Hariciye'nin Harici

Hariciye'nin Harici

Oktan Keleş bölgemizdeki gelişmeleri analiz etti...


6 Nisan 2012 00:01
font boyutu küçülsün büyüsün


Hariciye'nin Harici

  
Suriye konusunda bugüne kadar çeşitli analizler yaptık. (http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=946) Türkiye’nin Suriye’ye müdahalesini isteyen ABD, AB ve İsrail içteki maşalarıyla bu işin gerçekleşmesi için çok uğraştı. Bunun için çeşitli söylemlerle toplumumuzu etkilemeye çalıştılar: PKK Suriye’den destek görüp, Türkiye’ye saldırıyor, insani durum, akrabalık ve dini bağlar, milli çıkarlar vs. Ama bu yüzsüzler, şu soruların cevabını veremediler: PKK, Irak’ın kuzeyinde yuvalanmış durumdayken ve Barzani’nin PKK’ya desteği bilinirken bu durum neden hiç gündeme gelmiyor, Barzani neden hiç gündemde yok? İnsanlık sadece Suriye’de mi geçerli? Hani Irak, Afganistan, Filistin, Pakistan ve Büyük Türkistan’daki akrabalarımız, din kardeşlerimiz.... Mesele Müslümanlık ise sadece Irak’ta 2 milyon Müslüman katledildi. Diğer ülkelerde katledilen Müslümanları saymıyorum.       

Bazı -sözde İslamcı - geçinen yazarların ne oldukları ortaya çıktı. Bosna benzetmeleri falan filan. Sizi gidi emperyalist, Siyonist, Vatikan uşakları sizi. Artık deşifre oldunuz! Bundan sonra geri adım atsanız bile - İslami basından tenzih ettiklerim hariç- artık foyanız ortaya çıktı. Hele bir yazarın, “İsrail dahi düşman olsa ilgilenmeyin” yazısı İslami bir gazetede alabilir mi? İslami argüman kullanan bir cenah, açıkça ABD, AB ve İsrail'in planları doğrultusunda uyuşmuş beyinlere neler üflüyorlar neler...  

Dışişleri Bakanlığı, defalarca yazmamıza ve uyarmamıza rağmen tuzağa düştü. Şimdi Suriye konusunda Kofi Annan planında mutabık kalan emperyalistler, yarın bir anlaşma olursa, “bundan en çok Türkiye zarar görür” mü diyecekler sanıyorsunuz? Rusya dün açıkladı: “Annan planında, Esad rejimini zora sokacak maddeler haricindeki maddeleri destekleriz,” diye. İran, Türkiye’yi Suriye konusundaki tavrından dolayı, birçok ortak menfaat ilişkisinden dışladı. ABD elçisi fütursuzca sanki talimat veriyor: “Türkiye, İran’dan petrol ithalatını durdursun veya azaltsın!” ABD nasıl böyle bir talepte bulunabilir ? Kim oluyorsunuz da bize böyle telkinlerde bulunabiliyorsunuz? Bize petrolü siz mi vereceksiniz?  


Olan kime oluyor? Türkiye’ye ve vatandaşlarına. Dış güçler, Suriye ile istedikleri an flörte başlarlar... Ya bizim durumumuz ne olur? Artık araya başkaları yüzünden husumet girdi. Türkiye, bölge ülkeleri nezdinde füze kalkanından dolayı yeteri kadar itibar kaybetti. Artık o ülkeler, Türkiye'yi ABD ve AB’nin taşeronu gibi görüyor.  


Daha önce yazmıştık: “Arap sokaklarına güven olmaz, iki şak şaka aldanmayın” diye. Bugün gelinen noktaya bir bakın: Mısır’da bir çok video yayınlıyorlar, “Erdoğan tövbe etsin” diye. Arap coğrafyasında -sözüm ona Arap alimler- Youtube’da Türkiye ve Erdoğan aleyhtarı konuşmalar yayınlıyorlar ve bunlar tüm Arap toplumlarında hızla yayılıyor. Hani nerede o “ONE MİNUTE” şakşakçıları. Tüm bunları önceden yazdığım için fazla detaya girmiyorum.

(http://www.onaltiyildiz.com/artikel.php?artikel_id=149)

  (http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=1281 )

(http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=1302)

(http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=538)

Suriye’ye sınır olan yerlerdeki Türk esnafı kan ağlıyor. Başkalarının planları doğrultusunda hareket etmenin İç piyasaya etkilerini görüyorsunuz; enerji zamları vs. değer mi? Demiştik ki, “Arap coğrafyasındaki Türk imajı korunmalıdır.” Türkiye bu hale düşmemeliydi. Yarın Suriye’ye yaptıklarının aynısını bize yapma ihtimalleri çok yüksek. Dışişleri bu tuzağı okuyamadı mı? İşte Türkiye’nin bugün geldiği durum ortada. Bölge ülkeleri nezdinde itibar kaybı had safhada. Ekonomik kayıplarını saymıyorum... Daha önce de yazdım; amaç Türkiye ile İran'ı karşı karşıya getirip, bölgesel bir mezhep savaşları başlatmak. Uyanmanın vakti geldi...  


