinden yaktıkları Türklerin hesabını sorsun,
    ondan sonra gelip burada konuşsun.
    Polis Roth’u meydana sokmamakla en güzelini yapmış.
    Tabii bu olayların gelişmesinde uyguladığı yanlış politikalardan dolayı Akp’nin de
    payı büyük.
    Oradaki insanlar illegal örgütleri aralarına almayacaktı. İşte o zaman ben Akp’yi
    görecektim ki kendisini nasıl savunacak.
  • Ahmet Hilmioglu / 16 Haziran 2013 20:33

    http://webtv.hurriyet.com.tr/20/50945/23519155/1/roth-u-polis-meydana-sokmadi.aspx.Ben anlamiyorum eskiden Turkler devlete bagliydi.Polisi ve askeri kotu gostermek oktan beyin dedigi gibi turk halkinin kirmizi cizgileri pembelesmeye basladi.Her ne olursa olsun poliste askerde turk milletinin neferidir.Onlarin karalanmasina goz yummamaliyiz.
  • Ahmet Hilmioglu / 16 Haziran 2013 20:27

    Buyuk Turkiye

    Bu olaylara gore Oktan kelesin soyledigi Buyuk Turkiye ne zaman kurulacak?Benim umudum azalmaya basladi bu konuda.Ben artik Erdogandan da bu eylemci takimindan cok sikildim.Sanki her iki taraf gerlimi arttirmak icin calisiyor.Allah bize yardim etsin.İnsallah Buyuk Turkiye kurulur.
  • cantürk / 16 Haziran 2013 18:45

    volkan öztürk AKP probagandanı burada yapıyorsun

    bu site ak parti porobagandasını yemez.
    onaltıyıldız tek yıldız.
  • Nazım Kürek / 16 Haziran 2013 17:43

    Seçimler yaklaşıyor onaltiyildiz bu süreçte nasıl tavır alacak, "biz demiştik" modu bir "eylem" moduna evrilecek mi? Siyasete neden girmiyorsunuz? Siyaset dışı yöntemler öngörülüyorsa biz de bilmek isteriz, yoksa onu da sadece arifler mi anlayacak?
  • vatandaş / 16 Haziran 2013 00:08

    yahu dinleyin şu adamı

    bir kez olsun dinleyin,ne dedide çıkmadı dinleyin Türkiye hepimizin,başbakanın bu öfkesi tutarsızlığı niye?mitingleri ne anlama geliyor halk nasıl anlıyor birileri görsün.
  • volkan öztürk / 15 Haziran 2013 09:54

    çok önemli bir yazı

    Bizde adettir! Herkesi konuştuğuna göre yargılar ve değerlendiririz!
    Ama konuştuklarıyla, yaptıklarını yan yana getirmez ve sonuca asla bakmayız!
    Oysa AKIL, insanları eylemlerine göre değerlendirmeyi emreder!
    Günlük konuşmaların ya da o kişinin üzerine geçirdiği ideolojik gömleğin hiç önemi yoktur!
    Amaç ve hedef önemlidir! Ülkenin istikametini ancak böyle anlarız!
    Mesela Başbakan Erdoğan...
    Rahmetli Erbakan Hoca ile siyasette sivrilse de asla ve kat'a Türkiye'ye onun gibi bakmadı! Aynı çerçevede olmakla, aynı istikamete gitmek farklı şeylerdi! Tıpkı Deniz Baykal'la, Kılıçdaroğlu arasındaki fark gibi! Her ikisi de belli kalıplara sahip olsalar da Türkiye için DIŞARIDA düşündükleri ROL bambaşkaydı!
    Erdoğan bugüne kadar gelen tüm liderlerden farklıdır! Büyük Türkiye için gözünü budaktan esirgemeyen tek kişidir!
    İnsanlar üzerlerine geçirdikleri FORMALARLA hareket ettiği için bunu ıskalıyor!
    Gezi Parkı'nı dolduran, sokaklarda yürüyen, korna çalan, tencereyi elinden bırakmayan masum tepkilerini gösteren insanlar sadece İDEOLOJİK algıyla hareket eder! Protesto ettikleri insanın, peşinden gittikleri isimlerden çok ama çok daha büyük bir ülke hayal ettiğini ve gereğini yaptığını göremez!
    İşte bizim içine düştüğümüz acı çelişki de bu!
    Bir insanı sağcı, solcu, ülkücü, muhafazakar olarak değerlendirmek KISIR bir bakış açısıdır! Yapılması gereken o ismin ülke için nasıl senaryo çizdiği ve uyguladığıdır!
    İsim vermek doğru değil! Ama bugüne kadar görev yapan birçok BAŞBAKAN, BARONLARIN ekmeğine yağ süren politikalar izledi! IMF'nin elinde rehin kalmak, teröre teslim olmak, krizlere davetiye çıkarmak, ülkenin prestijini yerlere düşürmek, "küçük ülke" imajını kabul etmek gibi onlarca büyük hata yapıldı...
    Oysa yaşadığımız yer bir yanıyla ORTADOĞU'ydu!
    Ama okullarımız da, hocalarımız da, kitaplarımız da bu konuda çok fazla bir şey söylemiyordu!
    Dünyanın cirit attığı Osmanlı'nın arka bahçesine bir tek TÜRKLER giremiyordu!
    Oysa Ortadoğu ne starlar çıkarıyordu!
    El Kaide gibi, Bin Ladin gibi...
    Enerji burada olduğu için figürler hep ARAP'tı! İnanın petrol ve gaz Avustralya'da olsa ün sahibi teröristler ABORJİN olurdu! Buna şüphe yok!
    Dünya petrollerinin yüzde 70'i bölgemizde.
    Bor, Toryum, Volfram, Krom, Uranyum ve Molibden gibi madenlerin anavatanı da Ortadoğu...
    Bir yerde KAOS varsa, orada büyük şirketlerin hesabı vardır.
    Bunlar TESADÜFE inanmaz...
    Her ne kadar GEZİ PARKI için masum bir şekilde tepkilerini gösterenler varsa da, arkalarında kesinlikle dev şirketler vardı!
    Bakın yıllar önce bir dostum "Kermit Roosevelt, 6 milyon dolarla İran'a gitti.
    Petrolü MİLLİLEŞTİREN Musadıkk'ı şeytanın bile aklına gelmeyecek bir planla devirdi. Şah geldi, işler düzeldi..." demişti!
    Gezi Parkı eylemlerinde 3 BÜYÜK TÜRK BANKASININ dağıttığı para, inanın çok daha küçük!
    Seri numaralarından çıkan sonuç bu!
    Yani adamlar bizi çökertmek isterken bize biçtikleri fiyat, götürmeyi düşündükleri paranın yanında devede kulak bile değil!
    Maske takıp, taş ve molotof atmanın bedeli ÇAY PARASIYDI yani!
    İnsanın canını acıtan da buydu!
    Bosna-Hersek, Makedonya, Kosova, Hırvatistan, Malezya, Fas, Tunus, Libya, Filistin, Somali, Almanya, İtalya, İspanya, Fransa, Hollanda, Brezilya, Şili, ABD, Bulgaristan, Yemen, Slovenya, Özbekistan, Türkmenistan, Ukrayna, Gürcistan, Avustralya gibi ülkelerde ERDOĞAN'a destek mitingleri başladı.
    Bu bile Türkiye'nin eski Türkiye olmadığının açık göstergesi değil mi!
    Peki neden bir yandan saldırılar, bir yandan da destek mitingleri oluyor?
    İşte ellerine TÜRK BAYRAKLARINI alıp Erdoğan'a karşı yürüyen ya da destek veren kalabalıkların düşünmesi gereken bu!
    Savaş ve kaos varsa kazanan da vardır!
    Şimdiye kadar gülen hep The Trilateral Commission, Bilderberg ve Council on Foreign Relations üyeleri dev şirketler oldu!
    Merkezi Londra'da olsa da bu gruplar Amerika içinde de çok önemli güce sahipti!
    Savaş da barış da bunların emriyle oluyordu! Dev şirketler arasındaki PARA trafiği aralıksız LONDRA'ya akınca Obama'yı iktidara getiren güç alarm verdi!
    Verdi vermesine ama tek başına yapacağı bir şey yoktu! Dengenin kurulması için Rusya ve Türkiye'nin topa girmesi şarttı!
    Çünkü maç Ortadoğu'da final ise İstanbul'daydı!
    Ulusal Amerika, ilk adımda PETROL fiyatını yukarı çekerek hem Rusya'nın sattığı petrolden para kazanmasını, hem de petro-dolarların artmasını sağladı! İlk raunt buydu!
    Araplar'ın parası daha çok BARONLARIN finans kurumlarındaydı!
    İkiz Kuleler'e saldırıdan sonra iş değişti!
    Özellikle 2009-2012 arası 500 milyar dolar ARAP PARASI Amerika'yı terk etti!
    Baronların nereye gideceğini düşündüğü bu paralar, ANKARA'ya akmaya başladı!
    Gelen para bizim daha önce gördüğümüz bir şey değildi!
    Adeta yağıyordu!
    Bunun sebebi yeni Türkiye'nin oyuna girmek için öne sürdüğü şarttı!
    BÜYÜRSEM VARIM!
    Büyük devlet olmak için güçlü lider, güçlü ordu ve güçlü Merkez Bankası şarttı!
    Ordu zaten daha önceki günlerde askeri üniformalı 100 SURİYELİ PROVAKATÖRÜ sınırda ortadan kaldırarak gücünü yine ispat etmişti!
    Erdem Başçı ise dünyanın tanıdığı BAŞKANDI!
    Bunlar iyi güzeldi ama 39 ülkede kendisine destek çıkacak insanları bir araya getirecek bir lider olmazsa bir ayak eksik demekti! İşte o bir ayak eksik kalsın, Türkiye büyümesin diye birileri GEZİ'nin arkasına saklanıp geldi! Baştan beri yazdığım gibi hedef ne AK Parti, ne de aldığı 'oy'du!
    Tek dertleri, gözünü budaktan esirgemeyen Erdoğan'ı götürmekti!
    Belli kaygılarla yürüyen insanların bu oyunu görmesi hiç kolay değildi! 2015'te Türkiye'ye gelecek ARAP PARASININ 1 TRİLYON DOLAR olduğunu nereden bilecekti vatandaş! Öyle bir basın yoktu ki bunları yazsın! Çünkü MEDYA bunların en güçlü olduğu alandı!
    Gerçekleri örtmenin en akıllıca yolu medyayı elde tutmaktı!
    Özel Paşa bizzat ŞEMDİNLİ'yi ele geçirmek ve bayrak dikmek için gelen 900 PKK'lıyı bertaraf etmeseydi, İstanbul'da da Türkler ayaklanacaktı! Kürt ve Türk baharı yaşanacak, hedefe de Erdoğan konulacaktı!
    Oyun buydu! Erdoğan gidecek, Türkiye küçülecekti! Orduya ve MİT'e hesap sorulacak, birçok can yanacaktı! Hedefi "büyük" olan herkes tasfiye edilecekti!
    Karşı çıkmak, protesto etmek anayasal hak! Kimsenin buna bir itirazı olamaz!
    Ama insanın neye karşı geldiğini bilmesi de gerekmez mi!
    "Erdoğan'ın çalışma ofisine girin emri veren kim?" diye düşünülmez mi?
    O zekice pankartları hazırlayan gençlerin bunu göreceğinden şüphem yok!
    Akıl oyunu bozar! Bu da gençlerimizde fazlasıyla var!