ABD Suriye ile ilgilenmiyormuş gibi yapıp, İran ile uğraşıyor izlenimi veriyor: Hürmüz’e gemi yolluyor, habire İran ile ilgili demeçler veriyor. Türkiye’ye, “Suriye ile sen ilgilen” diyerek hedef saptırıyor. ABD, AB ve İsrail bölgede Türkiye’yi Suriye savaşına çekip, bu esnada İran’a saldırmak istiyor. Dolayısıyla bu şer üçgeni, bölgede, Türkiye’yi, Türkiye’nin menfaati olmayan bir savaşa sokup birçok emellerini gerçekleştirmek istiyorlar. TSK, kendisinin olmayan, Türkiye'nin çıkarlarına uygun olmayan bu savaşa hiç şüphesiz “hayır” diyecektir. Zaten plan baştan beri bu: TSK’nın ABD’nin bölgedeki silahşörü olması. Türk Milletinin Ordusu buna alet olmaz! Bazı siyasi aktörler, dış mihrakların etkileri ile baskılarına devam ederlerse, asıl kaos o zaman başlar ki bu da tarihi vakalara gebe günlerin beklendiğinin alameti olur...  


Şimdi Kofi Annan: “12 Nisan sabah saat altıya kadar ateşkese Suriye’nin uyması gerektiğini” açıkladı.(http://www.ntvmsnbc.com/id/25337262/) Uyarsa Batı Esad ile flörte başlar, Türkiye açıkta kalır. Peki Suriye ateşkese uyar mı uydururlar mı? Hayır, 13 Nisan’da “yine Esad sözünde durmadı” haberleri yayılır. MOSSAD, CIA ortada cirit atıyorlar bir provakatif eylem için. Ancak, Rusya ikna edilemediği için biraz oyalama taktiği uygularlar. Rusya Ortadoğu’daki kalesini kolay kolay bırakmaz. ABD ise hem kendi hem de İsrail çıkarlarınca ASYA’YA biraz daha yanaşma isteğinde.  


ABD’li düşünce kuruluşları (think tank) ne diyor, dikkat! Dünyaya üflenen psikolojik algılatmalardan bazıları: “Türkiye Araplaşıyor, Ortadoğu halkları gibi oluyor, İran demokrat olmalı, bölgede eski demokrat Müslüman ülke rolünü almalı. Türkiye zaten radikal İslam’a kayıyor.” böylelikle Türkiye’ye de müdahale zemini açılır.  


Tüm bunlar yüksek perdeden haykırılırken, Batı “tavşana kaç tazıya tut” oyununu sürdürüyor. Türkiye’ye Suriye konusunda övgüler tam gaz devam ediyor ama öte yandan insan hakları özgürlüklerden yana raporlarda Türkiye Çin’den bile geri gösteriliyor. Hala anlamıyor musunuz?

 “Yabancı sermaye Türkiye’den çekilirse ne olur” bunun şantajı yapılıyor. Ekonomi dehaları bunu bilmiyor mu?   

12 Nisan gelişi güzel bir tarih değil. Şeytaniler boş durmaz, bu arada Türkiye’de terör olayları dahi yapabilirler, dikkat edilmeli.... 


Ortadaki tablo bu, peki ne yapılmalı? ABD ve AB’ye bu konuda asla güvenilmemeli. Milli politika uygulanmalı. Suriye’ye bir heyet gönderilmeli ve ikili ilişkiler gerginlik noktasından aşağı çekilmeli. Bunu, bu coğrafya değerlendirecektir. Türkiye’ye sığınan Suriye vatandaşları ile ilgili olarak, “sizin insanınıza insani yardımda bulunuyoruz” denmemeli ve “Suriyeli muhalifleri destekliyoruz” görüntüsü verilmemeli.  Muhaliflere  yardım eden bir Türkiye görüntüsü  bölgede, Türkiye’ye husumeti artırır. Bunun empatisi kolaydır.SİYASET SANATTIR. (İnsani yardım elbette yapılacak, burada kastedilen sadece muhaliflere yardım görüntüsü verilmemeli.)


Türkiye, Suriye’ye Annan kadar söz geçiremediyse, Dışişlerimiz “ne kadar başarılıdır” sorusu cevap bulur. Türkiye, Suriye konusunda yeni manevra yapmalı. BM nezdinde Suriye’ye sınır ülke olma vasfıyla bir yapıcı plan hazırlamalı, inisiyatifi Annancılara kaptırmamalı. Şu an konjektür uygun buna. Konu Esad değil, Esad gider, konu Türkiye’nin bölgedeki liderlik vasfı ve çıkarları.

 Sözüm ona İslami zannedilen yazarlar deşifre olmuştur. Bu yazarların, ABD geçenlerde Afganistan’da sivilleri vurduğunda neden gıkları çıkmadı? BM kayıtlarında her ay katledilen Müslüman sayısı dünya genelinde ortalama 200 kişi civarı, tabi kayıt dışını bilmiyoruz. Bunlara gıkınız çıkmıyor. Yarın konjonktür değişti mi hangi yüzle “kahrolsun İsrail, AB ve ABD” diyerek yazı yazacaksınız, merak etmiyorum. Tüm yazılarınızı bu millet arşivledi. Allah sizin durumunuza kimseyi düşürmesin. “Biz AB’nin yanındayız” demek “Vatikanlıyız” demektir.

 
İnanarak; “ABD dünyanın yöneticisi, süper gücü, her dediğini yapmak gerek” demek haşa Allah’ı devreden çıkarmaktır ki, bu küfürdür. “Allah, dünyanın kaptanlığını, yönetimini ABD’ye vermiştir” demek...

Stratejik mantık ayrıdır, ancak işin içine inanç boyutu girerse imandan söz edilemez. Örnek alınacak ABD,  AB değil şanlı tarihimizdir,vesselam!

Düşmana bir kaç söz: Büyük Türk milleti dün  burada olduğu gibi bugün de burada, yarın da Allah’ın izni ile hep burada olacaktır.

Malazgirt Savaşı öncesi Romen Diyojen’in elçisi Alparslan’a: “teslim olun, savaş oldu mu siz bu otlaklarda olmayacaksınız, koyunlarımız otlayacak.” demişti.

Alparslan bunun üzerine;“savaş sonrası siz burada olmayacaksınız ama koyunlarınız otlayacak" demişti.

Saygılarımla...


Oktan Keleş


oktankeles@gmail.com
onaltiyildiz@gmail.com

 








Bu haber 16,515 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (58)
  • mikail / 13 Nisan 2012 01:57

    ABD USAGI MEDYA!!!!! nede olsa sehit olan sizin evlatlariniz degil..

    Dün “aşırı Amerikancı Özal zamanında” 500 bin komşuyu misafir eden ve askeri müdahalede bulunmayan Türkiye, bugün 15 bin Suriyeliyi kapıda görünce panikliyor.Çünkü devleti yöneten adamlarda “devlet adamı vasfı” kalmamış

    Taraf: Esad zorlarsa oraya gireriz

    Sabah: Suriye bizi zorlamasın

    Zaman: Suriye sınırı ihlal etti gereken adım atılacak

    Yeni Şafak: Gerekeni yaparız

    Radikal: Tetiği çekme emri


    Star: Şam bizi zorlamasın BM görevini yapsın

    Vakit: Esad'a yarına kadar süre

    Bugün: Bizi son hamleye zorlamasınlar

    Türkiye: Gerekeni yaparız

    Takvim: Getirme oraya


    Hürriyet: Bizi fazla zorlama

    Vatan: Esad bizi zorlama

    Habertürk: Hukuk ne diyorsa o yapılacak

    Milliyet: Bizi zorlama


    Posta: Savaş korkusu

    Birgün: Erdoğan'dan işgal turu

    Güneş: Şam zorlarsa oraya gireriz
  • hakan teber / 10 Nisan 2012 11:21

    doğrusu

    Arkadaşlar ben hükümeti savunmuyorum bakın hiç hükümet diye birşey varmı yazımda ben ülke olarak diyorum hükümetler gelip geçicidir.Ha iyi de yapar kötüde ama herşeyi kendi inisiyatifine göre yapamaz.Konjektürü hemen bozamazsın.Gizli planları biz zaten bilmediğimizden yazmayız ama tahmin yoluna gideriz stratejik olarak olabileceği düşünürüz.
    Benim siteye karşı bir durumum yok ben netpanodan beri neredeyse 5 yıldır takipçiyim ama atışma işi hoş olmaz .Burada fikirler yarışsın isteriz bizde.İnsanlarımızın duygu düşünce ve fikirlerine ihtiyacımız var ama atışmaya dönüşmeyen.
    Benim irdelemeye asıl çalıştığım tvde görünenler dışında asıl gerçeklerin farklı olduğu.Size bir sır vereyim o zaman 2.Abdülhamid Hanın dış stratejisi biraz inceleyin.
  • NİYAZİ BARIŞ / 10 Nisan 2012 04:39

    hakan tebere

    kardeşim karalama değil hükümetin icraatları füze kalkanımı gdolu tohumlarmı suriye politikasımı vakıflarmı karalama,peygamberime sav hakaret eden rasmuseni seçmesimi?olmayanı yazan yok kusura bakma bunlara olumlu bakmak mümkün değil.kim olursa olsun ya HAK!!!
  • Bahtiyar / 9 Nisan 2012 23:48

    Oktan bey bu yazdiklariniza, bu devletin icindeki binlerce devlet görevlisi de kafa yoruyordur.Devletin istihbarati,hükümeti,bürorati bütün gelismeleri yakindan takip edip analizlerini kendi aralarinda paylasiyorlardir.Ona görede tedbirler aliniyordur.Ama onlar sizin gibi aciktan bunlari yayinlamazlar gizli yürütülür stratejik planlar.Defalarca yazdim genede yazayim,kendi ülkenizde ki akan kan durmadikca dünya da söz ve güc sahibi olamazsiniz.
  • Murat Gerçek / 9 Nisan 2012 22:24

    No panik :)

    Hakan kardeş,bir endişe konusunda ben de seninle hem fikirim, burası siyasi polemik çatışmalarına sahne olmasın. Burada bir problem yok ve bu düşüncenin altına imza atarım.

    Öte yandan siyası polemiği başlatmak veya başlatmamak da bizim elimizde. Mesela biri her hangi bir siyasi için sert bir yorum yaptı diyelim, eğer buna sert bir karşılık verilirse karşılıklı atışmaya dönüşür, bir de bakmışsın ki polemik savaşları, üçüncü dünya savaşından önce başlamış :)

    Ama sert bir üsluba sakin cevaplar verebilirsek zaten öyle rahatsız edici bir atışma olmaz ve tadında olan medeni tartışma da zaten gerekli bir değerdir.

    Tabi bir de şu da var,birisi ''hükümet istifa'' dediğinde zaten bahsi geçen hükümet(ler) istifa etmeyeceğine göre :) bir sorun yok.

    AMA ŞURASI ÇOK ÖNEMLİ , ELBETTEKİ HAKARET EDEREK ELEŞTİRİ YAPILMAZ.

    Zaten o tür yorumları eliyordur admin.