    NOT 1: Yukarıda saydığım örgütlere kimin üye olduğuna bakın GEZİ'nin arkasındaki baronları anlayın!

    NOT 2: Baronların asıl hedefi, Merkez Bankası'nda miktarını bilmediğimiz para!..
  • yavuz10 / 14 Haziran 2013 23:57

    ali kaya

    Bizi bilmem ama senin uyu(tul)duğun kesin!
  • sezgin / 14 Haziran 2013 21:52

    halkı göremedim diyenler acilen göz muaynesine gitsinler

    göz rahatsızlıkları ilerlemeden.
    Bal gibi halk tokadıydı bundan bu tokat şaklattı.
    başbakan tamam mesajı aldık da dedi.aynı tencere tava değilmiş ,anladı.anlayışı uzun sürer inşallah.
  • dumrul / 14 Haziran 2013 20:33

    Tek sorumlu başbakanın itici uslubudur

    islam yumuşaklık tavsiye eder,başbakan boşuna uğraşıyor,donkişot gibi yeldeğirmenlerine saldırıyor boşunaaaaa orada halk olmasa sadece illagel örgütler olsaydı çoktan bitedi bu iş,ben şahsen Akpye birkere oy verdim,vermeyi düşünüyordumki mitingleri yapacağım diyince anladımki başbakanın başka hesapları var.kusura bakma sayın başbakan artık bu halk senden tırsmıyor.
  • Vatansever / 14 Haziran 2013 16:24

    Kaf Dağı Kampı - Ağaç babına bianen

    Hac dönüşü diyordu sonunda... Muhtar ve imam inmiş, bu sene hac dönüşüne bir dikkat etsek mi?
  • ali kaya / 14 Haziran 2013 12:34

    hangi halk

    Oktan abimizi takip ediyorum yazılarını beğeniyorum,ama kızılay daki eylemciler arasında halkı görmedim ben.polise küfreden 14-16 yaşlarında adrenalin müptelası gençler ve üç beş yüzü maskeli militan.fakat pazar günü pursaklara yığılan onbinlerin içerisinde çoluk çocuk genç yaşlı başıaçık örtülü herkes vardı.balkanlarda bile Tayyip Erdoğan a destek mitingleri organize ediliyor.ne dersiniz birileri bizi ayaküstü uyutuyor mu?
  • Abidin Afşar / 14 Haziran 2013 10:11

    çok önemli uyarılar

    şimdiden halk seçimlerin şahibesinden söz ediyor.
    oktan keleş bey her zamanki gibi çok önemli noktaya değinmiş.
  • kano / 13 Haziran 2013 17:48

    mehmet akdaşa katılıyorum

    topçu kışlası yapımı şöyle dursun sahip çıkılması gereken okadar eserimiz varki ihya bekliyor.
  • sabit kav / 12 Haziran 2013 22:00

    oktan keleşe kulak vermeli

    bence başbakan artiz takımından önce oktan keleşi dinlemeli görüşlerini almalı.
  • mehmetakdaş / 12 Haziran 2013 19:17

    topçu kışlası

    Hükümetin topçu kışlasını yeniden yapması saçmalıktır. Tarihe sahip çıkmak isteyen hala hazırdaki tarihi eserleri daha dikkatli korumalıdır.
  • Ahmet beşir / 12 Haziran 2013 10:09

    Büyük Memleketim

    Onlarca yıldır uğraşıyorlar ancak Türkiye m hala ayakta.Eğer ABD ile o kadar yıl uğraşsalardı ortada ABD kalmazdı.Bizim farkımız, Milletimiz ve mayası bozulmayan devlet geleneğimiz.
    http://www.takvim.com.tr/Yazarlar/ergundiler/2013/06/12/o-tim-imha-edildi-863451476491
  • veritas / 12 Haziran 2013 07:36

    israil ile dost olanlar

    israil ile beraber müslümanların hakkından nasıl geliriz diyorlar.Allah'ım ben mi cahilim yoksa birileri düpedüz yalancı mı?

    İsrail gizli servisi MOSSAD’ın tepe ismi Tamir Pardo, önceki gün gizlice geldiği Türkiye’de MİT Müsteşarı Hakan Fidan’la, Suriye, İran ve Gezi Parkı konularıyla ilgili görüştü.
  • Selin Çırpıcı / 12 Haziran 2013 04:35

    Sonuç?

    Oktan abi 2014 yılında milli bir hükümetten bahsetmiştiniz. O çalışma ne aşamada? Ben bu kaosun parti içi çekişme oldugunu dusunuyorum. Abdullah Gül ve Erdoğan arasında siyasi bi kutuplasma var, yenı bır partı kurulacagı Gül ve Cemaatin bırlıkte hareket edılecegı konusuluyor. Yanı Tayyip Erdogan tasfıye edılse bıle bu petrol yasalarını cıkaranlar tepemızden gıtmeyecek. Ormanlarımız aynen katledılecek peşkeş cekılecek kamu malı kaldı mı bilmiyorum. Bize umut verın 2014 milli bir olusum yok mu ufukta?
  • H.E.E. / 12 Haziran 2013 01:42

    Bilgi kirliliği ve yapılan manipülasyonlara en basit örnek:


    http://www.ekofinans.com/turkiyeye-ne-kadar-agac-dikildi-polemigi-h27489.html

    Dolmuşa gelmemek lazım dostlar!
  • kano / 11 Haziran 2013 21:56

    mehmet aktas

    coniler incirlikte camiye girip kuran yaktı bayrağımıza hakaret etti içki içti onlar için bir kelime başka bir sitede kınadınmı?
    üstelik idda ettiğin şey belkide akp porovakatörlerince yapılmış münferit bir olaydır eğer doğruysa tabi,türbanlı bacıların taksim eylemindeki videoları paylaşım sitelerinde mevcut hele biri tv de bu gün şöyle dedi,her kapalı tayyipçi olmak zorundamı tayyip istifa bize kimse kem laf etmiyor Allah razı olsun.diyenlerin beyanatlarına baksana.ikide bir porobaganda yapıyorsun onaltıyıldızı sen daha anlamamışsın burayı izlemeye devam et ama aynı yorumları atma,editörde yorulmuştur herhalde aynı yorumları yauyınlamaktan.
  • İZGÜ / 11 Haziran 2013 18:20

    KURAN YIRTAN RASMUSSENİ

    SEÇEN ERDOĞAN DEĞİLMİ?İSTANBUL AKP MİLLET VEKİLİ ibrahim bulut erdoğanı eleştirdi. AÇIKLADI BUGÜN BENDE İÇİYORUM,DEMEKKİ AYYAŞMI OLUYOR camide müezzini iktidar tehdit ediyor anlaşılan din adamları yalan söylemez ama politikacıların çok sözü yalan üzerine kurulu.
  • mehmet akdaş / 11 Haziran 2013 17:02

    ahmete kanoya

    Papa heykelinim altında imza atmalarıyla ne bağlantı kurdun ki ? O olayı destekleyenin aklına şaşarım zaten. Anlamayanlara tekrar yaZıyorum. Antalyada gözlerimle gördüm bayraklar ve biralar yan yana. Kayınvalideme başını aç diye saldırdılar. Bunlar da kınansın diyorum. Ne var bunda? özgürlüğü savunuyorsanız burada tek tip düşünceyi savunmayın.
  • yavuz10 / 11 Haziran 2013 14:16

    Bu yalanı jöleli söylemişti!

    -2003 vergi rekortmenleri: İlk 10'da 4 banka var..

    - 2004 vergi rekortmenleri: İlk 10'daki banka sayısı 5'e çıktı..

    -2005 ve 2006 vergi rekortmenleri: İlk 10'daki banka sayısı 6'ya çıktı..

    -2007-2008-2009 vergi rekortmenleri: İlk 10'daki banka sayısı 7'ye çıktı.. 11'inci, 12'inci ve 17'inci sıraya da bankalar oturdu..

    -2010 vergi rekortmenleri: İlk 10'da 7 banka var.. Asya Katılım ve Türkiye Finans da ilk 20'ye yükseldi..

    -2011 vergi rekortmenleri: İlk 10'da 7 banka var.. Kuveyt Türk'te artık ilk 20'ye yükseldi..

    -2012 vergi rekortmenleri: İlk 10'daki banka sayısı 8'e yükseldi.. 11.12 ve 13'üncü sıralarda da artık bankalar var..

    2013 yılı Haziran ayı;

    Başbakan Erdoğan, "Biz bu faiz lobisine rağmen bugünlere geldik" dedi ve ekledi;

    "Artık bu milletin kanını emen, alın terini sömüren FAİZ LOBİSİNE izin vermeyeceğiz.."

    E bence de, bu kadar kan emdirdiğiniz, bu kadar sömürttüğünüz yeter gari..
    Murat İDE(ortadoğu gazetesi)
  • torbey / 11 Haziran 2013 10:03

    faiz lobisi

    http://www.habervaktim.com/haber/329691/faiz-lobisi-kaybettiklerini-kaosla-kazanmak-istiyor.html
  • nadir / 11 Haziran 2013 10:00

    ismail bayar a

    sana otobüs yakanlarla ol diyen yok tam tersi olma diyen var erdoğan otobüs ve insan yakanlarla bebek katiliyle beraber .
    akilleriyle.
  • Ömer Faruk / 10 Haziran 2013 23:17

    Yalan Günahtır

    3 milyar fidan dikecek yüzölçümü ülkemizde yok. Öyle olsaydı işimize tarzan gibi dal sarkıtlarına tutunarak giderdik. Camide içki içilmedigi kanıtlandı gören yok. Petrol yasası cıktı kimsenın sesı cıkmıyor. 12 milyon zeytin ağacına rağmen Kaz Dağları'nda 16 şirkete 64 noktada 400.000 ton siyanürle altın arama ruhsatı veren de bu hükümet. Ben hayatımda 7 gazetenın aynı manşeti attıgını gormedım. Demek ki internetten bizim cocuklar bize gercek haberler vermese inanacagız olan bitene. 2 kere oy verdim daha da benden oy yok. Merkez sağ partisi cıkmasını diliyorum bu kaostan.
  • Betül Yıldırım / 10 Haziran 2013 22:54

    Gündem

    Petrol yasası, Ataturk orman çiftliğinde 3bın agac kesıp baskanlık sarayı yapmak, ercişte 200 bin agac kesme aşaması, 3.kopru ıcın 1 mılyon ağac kesme aşaması, kanal ıstanbul için 1,5 milyon ağaç kesme aşaması (akp genel baskan yardımcısı numan kurtulmus bu proje ıcın eskı partısınde her agaca kendımızı zıncırleyecegız dıyordu hani) Ferit Şahenk'in sahibi oldugu Kral tv'nin bile topa girip haddi olmayarak gezi parkına destek veren sanatcıları itidalli olmaya cagıran bildirisi... Gündem o kadar yogun ki.. Ha bu arada Dolmabahce camii imamı da dogruları soyledıgı ve camide içki içildi demedigi için görevden alındı. Kaos planını dogru gören, halkın ısyanı ıle bırlestıren yenı bır milli merkez sağ partı ıcın dua edıyorum.
  • ismail bayar / 10 Haziran 2013 17:52

    otobüsss

    otobüs yakanlarla içki içenlerle olama m arkadaşım olamam Yakan insanların ne olduğunu iyi bilirsiniz.İnsan ölan insan yakamazYakan yıkan insan bozuktur vesselam.
  • sezer Bay / 10 Haziran 2013 16:47

    mükemmel bilgiller

    sayın oktan keleş'i ülke yönetiminde görmek istiyoruz sizler gibi insanlara ihtiyaç var saygılar.
  • veritas / 10 Haziran 2013 14:23

    dost amerika

    amerika ile yola çıkanlar, şeytanla ormana girene benzer...hem yolunu kaybedersin hem varlığını...

    http://edition.cnn.com/2013/06/09/world/europe/opinion-oktem-akkoyunlu-turkey-erdogan/index.html?hpt=hp_c2
  • mete / 10 Haziran 2013 14:06

    AKP'li Gençlik

    AKP'li gençlik kolları da barış sürecinde PKK'lılarla birlikte çalışınca doğruyu hemen anlayacaklar ve o zaman büyük bir birlik ve beraberlik yaşanacak... Gençliğe güveniyoruz...
  • Tayfun çapuling / 10 Haziran 2013 12:01

    Allah razı olsun hocam

    ben sizlerin tabiriyle ehli dünyalığım bira içerim ama bayrağım için can vermeye hazırım,sizin gibiler oldukça umutum var,dinden insanları o biracı kulüpçü diye diye kutuplaştırıp soğutanlara yazıklar olsun.orada ismini anamıyorum bir yorumcu baş örtülü birine güya biri bişey demiş biz biracıyız ama yalancı değiliz oradayım hala burada türbanlı bacılar ablalar var onlara en büyük saygıyı biz biracılar duyuyoruz,yalanla iman birarada durmaz lafını cumaları namazda öğrenmiştim,oktan hocamın ellerinden öpüyorum.sahtekar hocalar sahte edebiyat söylemleri ile bugünlere getirenler utansın.
  • ahmet / 10 Haziran 2013 10:26

    mehmet akdasa

    sen TÜRK BAYRAĞI İLE PAPA HEYKELİNİ VATİKANI BİRARAYA GETİREN ALTINDA İMZA ATANLARA BAK.
  • adnan oluklu / 10 Haziran 2013 10:04

    mükemmel bie yazı daha

    anlayana,Allah razı olsun hocam.zulumcüler kaybedecekler,15 yaşında kız çocuğunun saçından yerlerde sürüyen Akp zihniyetine ye yazıklar olsun.verdiğim oylar haram olsun.
  • kano / 10 Haziran 2013 10:01

    Mehmet akdaş

    kaçtane yorum attın hep aynı,yorulma niyetin anlaşılmıştır,sen Akp sitelerine yaz bu sayfayı boşuna manuple etme.
  • ferhat / 10 Haziran 2013 09:43

    mehmet akdaş aynı yorumu atıp duruyorsun

    bırak bu akp porobagandasını hiç yakışmıyor orada türbanlı dolu inandırıcı değilsin.
    bu sayfa Akp sayfası değil takip etme çok üzüldüysen.
  • Servet Karaca / 9 Haziran 2013 23:03

    Çok güzel bir atmosfer var Taksim'de, bira çeken ile namaz kılanlar yanyana. Duvarlara yazılan özlü sözleri çocuklarımla okuyup gülüyoruz. Emine Hanım için yazılanlar yakışık almadı, kopruye onun isminin verilmesi konusu... Halkımız uyandı. Milyonlarca liralık zarar hiç mühim değil. O otobüsleri yakanlar kendi arasında para toplayıp yenilerini alacaklarını açıklamışlar, helal olsun hepsine... Biz de onaltiyildiz ailesi olarak orada bir araya gelelim mi? Deruni Devleti okur sohbet ederiz.
  • mehmet akdaş / 9 Haziran 2013 22:36

    uyarmasını beklerdim.