    Son söz, birbirimizi kolay kırmayalım, kolay da kırılmayalım. Gerçekten de güzel muhabbet havası var bu havayı fırsat bilip birbirimize kenetlenmemiz lazım. Eleştiren eleştirir savunan savunur.Ama hepimiz sınırı koruyalım , sınırı bilerek bilmeyerek aşan olursa hemen kızmayalım, :) üzülmeyelimde.

    Ama diğer endişelerinde sana hak veriyorum ama emin ol admin kardeşimiz gerekli elemeyi yapıyordur.

    Benim bile kaç tane yorumum çıkmadı bu güne kadar :) bir bilsen :) Bu arada adminlik nöbeti kimdeyse o kardeşimize de selam olsun.

    Sevgiler
  • hakan teber / 9 Nisan 2012 19:18

    Daha Ne Denir

    Benim sınırları işgal etmemiş düzeyli yazımı paylaşmıyorsunuz ama burayı siyaset meydanına çevirdiler yorumlarda hükümet istifa diye.Böyle bir sitenin siyaset tarzı yorumlarla bozulmasını hiç istemem.yıllarddır oktan beyi takip ederim ve çıkan son kitabının ilk alıcılarındanım ama bu durum beni üzüyor.Hükümete tepki gösterin ama hükümet istifa gibi birazda karalama gibi yorumların burada yeri yok.Savunan yazılarda olmasın Şöyle yapsa iyidi böyle yapmasaydı tarzında hareketle olsa daha hoş olur.
    Unutmayın ki dünya da çok büyük oyunlar dönüyor ama ülkemizde öyle bir oyun oynuyor ki konum olarak ülkemizi birde iç değil dış çevreden izleyin görürsünüz.Bu kadar yerlere vurulacak bir durumda değiliz.Arap camii durumu benim canımıda sıkıyor neden bitmiyor teferruatını bilemiyorum ama unutmayın bu ülkede ne camiler ne tarihi eserler yok olmak üzereyken eski haline getirildi.Çok önemli bir sonla kapatayım zaten yayınlanmayacak herhalde.Olumlu bakarsan olumlu olumsuz bakarsan olumsuz olur.
  • abdurrahman şimşek / 9 Nisan 2012 17:06

    dış işleri başarısız

    malesef yazılanlar harfiyen doğru,bütün uzmanlar Türk hükümetinin ABD çıkarlarına hizmet ettiğini yazıp çiziyor,
    bunlara inanmak istemiyordum FÜZE RAMPASI herşeyi meydana çıkardı,israil, malatyadaki füze rampasını kendi güvenlikleri için kurulduğunu söylediğinde RASMUSEN aynen onayladı.bence artık herşey meydanda,milli politikaya geçilmeli oktan beye katılıyorum.
  • ORHAN ŞAHİN / 8 Nisan 2012 17:47

    Peygamber efendimiz, vefatlarına yakın Bilal-i Habeşi’ye buyurdu ki:
    Yâ Bilal, ümmetime haber ver ki, şu üç şeyi yaparlarsa, her işte muvaffak olurlar:

    1- Ne yaparlarsa, hep Allah rızası için yapsınlar.
    2- Birlik ve beraberlik içerisinde olsunlar.
    3- Asla doğrudan ayrılmasınlar.

    Müslümanlar bu sözlere uymadığı için bu durumdalar

    Bu arada yazı on numara olmuş hocam
    Allah razı olsun umarım dikkate alınır

    birde sizlerle görüşebilirsek biraz olsun moral olur bizlere
    etrafımızda o kadar olaylardan uzak o kadar çok insan var ki ben sizin yazdıklarınızı anlattığımda adamlar oralı bile değil (az bir bölüm hariç)
    bunun için diyorum bir sohbet günü yapsanız da , sizi sevenlerle beraber gelsek yanınıza
  • Gorkem / 8 Nisan 2012 17:45

    ...

    Şeytan ayrıntıda gizlidir.

    http://www.akpartiankara.org/index.php/2011/11/11-11-2011de-111-yeni-dev-tesis-acilisi/
  • CENK / 8 Nisan 2012 16:55

    HÜKÜMET İSTİFA

    yurt içinde dini kimseye bırakmıyorlar ama müslümanları doğruyan kasaplarla kolkolalar.
  • ateş / 8 Nisan 2012 14:26

    kendim sordum, kendim söyleyeyim...

    http://www.yaklasansaat.com/haberdosya/2012_haberleri/nisan_2012/japonyayi_vuran_buyuk_depremin_bir_benzeri_pasifiki_tehdit_ediyor.asp
    Yani Amerika'nın doğu kıyıları ve iç bölgeler risk altında. Yazıdaki en vurucu cümle şu:
    Fryer'a göre asıl soru Japon depremi gibi bir depremin olup olmayacağı değil, ne zaman olacağı. Allahu alem!
  • ateş / 8 Nisan 2012 01:36

    MAZLUMLAR AYAĞA KALKMADIKÇA, ZALİMLER DİZ ÇÖKMEZ!
  • Stalker / 7 Nisan 2012 23:52

    Slovakya diyor ki, ülkemizde kim Ermeni Soykırımını inkar ederse, soykırım yoktur derse, statüsüne bakmaz beş yıl içeri tıkarız. Bu çıkışa bir cevap verildi mi? Biz kabile devleti değiliz! Gösteri maçlarından gerçek maçlara geçilmesini istiyoruz. İnsan hakları için Türkiye'ye gelen Alman, Fransız, şu bu delegelerine, Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da PKK'den ele geçirilen el bombalarını, roket atarları, tüfekleri bir çuvala koyup hediye eden devlet büyükleri istiyoruz. Türkler ya yine gelirse heyecanını Avrupa'nın unuttuğunu düşünüyorum, dünya hayatına bu heyecanı tekrar katmak gerektiğini düşünüyorum.
  • abdulmetin ozbir / 7 Nisan 2012 17:33

    destur

    at binenin kilic kusananin
  • Murat Gerçek / 7 Nisan 2012 17:00

    AHA SİZE DETAY ANALİZİ :)