    Oktan hocamın bira ve bayrakların yanyana gelmesini sert bir şekilde uyarmasını beklerdim. Misal kayınvalideme (50 yaşında ) başörtünü çıkar diye üzerine yürüdüler. Bunlar varken yüzde yüz haklılar demek yanlış oolur. Saygılar
  • ORHAN ÇAPULCU / 9 Haziran 2013 20:42

    AKP ÇAPULCULARLA ELELE

    TAKSİME AKILLARI IRASINCA BEBEK KATİLİ POSTERLERİ AÇTIRIP BDPLİLERİ SÜRDÜLER AMA HALK YEMEDİ AKPNİN BU HAMLESİNE KAHROLSUN PKK YÜZBİNLERİN DİLİNDE BDPLİLER ZOR KAÇTI.AKP YEMEZ BOŞUNA UĞRAŞMAYIN.AKILLARI SIRA GEZİ DİRENİŞİNİ PKK İLE ÖZDEŞLERÇEKLER,HA BİRDE MHP YE MESAJ SİZ KORKMAYIN BURADA YETERİNE MHPLİ KARDEŞLERİMİZ VAR.AMAN BAHÇELİ TUTSUN
  • metin kıpçak / 9 Haziran 2013 20:05

    üç dönem seçilme hakkı bitti

    tüzükleri gereği birdaha millet vekili olamıyor cumhur başkanıda olamaz başkanda eee ne yapıyor bakın bize komplo var tüzüğü kaldıralım ayağı mehmet barlas yazdı .erdoğan ak partililerin başbakanı kendini karşılamaya gelenlere metrobüsleri istanbulda sabahakadar işletti ,bu ayrımı esed bileyapmadı yazıklar olsun.
  • eski Akpli / 9 Haziran 2013 17:17

    amerikancı vatikancı müslümanlık istemiyoruz

    artık tüm kesimler ayakta Akp hata yapıyor,tahrik ediyor küresel güçlerle elele Akpdir.
  • HAMDİ / 9 Haziran 2013 14:55

    boşuna Ak rartililer boşuna

    gezi parkında müslümanların israil bayrakları yakmasını engelleyemnleri eleştirenler başbakanı eleştirsin one minute deyip israille gizli anlaşma yaptı gerçi onuda açıkladı BEN MODORÖTÖRE DEDİM SAYIN PEREZE DEMEDİM DEDİ,İSRAİLİN EN BÜYÜK MADALYA NİŞANINI HALA ÖĞSÜNDE TAŞIYAN BAŞBAKAN VAR RTE.ONU ELEŞTİRİN .OKTAN KELEŞİ TEBİK EDERİM.
  • H.E.E. / 9 Haziran 2013 03:17

    gözlerden kaçan ufak bir ayrıntı daha

    Kendilerine müslüman devrimci adını veren grubun pisrail ve abd bayrakları yakma girişimleri anlı ve şanlı aslan Gezi Parkçılar tarafından engellendi.

    Allah razı olsun gerçekten bu aslan parkçıların ipinin kimlerin elinde olduğunu daha güzel gösterebilecek başka bir olay pek kolay bulunamazdı herhalde:)
  • H.E.E. / 9 Haziran 2013 02:40

    dertli mümin e katılmamak elde değil

    Dertli mümin in yorumlarına katılmamak elde değil. Aynı zamanda benim daha önce dile getirdiğim 2. 31 Mart denemesi tezimle aynı paralel de bir yazıyı da yorumuna eklemiş. Ne de olsa aklın yolun birdir.
    Mesele burada şahıslar partile meselesi değildir mesele 5 bin yıllık Türk Devletinin bekası meselesidir. Keşke şu an ki mesele sadece şahıslarla sınırlı bir durumda olsaydı keşke!

    Karanlık baronların adamı olan Karamehmet'e yapılan operasyona da dikkat çekmesi yerinde olmuş gerçekten.

    Son olarak dünyada yaşanmakta olan Büyük Gizli Savaş'ın Amerika ayağı:

    http://www.haber7.com/amerika/haber/1035906-abdde-dinleme-skandali

    Olay ne hikmetse bize de salvolarını sallayan canım Guardian ve Washington Post gazetelerinin deşifrede kullanılmasıyla ortaya çıktı.
    Bu canım gazeteler kimin pekiyi?ve amaçları bu deşifreyi yapmakla ne olabilir sizce?
    Olaylara daha geniş perspektiften ve objektif olarak bakabilirsek ayrıntılarda gizli Şeytanı daha rahat olarak görebileceğiz!
    Rabbim yar ve yardımcımız olsun bu Şeytanilere karşı!

    Saygılarımla
  • Turukku / 9 Haziran 2013 00:38

    Çok ilginç

    Çok ilginç bir yazı. Gerçekten çok ilginç bir yazı.
    Tebrikler, tebrikler, tebrikler..
    Yaşasın Türk Milleti. Yaşasın Türkiye Cumhuriyeti.
  • osman akkuş / 8 Haziran 2013 23:42

    işler çığırından çıktımı başbakan tatlı söz söylesede

    fayda etmez zaman daralıyor,müslümanlıkta tatlı söz söylemek farzdır en güzel şekilde söz söyle der kitabımız,ama bir kısım akpli islamcı yazar veriyor gazı geri vites yok özürde neymiş,özür dilerse bugünler için olaylar durur ama yarınlar hiç sanmıyorum.oktan beye kulak vermeli.
  • mehmet akdaş / 8 Haziran 2013 23:32

    ömer beye

    Madem herkes apo dahil anlaşmış gözüküyor biz anlaşmayalım. Eylemleri desteklemeyelim.
  • Omer Akyildiz / 8 Haziran 2013 18:46

    ABD nin Plani

    bağlıysa bu da hoş değil ya. Ama bu durum o kişinin samimiyetini test etmeye yeter. ABD konjoktürel olarak ülkenin bu kaosundan, yeni bir darbe türü kulaklara üflerse? Ama bu öyle 12 Eylül gibi değil, Başbakan haricinde herkes, ama herkesin uzlaşacağı ve halkın da bunu alkışlayacağı bir durum planlıyorsa. Çünkü ikna olacak manzaralar var; halk diyecek ki; “az daha kan gövdeyi götürecekti ki, Allah’a çok şükür, ülkenin sağduyulu kesimleri, yöneticileri, her kurumu bunu engelledi.” (ABD'nin Planı.)

    Hocam aynen dediginiz gibi oluyor,simdi O Imrali daki bebek katili bile gezi parkindaki olaylari destekliyor yani basbakan disinda herkes uzlasmis gibi gosterilmeye calisiliyor
  • slymn / 8 Haziran 2013 15:13

    Seçim

    Sayın Oktan Keleş.Bir çok noktada haklısınız.Ama bu oyun başbakanın özür dilemesiyle ve üslubunu yumuşatmasıyla çözülecek derseniz büyük hata yapmış olursunuz.Çünkü bu özür meselesi değil kelle alma meselesine dönüşmüştür.Herkesin ağzından aynı kelimeler dökülmektedir.'Erdoğan gitsin AKP iktidarına devam etsin'.Başbakan bunları görmektedir.Bugün seçim kararı alınacak ve sizin de belirtmiş olduğunuz,darbe doğuracak kaos ortamı doğmadan önüne geçilecektir inşaallah...
  • zd / 8 Haziran 2013 12:18

    acaba?


    http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=1403

    direnişin özellikle 3. gününden sonra insanlar anlayamadıkları bir biçimde vucutlarının yandıklarını söylediler!

    şimdi de ortalıkta bu silahın bir farklı bir versiyonunun taksimde ve dolmabahçede insanlara karşı gizli olarak kullanıldığı konuşulmaya başlandı!

    tepeden bunun iznini verenler, işbirlikçi olduğunu iddia edecekleri emniyet mensuplarına bu işin içinde parmakları olduğu gerekçesiyle mi bir operasyon düzenleyecekler acaba?
  • oneronur / 8 Haziran 2013 11:59

    direnişin gidişatı

    Değerli kardeşlerim, dediniz ki başbakan özür dilesin herşey düzelecek. Düzelmedi. Çünkü arkadaki güçlerin amacı özür diletmek değil. İsterse her gün özür dilesin, bu ayaklanma devam edecek. Oktan abi'nin dediği gibi darbe şartlarını oluşturuncaya kadar. O yüzden artık görelim bu oyunları...
  • dromer / 8 Haziran 2013 11:46

    Başbuğ

    Değerli başbuğum yönlendirmeleriniz halk için çok önemli. Bir ülkede takım tutar gibi parti tutulursa %50 bir yana %50 bir yana oluyor. halkı kucaklayıcı söylemler yok. İşin kötüsü şu günlerde dahada kutuplaştırıldık. Tek kişinin bir şeyi diretmesi ile demokrasi olmaz. Bu halk koyun değil. saygılarımla
  • Altay / 8 Haziran 2013 10:16

    Soros ve Digerleri

    Her yerde farklı ama kendine gore mantıklı yazılar
    http://www.timeturk.com/tr/2013/06/08/iste-derin-darbe-nin-kodlari.html
  • MY / 8 Haziran 2013 08:13

    Ali Bey'e

    İhsan Eliacık ve tayfası da oradaydı.
  • kızamık / 8 Haziran 2013 03:41

    işte basiret işte feraset

    sayın oktan keleşten bir şeyler öğrenmeli tayip bey.
    üslub üslub uslub.
  • dertli mümin / 8 Haziran 2013 02:07

    ilginç gelişmeler

    işaretler belirmişti zaten birtanesi vatikanın otrantoda ölenleri aziz ilan etmesiydi hedef Osmanlı yani Müslüman türklerdi !!!! birdiğer işaret rothschildin ortağı karamehmete yapılan operasyondu iranda yaklaşan seçimler vb. çok sinyal vardı zaten gezi parkı olayının başladığı gün obamanın ağaçlar arasındaki resmini internete koyması vb. hatırlayın obamanın beyzbol sopalı resmini ve oktan babanın yazısını !! küresel ölçekte çok büyük hesaplaşma-kavga dönüyor ve bunun sıcak savaşa dönmesi kaçınılmaz gibi marc faber 4-5 sene içinde 3.dünya savaşı kaçınılmaz dedi !!! Amerika bize 2.sınıf demokrasi dedi ama kendisi ekonomik çöküş olunca sokakları dizginleyemeyince sıkıyönetime mecbur geçince (MEŞHUR MARTİAL LAW ) kaçıncı sınıf olacak görücez belki 9 veya 11. sınıf olur :)) californiadaki hapishane fotoları dolaşıyor nette tıka basa dolu !!!! oktan babanın yazısından anladığım dünyada türkiyeyi halkına zulüm yapar gibi gösterip DIŞ MÜDAHALE KARARI alınabilir veya bununla tehdit edilebilir ? bişey karşılığında neyse arkadaşlar bu yazıyı tavsiye ederim http://www.el-aziz.com/Mesud_Akgul+II_Abdulhamite_Karsi_Bir_Siyonist_Komplo_Olan_31_Mart_Ayaklanmasi_da_Gezi_Parkindan_Baslamisti_yazi7437.html#.UbJkcflM-So (bu arada türkiyenin karıştırılmak istendiği günlerde altında kabristan olan TUNA ( ANIT) nehrinin taşması tesadüf mü ? ) mesaj çok anlayana !!! suriyenin çözülmesi lazım çünkü bir sonraki hedef suudi Arabistan gibi malum batı bankalarında büyük parası var kutsal topraklarda kan dökmek ister bu şeytaniler !!! hatta ezeli hedefleri kabe ? suudi arabistanın suriye gibi olduğunu düşünsenize !!! şam-bağdat-tahran şia hattı kırılmazsa türk ordusu nasıl hicaza inecek nasıl kutsal bölgeyi koruyacak ? offff ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN
  • ali rıza beye / 8 Haziran 2013 00:31

    Yazdıklarım bizzat benim ve eşimin başına geldi antalyada. Ayrıca daha saygılı yazabilirdiniz. Uzaydan da bakmadım.
  • Asım Şahin / 7 Haziran 2013 23:32

    Dikkatli olmalı

    2004-2005 yıllarında “Turuncu Darbe” sahnelenmiş ülkelerde gazetecilik yaptım. Ukrayna’da Kırgızistan’da, Lübnan’da, Gürcistan’da, Kosova’da, durumu belgeledim.
    AKP hükümeti ülkeyi iç savaşın, bölünmenin eşiğine getirdi. Ne hukuk kaldı ne adalet! Böyle süreçler turuncu harekat için uygun süreçlerdir. Halk sıtma ile ölüm arasına hapsedilir.
    Baskı ve şiddetten yılmış insanlar, önceden kurulmuş düzeneklere kolayca yönlendirilebilir. HUKUKUN HAKKIN MÜDAFAASI ŞARTTIR! Ama yanlış yönlendirilmelere karşı dikkatli olmak da şarttır.
    OTPOR ve CANVAS batı istihbaratının DARBE örgütleridir. Sıkılı yumruk amblemi sosyal medyada insanları galeyana getirmektedir.. Akılla bilinçle hareket etmeyen kitleler provokasyona açık olurlar. Sonu Mısır’dır, Libya’dır! Mübarek 40 yıl ABD’ye hizmet etmiş, kullanım süresi bitince sosyal medya üzerinden örgütlenen OTPOR hareketiyle kafese tıkılmıştır.
    Küresel güçler aralarında paylaşım savaşındadır. Türkiye değişik kanatların güdümündeki iktidar unsurları arasında çekiştirilmektedir! Batılı hükümet ve medya gruplarının Gezi Parkı olayındaki alışılmadık desteği dikkatle yorumlanmalıdır!
    Batılı güç odakları Tayyip Erdoğan’ın ‘kullanım süresi’nin dolduğu yönünde 2 yıldır yayın yapmaktadırlar. Türk milletinin sabrının taştığını ve kendi denetimlerinde olmayan bir yöne kayabileceğini de defalarca rapor etmişlerdir. Bunu önlemenin tek yolunun, kendi denetimlerine alacakları bir ‘hareket’ olacağını da kaydetmişlerdir. Dolayısıyla dikkatli olunmalıdır!
    Hatırlayın 2011′ de New York’ta Zucotti parkında Twitter’dan örgütlenen binlerce kişi karşılarında Yugoslavya’yı CIA uzmanları ve NED (National Endowment for Democracy) fonlarıyla parçalara ayıran OTPOR/CANVAS gençlik örgütünün liderlerini bulmuşlardı. İvan Maroviç, Doğu Avrupa’ya, Kafkaslar’a, Orta Asya’ya turuncu darbeyi öğretmiş isimdi.
    Kapitalizmin merkezinde ‘kapitalizme karşı mücadele’ ‘Emekten yana-sömürüye karşı elele!’ çığlıkları ortaya yayıldı. Sloganları İvan Maroviç atmıştı. Gazetecilere beyanatında ‘Devrimci bir eylemin planlamasında, hiçbir şey ‘kendiliğinden’ değildir! İnsanlar sokaklara dökülüvermiş gibi görünebilir. Ama bu aylar hatta yıllar süren dikkatli bir hazırlığın sonucudur! Belli bir noktaya gelene kadar, grevleri ve büyük kitle yürüyüşlerini örgütleyene kadar geçen süre çok sıkıcıdır. Ama o noktaya vardığınızda her şey birkaç hafta içinde sona ulaşır!’ (Revolution U, Foreign Policy, 16 Şubat 2011) demişti.
    Gezi Parkı’nda iktidarın emniyet güçleri tarafından inanılmaz bir vahşet uygulanan halk, haklı tepkisini ortaya koyarken, bazı odakların sahneye koyduğu oyunda figüran olmamaya dikkat etmelidir.
    Önceki yazımda da belirttiğim gibi HAK İÇİN DİRENİŞİN sonuna kadar yanındayız. Hayatımızı bunun mücadelesi içinde geçirdik. Ama disiplinsiz, ve bilinçsiz yığın hareketi, belirsiz odaklar tarafından yönlendirilebilir ve felaketle de sonuçlanabilir. Bugüne kadar Türkiye’de yaşanan felaketlerde gıkı çıkmayan, Türk milletine olan düşmanca tavırları aşikar Uluslararası Af Örgütü ve benzer kurumların Gezi Park olaylarında kararlar yayınlaması, AB ve ABD siyasilerinin açıklamaları hayra alamet değildir. Uyarmak görevimizdir!
  • ALİRIZA SELVİ / 7 Haziran 2013 22:18

    mehmet akdaş uzaydanmı baktın

    orada baş örtülüler en ön saftaydı namaz kılanlar dindar gençlik bu haberler ak partinin uydurmaları gel senle saf tutup namaz kılalım,bence EN BÜYÜK ENDİŞE AK PARTİNİN ELİNDEN DİN SÖMÜRÜCÜLÜĞÜ GİDİYOR BEN ORADAYDINM BİR SÜRÜDE TÜRBANLI BACIM VARDI BU HABERLERE İNANMAYIN.OKTAN BABAYA SONSUZ TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN.
  • yavuz / 7 Haziran 2013 20:02

    ya AVM sAyısı rekora gidiyor

    yahu istanbulda AVM sayısı rekora gidiyor hatta bazıları iş yapmadığı için kapanıyor .kalan bir avuç yeşilliğide beton ve cam yığınına dönüştürecekler.bence park kalmalı ama isterlerse yeraltına avm yapsınlar metro gibide girişi olsun millette bu problemden kurtulsun.ne biçim şehircilik anlayışı bu yeşilliği yok ediyor
  • mehmet akdaş / 7 Haziran 2013 19:47

    provokatör

    Gezi eylemlerinde sağı solu yakıp yıkanlar ; türk bayraklarıyla biraları yan yana getirenler, başörtülülere başını açacaksın diyenler, yolumu kesip zorla kornama basmak isteyenler keşke daha net eleştirilseydi bu sitede.
  • alsancak33 / 7 Haziran 2013 19:03

    bu yazıları da okuyalım

    http://www.haberprogram.com/Haber/276528/2013/06/06-erdagani-savunan-yazi-rekora-gidiyor.php
    http://www.haber7.com/guncel/haber/1035872-genc-yazardan-muthis-gezi-parki-mektubu
  • Selami Öztürk / 7 Haziran 2013 18:14

    MİT nerede?