    GÜNÜMÜZ IŞIĞINDA KUR'AN DAKİ BİR KAÇ AYETİ ANALİZ :)

    İnkar edenler birbirlerinin velileridir. Eğer siz bunu yapmazsanız (birbirinize yardım etmez ve dost olmazsanız) yeryüzünde bir fitne ve büyük bir bozgunculuk (fesat) olur.
    ENFAL SURESİ 73

    Haa bak burası bayağı ilginç,inkar edenler birbirinin velisi biz de ne hikmetse o inkarcıları veli ediniyoruz
    ÖRNEK: Amerika süper güç onlarla birlik olmalıyız???

    Peki biz bunu yapmaya devam ederde, birbirimizle dostluğu birliği bırakmaya devam edersek ne olur? Ne de olsa abd süper güç :)

    Ayetin son cümlesine bak ! yeryüzünde büyük bozgunculuk fitne olur diyor Allah. E günümüzde yeryüzünde fitne ve bozgunculuk var değil mi? E niye böyle oldu abi?

    Allah'ı dinlemedik ki. Ama şunu da dedik ''pis abd, pis israil müslümanlara zulüm yapıyor''

    O zulmün gerçek sorumlusu kim öğrendik mi şimdi?

    Bizleriz Allah'ı dinlemedik.

    Evet sıradaki ayet :)

    Şu bir gerçek ki, müminler sadece kardeştirler. O halde kardeşleriniz arasında barışı sağlayın ve Allah'tan sakının ki, size merhamet edilebilsin.
    HUCURÂT SURESİ 10

    Suriyeliler kardeş sayılmıyor olacak ki??? suriyeyle savaşmak için can atılıyor. Halbuki yapılması gereken aralarında barışı sağlamaktır bunun için de orada kargaşayı çıkaran (abd-israil) lardan irtibatı kesmeliyiz. Yapmazsak ne olur? Ayetin son cümlesine DİKKAT Allah'tan merhamet bulamayız. Tabi bunu sadece hükümet için demiyorum bu savaş olasılığını ''helal olsun'' diye destekleyen dinci vatandaşlar içinde uyarmış olayım.

    Geçelim öbür ayete,

    Kendilerine apaçık belgeler geldikten sonra, parçalanıp ayrılan ve anlaşmazlığa düşenler gibi olmayın. İşte onlar için büyük bir azab vardır.
    ÂLİ İMRAN 105

    Apaçık belgeler nelerdir? Nerede bu belgeler? O apaçık belgeler Kur'anın kendisidir.O da zaten geldiğine göre niye bölünelim birlik olmak dururken? Zaten bölünmüş bir haldeyiz BAKIN NE DİYOR ALLAH? ONLAR İÇİN BÜYÜK BİR AZAP VARDIR

    Sizce biz müslümanların şu yaşadıkları azap değilde nedir.Kafirden her türlü aşağılama ve işkencelere maruz kalıyoruz.

    NİYE BİRLİK OLMAYI DÜŞÜNMÜYOR DA ŞEYTANİLERİN EMELLERİNE GÖRE HAREKET EDİYORUZ?

    Evet şu ayet de karşıki masadan gelsin :)

    Allah'a ve Resûlü'ne itaat edin ve çekişip birbirinize düşmeyin, çözülüp yılgınlaşırsınız, gücünüz gider. Sabredin. Şüphesiz Allah, sabredenlerle beraberdir.
    ENFAL SURESİ 46

    Siz hiç büyük bir güçle direnen / direnebilen müslüman ülke gördünüz mü? Gördüyseniz kim?

    Irak?

    Afganistan?

    E Allah itaat edilmediği gerekçesiyle, bir ceza olarak o müslümanların gücünü giderirken senin gücüne güç mü katacak?

    -Efendim biz osmanlı torunuyuz onlar islama hizmet etti

    İyi de o hizmet onların ameli ya senin amelin?

    Konuyla bir alakası yok ama :) :) şöyle bir ayet de var; :)

    .....Allah'ın nizamında / kanununda değişiklik bulamazsın
    AHZAB SURESİ 62

    E Allah nizamını senin için mi değiştirecek?

    Eski yorumlarımın birinde, ''biz kafirden değil Allah'tan korkarız '' derken neyi kastettiğim anlaşıldımı?

    Allah, emirlerine itaatsizlik edildiğinde azap,ceza vereceğini söylüyor, yeni osmanlıcılar, Allah'ın nizamına RAĞMEN kahramanlık? yapıp efendim osmanlıyı kurmayı planlıyor :)

    Bu nasıl iştir aga? Allah şöyle bir şey demediki,

    -Türkler istisna

    veya

    -Osmanlının torunları istisna

    Yoksa var da ben mi göremedim?

    Haa barış mı istiyorsun,
    Zafer mi istiyorsun
    Kahramanlık mı istiyorsun

    O ZAMAN ATALARIN GİBİ ALLAH'A BOYUN EĞ

    Efendim yanılıyormuyum?

    Allah emrediyor, şunu şunu yap............TIK YOK
    Amerika (müşrik şeytaniler) kafir emrediyor füze kalkanına izin ver, şunu bana sat ..........................TAMAM ABİ

    Biz Allah'ın mı kulu,kölesiyiz yoksa amerika (şeytanİ) nın mı?