    Benim sorum bir Türk olarak kısaca şudur: Türkiye'mizin istihbarat örgütü yokmudur? varsa bu istihbarat örgütü bu olayları önceden neden öngörememiştir? Bunun sorumlusu kimdir?
  • bir yorum.. / 7 Haziran 2013 18:13

    bir yorum..

    ben hem yazıdan hem de aşağıdaki yorumlardan ariflerin aldığı kadar olmasa da avam olarak bir şeyler çıkarıyorum.
    2 tespit.
    1- bu yazının hükmünü dik dur eğilme bu millet seninle diyen halk kaldırdı. halkın isteklerine kulak verin.
    2- yorumlara, eleştirileri neden almıyorsunuz?
  • Taci Korutürk / 7 Haziran 2013 17:47

    Başbakanın yerinde olsam

    sayın Oktan keleş 'i ne eder eder ikna eder ,kendime baş danışman yapardım.
    Helal olsun oktan bey ,sizi seviyor ve hayretle izliyoruz.Allah yardımcınız olsun.
  • M.Fatih İncegül / 7 Haziran 2013 16:13

    Süpriz

    Kitap sürprizi ni iple beklemeye başladık Abi Müjde için Teşekkürler.
  • furkan b. / 7 Haziran 2013 14:47

    Yeni Kitap

    Yeni Süprizler. Sabırla bekliyoruz.

    Umarım başbakan aklı selim bir şey yapar da herkes mutmain olur.
  • zeynep / 7 Haziran 2013 12:51

    Yorumlarınız önemli.Sonuçta akıl akıldan üstündür.
  • Volkan Ç. / 7 Haziran 2013 12:31

    Uyarılara kulak vermek lazım...

    Bu sitenin bize kazandırdığı bakış açısıyla, her onaltıyıldız gönüldaşının dikkatini çektiğini düşündüğüm olayı, ele almakta bence fayda var. Oda şu; İngiliz The Economist Dergisinin kapağında Başbakan Erdoğan'ın III.Selim olarak resmedilmesi...

    Aşağıda google'dan bulduğum özet biligiye bakıldığında, III.Selim zamanında yaşananların, AKP hükümeti zamanında yaşananlarla birebir benzerliği ilginç tabii...

    III. Selim Avusturya ve Rusya’yla Ziştovi ve Yaş Antlaşmalarıyla barışı sağladıktan sonra çok uzun zamandır planladığı yenilik hareketlerini 1793 yılında Nizam-ı Cedit ordusunu kurarak başlattı. YENİ ORDU Levent çiftliğinde talimlere başladı. Fransa ve Prusya’dan(bu ülkelerin yerine bugün hangi ülkeler konması gerekir siz düşünün) getirilen uzman ve danışmanlar bu yeni ordunun kurulmasında yardımcı oldular. Nizam-ı Cedit ordusu Mısır’ın savunmasında başarılı oldu. Ancak 1806-1812 Osmanlı-Rus Savaşı’nda Ruslara karşı fazla bir başarı gösteremedi.

    Bu arada yeniçeriler(yani eski ordu) arasında Nizam-ı Cedit’e karşı olan rahatsızlık git gide büyümekteydi. 1807 yılında yeniçeriler Nizam-ı Cedit ordusunun kaldırılması talebiyle Kabakçı Mustafa’nın liderliği altında ayaklandılar. III. Selim Nizam-ı Cedit ordusunu dağıtmak ve 29 Mayıs 1807 tarihinde de kendisi tahttan çekilmek zorunda kaldı. III. Selim’in yerine tahta geçen IV. Mustafa’nın döneminde Osmanlı başkentinde büyük bir kargaşa yaşandı. Yeniçeriler şehirde bir terör ortamı yarattılar. Eski Nizam-ı Cedid askerlerini kapı kapı dolaşarak bulup öldürdüler. Padişahın hiçbir otoritesi kalmadı. Eski Nizam-ı Cedid taraftarlarından Rusçuk ayanı Alemdar Mustafa Paşa bu kargaşaya son vermek ve III. Selim’i tekrar tahta geçirmek amacıyla bir ordu oluşturarak İstanbul’a yürüdü. Alemdar Mustafa Paşa saray kapısında ordularıyla bekleyerek IV. Mustafa’yı tahttan inmeye zorlamaktayken IV. Mustafa kendisi yerine tahta çıkarılabilecek iki Osmanlı hanedanı üyesini boğdurtmaya karar verdi. Böylece hanedanın tek üyesi olarak kaldığı için kendisinin tahtta bırakılacağını hesaplamıştı. III. Selim kendisini boğmak için saraydaki odasına gelen cellatlarla büyük bir mücadele verdi. Ama sonunda can verdi.(Yeniçeriler tarafından katledildiği bilinmektedir.)

    Sayın Başbakan, hakketen bir kere de, Oktan hocamı, Türk Milletini dinleseniz ne olur yani... Hakkaten bir tatlı söz, ülkem üzerinde oynanan oyunları, şeytanilerin planladığı Büyük Kaosu engelleyecektir...

    Hakkaten bir insanın kitleler tarafından sevilmesi nefse hoş gelir...Zat-ı alinizde belli bir kitle tarafından sevilliyorsunuz bu belli...Ancak, yandaşlar insanın hatasını görmezler, bazen belki sırf sevdiğini üzmemek adına...

    Lakin, eleştirel bakan, sizinde hatalarınız olduğunu dile getiren, derdi sadece memleket ve millet sevdası olan,
    sokaktaki millete değilse bile, en azından onaltıyıldız gönüldaşlarına, Oktan hocama bir kez olsun kulak verseniz ne olur yani...

    Emin olun, Devlet kazanır, Millet kazanır, siz kazanırsınız...

    Sirenler çalmaya başladı, sayın Başbakan, artık karar sizin, görelim Mevlam neyler, neylerse güzel eyler...

    Selam ve dua ile...
  • Aydın Durmuş / 7 Haziran 2013 12:10

    Oktan hocam, sizin görüşleriniz bizim için çok değerlidir.
    Belirli kutuplara ayrılmış siyasilerin ve akademisyenlerin görüşleri şahsen
    benim için hiç te tatmin edici olmuyor.
    Takım tutar gibi her halukarda biz haklıyız gibilerinden dahil olduğu kutbun
    görüşlerini cilalayarak bizlere sunmalarından nerede ise tiksinti geldi.
    Tarafgirlik insanda akıl tutulmasına yol açıyor, bu da gerçeklerin görülmesinin önünde
    kalın bir zırh gibi duruyor.
    Bir film seyretmiştim;
    Emir altındaki amirine efendim düşünmüştüm ki…… der demez amiri sözünü keserek:
    Düşündün mü? Sen düşünemezsin, çünkü sana düşünecek kadar bilgi vermiyorum.
    Senin vazifen düşünmek değil, emirleri uygulamaktır demişti.
    Ahval-i pür melalimiz bundan ibarettir.
    Bizim düşünmemize ne hacet, bizim yerimize tutuğumuz partinin genel başkanı zaten düşünüyor. O ne diyorsa o!
    Biz niye o güzel kafamızı bü tür şeylere yoralım ki?
    Zaten onların istedikleri de bu.
    Şu düşünenler olmasa idi, her dediklerimize evet deselerdi ne güzel yönetirdik değil mi?
    Son cümle çalıntıdır. Çünkü benzerini geçmişte bir MEB söylemişti.
    Selam ve sevgilerimle.
  • Omer Akyildiz / 7 Haziran 2013 12:04

    Farkli Bir Bakis Acisi

    Oktan abimiz okuyucularinin istegini kirmadi ve bu olayi daha derinlemesine bize acikladi, durum gosterir ki arka planda gercekten Turkiye gucleniyor,bunun hukumet veya yaptiklariyla alakasi yok,cunku arka planda devletimiz 2014 e zuhur edecek calismalarini yapiyordur,bunun onlenmesi icin ise dis gucler milletimiizn birligini onlemeye calisiyor,aramizdaki mesafeyi daha da arttirmaya calisiyorlar hukumeti de kullanarak. Farkli bir bakis acisi ise olaylari astrolojik bir acidan yazmak istedim.27 Martta gerceklesen Canavar adi verilen Ay Tutulmasi,bu tutulma dunyada 6 aylik bir gerilim surecini baslatti,bilinen bir astrologdan duydugum sey ise korkutucuydu. Bu 6 aylik surecte Turkiyenin bolunme surecine girecegi,ic kargasalar cikacagini soyledi hem de uzuntuyle,cunku normalde bu konularda siyasi seyler soylemezdi.Fakat bunun sonunda Turkiyenin bolunmeyecegini soyledi,yani sadece bu bir surec. Ben bu kargasalarin hep Turklugun anayasadan cikarilmasi veya cozum sureci durumlarindan cikacagini dusunmustum,ozellikle Turkler ve Kurtleri birbirinden ayirmaya calisilacagindan korkmustum. Fakat duruma bakiyorum ki,daha vahimmis. Bu bahsettiklerimle degil,polisin bir olayda yaptigi haksiz sert bir mudahale bile halkin ayaklanmasini sagladi. Yani ne yazikki bu bir baslangic.Suanki olaylar bitse bile,sozde cozum sureci ve anayasa durumlarinda seytaniler daha farkli planlar yapiyordur,gozumuzu o yonden uzaklastirmamamiz lazim. 16lara,Buyuk Basbuga,Erenlere,Ilhami abi ye selam olsun.Bu millet,bu devlet bunlari asacaktir. Oktan abi birlik ve beraberlige onem veriyor,hakli da.. Ideolojiler bu milleti bolmemeli,bolmeyecek olan dusunce ise Turkluktur. Daha ne gunler gorecegiz iyi,kotu. Cogumuzun suan fantastik gorecegi seyler,yillar sonra realitemiz olacak. Depremler artacak su donemde Allahualem. Saygilarimla...
  • didem / 7 Haziran 2013 11:55

    HAYRANLIK

    Futbolcunun sanatçının siyasetçinin koyu fanatik hayranı olur,ama bir yazarın bu kadar binlerce fanatik hayranı nasıl olur diyordum hak ediyorsunuz bende onlardan biri oldum selamlar.
  • biri / 7 Haziran 2013 11:47

    "Bir tatlı söz bu işi çözecektir, yani tüm Şeytani planları boşa çıkaracaktır."
    demişsiniz, çok da iyi etmişsiniz. İşin özeti budur. İcraata bakmak lazım. Bu söz söylenmedikçe kutuplaşma artacak, tansiyon yükselecek, borsa düşecek, ekonomi yerle bir, toplumda çözülme ayyuka çıkmış.

    SONUÇ: Şeytaniler planlarına ulaşmış.

    Eğer sözü söylemesi gereken kişi bunu yapmıyorsa buradan tüm milletime sesleniyorum bir vatandaş olarak UYANIK OLUN! Sizi kullanmalarına izin vermeyin ve lütfen olayları OKUyun.

    Ayrımcılık yapmaya çalışanlara inat BİR olalım. Üniversite gençliğinin duyarlı olması ve hakkını savunması sevindirici bir olay AMA hangi HAKKI kimin yönlendirmesiyle savunduklarına yani olayın başındaki aktörlere de dikkat etsinler. Ve sonucunda ne olur nelere katlanmak zorunda kalırız bu durumdan kim karlı çıkar iyi analiz etsinler.

    Paşam bu vatanı bize emanet ettiyse vardır bir bildiği diyorum.

    Hayırlı Cumalar.

    Allah' ın SELAM' ı ve yardımı üzerimize olsun...
  • Yusuf / 7 Haziran 2013 11:17

    Marjinaller!

    Yazılar güzel de, marjinal grupların yaptığı yıkımın önüne nasıl geçilebileceğinden söz edilmemiş. Gezi parkı direniş sözcülerinin taleplerinden de bahsedilmemiş. Ben, yapılan analizlerin yanında, çözüme dayalı tavsiyelerinize de önem veriyorum ve merakla bekliyorum.
  • ty@istanbul / 7 Haziran 2013 10:59

    karışıklık..

    Herkese selam , şunu anlıyoruz ; küresel güçler hedeflerine ulaşmak amacıyla ortalığı karıştırıyorlar,kendi desteklediklerini kötüleyip kendi planlarını bile bozuyorlar ki bizlerin kafası iyice karışsın,neyin ne olduğunu ayırt edemeyelim ve hangi tarafta duracağımıza karar veremeyelim böylece büyük ama güçsüz topluluklar olarak kalalım ki bizleri istedikleri gibi yönetebilsinler.Yani bizim algı yeteneğimizle oynuyorlar.Bizler ancak soru sorarak bunları aşabiliriz,mesela şu günlerde herkesin cevabını merak ettiği en basit soru şu : "Başbakanımız eğer 75 milyonunun başbakanıysa ve herkesin iyiliğini istiyorsa neden ülkeyi germe pahasına düşüncesinde ısrar ediyor ve geri adım atmıyor ,bu tavrı sebebiyle ülkenin daha da fazla gerilime sürüklendiğini farketmiyor mu?". Oktan Usta ve tüm Onaltıyıldız ekibine selamlar,ellerinize sağlık,umarız yanılmıyoruzdur..
  • a.ateş / 7 Haziran 2013 10:46

    Her daim SENİNLEYİZ...

    Abi sen kendini Meczup olarak nitelendiriyorsan bizler kendimize ne demeliyiz. Yada onlar kendilerine ne isim vermeliler acaba.. Seni Seviyoruz. Kitap süprizini dört gözle bekliyoruz hadi hayırlısı...
  • yasar cakin / 7 Haziran 2013 10:25

    ALLAH razi olsun insaallah okumasi gerekenlerade bu yaziyi okumak nasib olur
  • BÜYÜK YÜCE TÜRK / 7 Haziran 2013 10:23

    BÜYÜK YÜCE TÜRK

    suriye meselesi TÜRKİYE DEVLETİNE AYAR! VERMEK MESELE BU gerisi bahane.
  • Semih / 7 Haziran 2013 10:18

    Ben anlamıyorum yada anlamak istemiyorum. Yahu bu adam ABD'den gelir gelmez bu olaylar başlamadı mı? ABD anında bize düşman kesilmedi mi? Bunun en basit çıkarımı Başbakan ABD'de Obama'nın istediği çok önemli bir plana karşı çıkmış olmasıdır. ABD'de Arap Baharında olduğu gibi Türkiye'de de olayları başlattı. Fakat bu olay "test, deneme" olaylarıydı. Bundan gerekli tecrübeyi edinip aynı zamanda hükümete mesaj verecekler. Hükümetin ABD'nin planını reddetmeye devam etmesi halinde ise planın ikinci aşaması devreye sokulacak. Bu olay bana böyle geliyor.
  • Ahmet Halimoğlu / 7 Haziran 2013 09:39

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Otpor!
    Bu örgüt zamanında Miloseviç'i devirip Yugoslavya'nın dağılmasında rol oynamıştı.şimdi başka ülkelerde deki eylemcilere de eğitim veriyorlar.Provokasyona gelmemiz lazım.
  • Ahmet Hilmioğlu / 7 Haziran 2013 09:21

    Renkli devrimlerle bu olayın alakası nedir?

    Sizce bu olay tam olarak darbe olmayacaksa bu olay Yugoslavya,Gürcistan veya Ukrayna'daki renkli devrimlerle alakası ne olabilir?Biliyorsunuz artık eylemcilerin başlarındaki kişiler Canvas adlı örgütte şiddet içermeyen direniş konusunda eğitiliyor.İnşallah Büyük Türkiye umutlarımız suya düşmez.
  • mehmet akdaş / 7 Haziran 2013 09:13

    bi dinle

    Anlayamadığım şey; madem başbakan hariç herkesin memnun olacağı bir konsept planlıyorlarr ve madem tayyip erdoğn onların istediği gibi davranıyor neden gitmesini istiyor devletler? Oktan hocam plan var diyorsa m neden eylemleri destekliyor
  • sinan yıldırım / 7 Haziran 2013 09:12

    ALLAH CC SELAMI RAHMETİ VE BEREKETİ HEPİMİZİN ÜZERİNE OLSUN.
    OKTAN BABA YİNE TAM İSABET BİR YAZI OLMUŞ.ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK. İŞ İŞTEN GEÇMEDEN İNŞAALLAH BİZİ YÖNETENLERDE İŞİN FARKINA VARIRLAR.
    SERSERİ BİR MAYIN DOLAŞIYOR İNŞAALLAH ELİMİZDE PATLAMAZ.
    SELAM VE DUA İLE.
  • Yasin Akdoğan / 7 Haziran 2013 09:08

    Kaç yüzlü?

    Akif dedem diyor ki:
    "artık 2 yüzlülere kızmıyorum hatta seviyorum çünkü 20 yüzlüleri gördüm"
    gerçekten sayamaz olduk! Tarafgirlere soruyorum cevap yok, burun kıvırıyorlar!

    Nagehan tava içindeki hava? markasıda Kütahyalı.Tv'lerde ne satıyorlar ama...

    Tanrı AKP'yi korusun bizi ALLAH korur!