    Ey türk eğer silkinmezsen, büyük türkiye değil, BÜYÜK BİR AZAP GELİYOR

    Benden söylemesi

    (Not: kasap sevdiği postu yerden yere vururmuş :) ülkemi ve insanlarımı seviyorum gelin etmeyelim kendimizi sorgulayalım) Ayrıca birlik derken sadece müslüman ülkeleri değil kendi içimiz de dahildir, sağcı-solcu, dinci-laik, falancacı-filancacı..... bunlar olmasın

    SEVGİLER
  • ahmet tevhidi / 7 Nisan 2012 14:01

    müslümanın çilesi

    oktan ağabey ,kalemine kuvvet ALLAH RAZI OLSUN,BİR ÇOK MÜSLÜMAN AMERİKAYI EFENDİ KABUL ETTİ,GEÇEN BİR DİNDAR ARKADAŞ ŞUNU DİYORDU SOHBETİNDE,ABD DÜNYAYI YÖNETEN GÜÇ BİZLER ONUNLA HAREKET ETMELİYİZ ANCAK DÜNYADA MÜSLÜMANLIĞIMIZI YAŞARIZ.nekedar çürük bir mantık,üzücü olan müslümanların bunu dillendirmesi.abd ve ab söz konusu olunca onlarla birlik olmalıyız BİZ AVRUPA BİRLİĞİNDEN YANAYIZ diyen bir takım müslümanlar söz konusu herhangi bir islam ülkesi oldumu,onlarla uzlaşılmaz birlik olunmaz ,onlar şu meshepten gibi bir çok bahaneler sunuyor.yani papaza hahama tahammüllü olacaksın kendi müslüman kardeşine verip veriştirceksin.senin itikadın çokmu sağlam cennete hırıstiyanları sokmak hiç bir sapkın islam anlayışında yok.sen çokmu dürüstsün israilin güvenliği için füze ranpanı abd istedi israil istedi diye malatyaya koyacaksın. komşunu tehdit edeceksin.gdolu besinlerle halkını zehirleyeceksin.dahası ......sonrada parti sevdan yüzünden hakikatleri göremeyeceksin.birde akp sayesinde camilere giriliyor diyen kardeşim bu sözde teksipe muhtaç lütfen bir daha düşün.yazık müslümanlar bu duruma düştü.airzaman işte.
  • Murat Gerçek / 7 Nisan 2012 13:48

    Allah rızası için

    Öncelikle Abdalin 1i kardeşimize teşekkür ediyorum, verdiği Hz.Ömer örneğinden dolayı.Çünkü bu örnek tam da bizim durumumuzu açıklıyor.

    O ne mutlu bir dönemmiş ki,idareci eğrilirse, kılıcıyla doğrultacak ahalisi (halkı) varmış. Ama ne yazık ki bu halk eğriyi doğrultamıyor. (bunu o parti bu parti için değil hepsi için söylüyorum)

    Görünen o ki bizim doğrultmaya, ya kılıcımız yok, ya da kılıcı kullanmaya mecalimiz yok.Ya da her ikisi birden yok :)

    Ha diyelim ki yok,o zaman edinelim birer tane :) E bu nasıl olacak?

    Haydi Kur'anı okuyalım ve orada söylenenleri hayatımıza geçirelim veya geçirmeye çalışalım.

    Aha bak şimdi kılıcımız da oldu, o kılıcı kullanmaya mecalimiz de

    Bakın Atatürkü eleştirirenlere ne diyorlar?

    -Efendim Atatürk dini devre dışı bıraktı, din devletten ayrı mı olur?

    Hımmm güzel peki Atatürk zamanında din devre dışıydı da, şimdi devre içi mi oldu?

    Bir düşünün bakalım

    Dine sürekli ve göstere göstere vurgu yapılıp ta, Kur'ana tamamen zıt ve kafire göz göre göre hizmet ve kölelik getirecek işlere imza atmak kabul edilebilir bir şey midir sizce?

    Ha çevresi zarar veriyor mu diyorsunuz? Palavra, çevresinden zarar gören tek bir lider tanıyorum o da rahmetli Necmettin Erbakan hocadır (kendisine hiç oy vermemiş biri olarak söylüyorum yani fanatik değilim ama sürekli gözlem yapıp düşünürüm) Hazır adı geçmişken bu vesileyle Erbakan hocaya Allah'tan rahmet diliyorum.

    Anladığım kadarıyla,Dini kullanmak isteyen şeytaniler,hatırlayın iblis ne demişti Allah'a ''senin doğru yolunun (dininin) üstüne oturacağın onları saptıracağım''
    Dini söylemlerinden dolayı Erbakan hocayı dinci zanneden şeytaniler onu kullanmak istediler. Ama baktılar ki, hoca dinci değil, dindar biri ya da dindar olmaya gayret eden birisi. Yani işlerine yaramaz. Sonuç?

    AYAĞINI KAYDIRDILAR ERBAKAN HOCANIN

    Şimdi buraya kadar tamam her şey belli.Olan olmuş şimdi cevap bekleyen asıl soru şu?

    BUNDAN SONRA NE YAPMALIYIZ?

    Konuşmayla yapılanı olmamış yapamayacağımıza göre,bu sorunun cevabınI bulmak ve gerkeni yapmak zorundayız

    Çocuklarımızın geleceği için
    Ülkemizin bekası için
    İslamın kılıçtarlığı için
    Kafirle mücadele edebilmek için
    Hayra ve barışa yönelik işler yapabilmek için

    veeeee en önemlisi,

    ALLAH RIZASI İÇİN

    SEVGİLER.
  • Abdalin 1i / 7 Nisan 2012 12:30

    .....