    Sağ elime güneşi sol elime ayı verseler yine doğruluktan AYRILMAYACAĞIM/AYRILMAYACAĞIZ!
    La tahzen (korkma)
  • osman salih özgen / 7 Haziran 2013 09:01

    senden öğrenecekleri çok şey var

    Ah abim canım abim,yıllardır takip ederim,uyardığın herşeyin bir bir çıktığını gördüm üstelik binlerce takipçin var üstelik aramızda senin sayende iddalara girip takım elbise kazandık,ama yazıkki,gerçekleri görme makamında olanlar görmüyorlar görmek istemiyorlar şu analizi bu ülkede yapacak adam olsaydı çoktan yapardı,şimdi ahkam kesmeler başlar.inan seni takip edip bir şeyler yazıp çiziyorlar Allah cc seni bu necip millete bağışlasın.Sayın zeybekle bir tv porogramında beraberdiniz ve sayın zeybek,sunucuya dönüp,sizin için oktan keleş bir Ak sakallı demişti,şimdi daha iyi anlıyorum,onaltıyıldız ve ekibinden Allah razı olsun.
  • bekir öztürk / 7 Haziran 2013 08:45

    bşbakan geri durmuyor.

    bir tatlı sözü milletine çok görüyor. evet dün gece ülkeye dönen zatı şahane yine sert ve taraftarlarına oynadı o konuşurken Arınçın yüzüne bir bakın nasıldı? endişe yüzüne vurmuştu. "görelim mevlam neyler hak şerleri hayr eyler sanmaki gayr eyler.... diyor ve dua ile bekliyoruz.
  • Salih E / 7 Haziran 2013 08:31

    İnşallah

    İnşallah selametle bugünleri atlatırız.
  • mikail / 7 Haziran 2013 04:55

    Londra çapulcular derneği başkan adayi olarak

    O yorumculara diyorum ki Hadi ordan hadi ordan.
    Kalemine sağlık BABACIM. ..
  • Serhat Turkmen / 7 Haziran 2013 04:42

    Ya-Sin

    Turk devleti geregini yapacaktir. Erlerimizin yolu acik ola.
  • jacksparta71@hotmail.com / 7 Haziran 2013 04:17

    hala tahrik ediyor

    havadan indi ama havası inmedi ,satır aralarında hala tahrik , bu nereye varacak sonunu hazırlıyor kendinin :.bu kadar düşman varken olacak is değil.
  • semsondokuz / 7 Haziran 2013 01:59

    Selam Aleykum

    InsaAllah... Güzel bir sürpriz oldu...

    Hayrul Cuma...
  • mete / 7 Haziran 2013 01:29

    naçizane petrol yazısı isteği

    http://www.yurtgazetesi.com.tr/enerji-ve-pkk-makale,3549.html 26.02.13
    http://www.odatv.com/n.php?n=erdogan-irana-karsi-mezhep-kartini-oynuyor-2602131200 26.02.13
    http://haber.stargazete.com/ekonomi/iki-turk-sirketinin-buyuk-petrol-kesfi/haber-743888 10.04.13
    http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2013/4/turkey4662.htm 19.04.13
    http://globalriskinsights.com/2013/05/08/the-baghdad-erbil-ankara-triangle/ 08.05.13
    Hocam, yukarıdaki linklerle ilgili olarak ülkemizin kötü duruma sokulması, böyüklerimizin çeşitli akrabalık ve ortaklık ilişkileri, geziye nasıl gelindiği üzerine son iki yazınız ABD ipi ve Geziyi de birleştirerek bir yazsanızda ağız tadıyla okusak...
  • ilyas erdoğmuş / 7 Haziran 2013 01:08

    nasıl iş ?

    abi diyosun ki arap coğrafyasında hangi liderlerin devrileceği önceden belirlenmişti öyleyse bu bilgiyi devlete hükümete zamanında niye iletmediniz ? yada ilettiniz de dikkate mi alınmadı ? askerler içeride diyorsunuz sanki hepsi mi içeride ? fuhuş çetesi eliyle hassas bilgileri planları dışarı sızdıran çeteden haberiniz var mı ? halk meydanlarda diyorsunuz 13 milyonluk istanbulda taksim-Beşiktaş harici ciddi kalabalık oldu mu ? mısır gibi milyonlar yürüyüş yaptı mı hayır !!! peki anadoluda oldu mu hayır !!! onbinlerce okuyanınız takipçiniz var halkımı alkışlıyorum dediniz gençler oktan baba cevaz verdi deyip sokağa inse iyi mi olur ? tehlikeli kelimeler değil mi ? hükümet için yazdınız peki ya muhalefet ? türkiye brezilya ile beraber bmdeki oylamada batıya rağmen iranı desteklemişti o zaman natodan batı bloğundan dışlanıyoruz hükümet yanlış siyaset yapıyor diye yaygara koparmıştı chp şimdi aynı muhalefet iran ile yanyana suriye konusunda batıyla aynı politika izleyen hükümeti eleştiriyor esadı savunuyor !!!!! bunlara sormak lazım teröristbaşı yıllarca nerde kaldı ? türkiyedeki neredeyse bütün terör örgütlerine hertürlü desteği kim verdi ? suriye muhalefet kimi savunuyor ? esadı pesssss !!! suriye konusunda tarafsız kalmak pek mümkün değildi mecbur bi taraf seçilecekti hatırlayın 1 mart tezkeresinde genelkurmay hükümete iyi yada kötü bir taraf seçin artık diye telkin vermişti !!! abd ve avrupada nasıl olur bilmiyorum ama çöküş olmalı aksi halde bırakın büyük türkiyeyi eldekinide kaybederiz !!!!! birileri müştak babanın kehanetinden bahsediyordu ANKARA SINIR OLACAK DİYE !!!! inşallah kehanet olarak kalır yinede teşekkürler oktan baba 16 yıldız sizleri seviyoruz
  • Allah yolunda / 7 Haziran 2013 00:34

    bakar körler Allah aşkına görün artık

    hocam eline yüreğine sağlık görmeyenlere, duymayanlara, anlamayanlara yüce kitabımızdan bir ayet;
    A’RAF 179. Andolsun, biz cinler ve insanlardan birçoğunu cehennem için yaratmışızdır. Onların kalpleri vardır, onlarla kavramazlar; gözleri vardır, onlarla görmezler; kulakları vardır, onlarla işitmezler. İşte onlar hayvanlar gibidir; hatta daha da şaşkındırlar. İşte asıl gafiller onlardır.
  • Orakl / 7 Haziran 2013 00:29

    Anadoludan bir söz,,,,

    Anadolumuzda kötü ya da çürük malzemeyle yapılan işlerin yine kötü ve çürük sonuçlar doğuracağını söyleyen bir söz vardır ,,,yazmak zorundayım çok afedersiniz

    " Tezekle yapılan , sidikle yıkılır "

    Akp nin kuruluşu işte aynen bu şekilde olmuştur gidişide aynı bu şekilde olucak
  • cem aktürk / 7 Haziran 2013 00:07

    harikasınız

    oktan hocam harikasınız okadar güzel ve ice mesajlar var ki biz az çok anlayabiliyosak devet adamlarının haydi haydi anlaması lazım.bu arada belki davalısınız ama sizi şu kurtlar vadisindeki kadim ihtiyarlar heyetinin aksaçlısına benzetiyorum :) o konuşmalarınız var ya dolu dolu hem umut veren hem uyaran boş tek kelime yok ALLAH CC başımızdan sizi ve sizin gibi büyüklerimizi eksik etmesin inşalah
  • oneronur / 7 Haziran 2013 00:05

    budur

    işte olay budur. ilk yazıyla birleştirilerek okunmalı. Allah devletimize milletimize zeval vermesin. Amin.
  • M.Atabey / 7 Haziran 2013 00:01

    Tencere tava hep aynı hava...

    Malesef iktidar ben ne yaparsam hep doğrudur havalarında. Gerçi bunlar tencere tava hep aynı hava, ama neyse... Ağabey sen masal anlatma bunlara. Bunların masal dinledikçe uykuları daha da bir derinleşiyor. Stratejik derinliklere dalıyorlar ağabey. Sıfır sorun derken, sorunsuz ülke kalmadı. Birileri Suriyeli mültecilerde sınır yüz bin diyordu, mülteciler ucyuzbin oldu. Birisi pkk silahı bırakıp öyle cıkacak diyordu, pkklılar silahla cıktı (cıkıp cıkmadıkları malum değil ya). o kadar zulme karsıysan, Amerika ırak'ta bir milyon insan oldurup, kadınlara tecavuz etti. afganıstan hakeza. madem o kadar babayiğit, sozunun eriysen, abd'ye de esad'ın yaptıgı zulumler gibi karsı cık. birine oyle, oburune boyle olmaz. Ağabey sen de olmasan içimize kim su dökecek. Allah uzun ömür versin sizlere. Saygılarımla.
  • gamze / 6 Haziran 2013 23:49

    Asil bekledigim yazi bu idi. Eurovision'un bu sene ki slogani neydi: We are one! Bende diyorum ki dogru soyluyorsunuz : "Kufur tek millettir!" :))

  • Sevan / 6 Haziran 2013 23:47

    Eyvallah

    Herkes afiyetle idrak eder umarız.
  • ibrahim çevik / 6 Haziran 2013 23:37

    Daha Ne Anlatçan Ağabey

    Herşeyi açıkça yazmışsın Allah razı olsun anlamayanlar Türkkçe bilmeyenlerle zeka özürlüler olur kanımca, süpriz oldu bu yazı.






ON ALTI YILDIZ'da Ara Internet'te Ara  

En Çok Okunanlar