    Oktan Hocamizin bahsettigi Video:

    http://www.youtube.com/watch?v=TrwAkcBMhEQ

    Seyh El Advi...

    Meshur One Minüüüütü kime cektigini one minüte ceken, böyle anlatiyor: " Moderatör e cektim ben van münütü" ne Perese, ne Halkina, ne Ülkesine diyor....
    Millet de, 3.14SRAIL e cekti diye gecenin bir yarisi gaza gelip cosmustu: Cosarken söylediklerini iyi duyamayanlar icin:

    http://www.youtube.com/watch?v=vswRbJr4JVY
    1.05 de...
  • merakli / 7 Nisan 2012 07:34

    Ama....

    İran la uzlasmak da ne kadar dogrudur o da onemli tamam aramizin acilmamasi lazim ama onlar da hİc gel bu seytanilere karsi birlik kuralim demedi. İki komunist devletin destegini almasini biliyor ama. Esat suan bizi bekliyor yonetiminin dusmesi icin biz gelelim dİye direniyor direttiriyorlar. Yani herkes suan bize karsi bizim hamlemizi bekliyor ve onlarin istedigine gore yapmaZsak oktan abi yazmisti buraya esada suikaat yaptirip bize atabilirler. Allah Turk'u Ve muslumanlari korusun. Belki de birseylerden feragat etme vakti geldi
  • ahmet faruk / 7 Nisan 2012 02:54

    meryem şahin'e

    biz akpartiye çok da birşey borçlu değiliz. akpartinin yaptığı iyi şeyler olmasa da olurdu, ya yaptığı olumsuz işler?? siz akpartinin çıkardığı türk petrol yasasını-tarım yasasını-yabancıya toprak satışı yasasını-özelleştirme yasasını hiç okudunuz mu? tamamen milli değerlerimizi özelleştirmeci ve yabancılaştırmacı bir siyaset. "ülkemiz yabancılara satılsın boşverin, ülkeye para giriyor ya, size hizmet geliyor ya siz buna bakın.yabancı parayla ekonomimiz büyüdü, bu başarıdır" teraneleri.. ya yabancılar paralarını çekince ne olacak??
    ben müslümanlığını yaşamaya çalışan biriyim, ama akparti sayesinde islam itikadı resmi makamlarca! sorgulanır ve değiştirilmeye çalışılır hale geldi. bizim temellerimizi sallıyorlar, üst katlara tadilat yapsalar ne olacak??
    biz önceden de rahat rahat konuşabiliyorduk, ama şimdi rahatça eleştirilerimizi yapamıyoruz., akpartiyi eleştirene bir yazı yazana soruşturma açılıyor, sadece pankart açanlar 1,5 sene gözaltında tutularak gözdağı veriliyor. karşıt görüşler demokratça dinleneceğine despotça susturulmaya çalışılıyor. bu yaptıkları, amerikan! demokratlığıdır..
    son 10 senede, kılcal damarlarına kadar yabancıların girdiği bir ekonomi ancak yabancıların istediği sürece güçlü olabilir, yani ipler onların ellerinde, maalesef...
  • Murat Gerçek / 7 Nisan 2012 00:18

    Çok iyi hatırlıyorum :)



    Çok iyi hatırlıyorum,anavatan partisi iktidardayken rahat rahat sohbet edilebiliyordu, hatta başbakan bile eleştiriliyordu, yanılmıyorsam ''turgut nereye koşuyor? '' diye bir kitap bile vardı,

    Ha unutmadan camilere de rahat girebiliyorduk, cumayı apartmanın kömürlüğünde kılmıyorduk mesela :)

    Yine çok iyi hatırlıyorum, DSP iktidardayken yine aynı rahatlık vardı.

    Ve yine NAMAZI KÖMÜRLÜKTE DEĞİL CAMİDE RAHATÇA KILIYORDUK :)

    vE YİNE, DYP, koalisyon kısaca benim gördüğüm hangi parti iktidara geldiyse, şimdi olduğu gibi ekonomik yönden hüsrandık ama, diğer konularda yine özgürdük,

    ve yine

    NAMAZI KÖMÜRLÜKTE DEĞİL :) CAMİDE ÖZGÜRCE KILIYORDUK. :)

    Hatta biz küçükken hatırlıyorum rahmetli dedem de

    CAMİDE NAMAZINI ÖZGÜRCE KILIYORDU :) ceketini omzuna atıp abdest alışı hala gözümün önünde rahmetlinin (mekanı cennet olsun)

    Ha şu an iktidarda akp var ve yine

    NAMAZI KÖMÜRLÜKTE DEĞİL :) CAMİDE ÖZGÜRCE KILABİLİYORUZ :)

    O zaman şunu söyleyebilirmiyiz?

    Namazımızı camide özgürce kılmayı,

    Ne akp ye, ne chp ye,ne dyp ye kısaca hiç bir partiye borçlu değiliz.

    Allah razı olsun şu adreste adı geçen kişinin payı var ama özgürce ibadet edebilmemizde.

    http://www.onaltiyildiz.com/haber.php?haber_id=1468

    Fazla da siyasi polemiğe girmemeye gayret ediyorum zira burası yeri değil. Ama şu da olacak,

    HATALAR ELEŞTİRİLECEK

    Ben hiç bir partiyi tutmat bana göre hepsi de bu konuda başarısızdır.
    Ha ama insanların tuttuğu partiyi övmelerini de kınayacak değiliz elbet. :) (tabi eleştiririz ama kınamayız) :)

    Ama şunu söyleyeyim, sevdiğiniz partiyi övün buraya kadar bir sorun yok, :)

    AMA LÜTFEN ABARTMAYIN :) HADİ VAZ GEÇTİM :) ABARTIN :) YALAN YANLIŞ BİLGİLERLE ÖVMEYİN :)

    UNUTMAYI NAMAZI :) ESKİDEN BERİ ÖZGÜRCE CAMİDE KILDIK HEP :)

    SEVGİLER. :)
  • yedi dokuz yedi / 6 Nisan 2012 23:25

    komite

    evet bekir kardeşimin dediyi gibi deccalın ve komitesinin peşinde olmayin hata yapan yapti bari üstüne gitmeyin
  • Abdalin 1i / 6 Nisan 2012 22:02

    .....


    ALLAH-U ALEM...

    Sayin Oktan Keles Hocam;

    Yillardir, sizleri Takip ederiz. Uyarilarinizin, Analizlerinizin bazen Allah icin sevinerek,. bazende üzülerek "gerceklestigini" anlayabiliyoruz.

    Uyutulmus Milletimizin icinde, Saga sola, öne arkaya, ileri geriye bölünmüs sekilde yasarken ALLAH a Sükür ki, siz varsiniz. Allah sizi korusun.

    Yukarida yazili Hariciyenin Harici baslikli Analiziniz bana her nedense Rahmetli Erbakan Hocayi hatirlatti:

    " SIZI GIDILER SIZI"...

    Sunu bilir, sunu söylerim: Davasini, Liderini, Sevenlerini ALDATANLAR, Terk edenler, Arka Kapidan kacarak solugu USA de, Ingilterede alanlardan mi HAYIR bekliyoruz biz ? Her daim, USA cok büyük ne dersek yapalim diyenler mi bizi yönetecek ?
    Yillardir o parti senin bu parti benim, kim istediklerini verdilerse onlari destekleyenler bakiyorum da basimiza "birbilen" kesilmisler, ALLAH in Ipini birakin, USA ya bakin diyenler, yarin MIZAN da ne yapacaksiniz siz ?

    Sadece ama sadece T. C nin C-Baskani ve Basbakani Makaminda olduklari icin, "yaptiklarina" degil ama, Devletimize ve Makamina SAYGI gösterdigimizden, C Baskanimiz yada Basbakanimiz diyorsak, herseyinizi TASDIK ediyoruz anlamina gelmemeli.

    Unuttuk galiba....
    Hz. Ömer (r.a.) hilafete geçtiği zaman:

    - “Ey nas! Ben hakdan, adaletten ayrılırsam ne yaparsınız?” diye sormuştu. Ahaliden biri:

    - “Ya Ömer! Sen eğrilir, hakdan inhiraf edersen, seni kılıcımızla doğrulturuz!” cevabını verince Hz. Ömer (r.a.):

    “- Elhamdülillah! Eğrilirsem beni kılıçları ile doğrultacak arkadaşlarım varmış!” diyerek şükretti ve sevindi.

    Sayin Oktan Hocam, siz benim gözümde bu cevabi veren NAS siniz...Güzel ve Allah icin calisan bir NAS siniz.
    Allah sizi her türlü beladan, kazadan korusun Insaallah. Allah icin sizi seviyorum ve sizlere HAK yolunda üstün hizmetlerle Basarilar Temenni ediyorum.
  • turka / 6 Nisan 2012 20:25

    oktan baba

    atlantik ötesi tarafından kurulan bir parti yada hükümet, bu söylediklerini ne kadar ciddiye alır? sen buna inanıyormusun? bugüne kadar bilmem kaç kere b.o.p'un eş başkanıyız diyen bir zevat bu söylediklerini hangi kulağıyla dinler?sen buna inanıyormusun?seni seviyoruz, sana güveniyoruz, dua ediyoruz. hayal kırıklığına uğratma bizi.
  • eser / 6 Nisan 2012 18:56

    kendimize bakalım

    evet sarılmış durumdayız.bu kesin ama budurmdan kurtulmak için ne yapıyoruz.. neyi değiştirmeye çalışmaktayız.. bence buradan 2-3 kelime yorum yapıp herzamanki gibi işi allaha havele edip kurtar bizi allahım demekteyiz..korkarım ki rabbimin bizi bu uyuşukluktan dolayı helak etmesinden.
  • meryem şahin / 6 Nisan 2012 18:09

    ak parti karşıtlığı

    şu anda rahat yazılar yazabiliyorsanız, rahat rahat sohbetler yapabiliyorsanız, camilere rahat girebiliyorsanız bunu ak partiye borçlusunuz. burada siyaset konuşacaksak biz de buradayız...yayınlanması dileğiyle OKTAN abi...sen doğruları gerekli yere zaten iletiyorsun. vesselam
  • MS / 6 Nisan 2012 17:53

    Tam isabet

    Oktan Abi gerçekten harika tepitlerle dolu ve yazabilek en kibar şekilde bu tespitleri yazmışsınız. Ben tek kelime ile şunu demek istiyorum ki eğer ki mevzu iyiniyet ve Devletin Milletin iyiliği ise ilgililer çıksın ve suriye vs.. konularından önce şu GDO lu bitkilere ve hayvanlara bir dur desinler ve % 100 şekilde yasaklasınlar batı bundan msjı alır ve tek başına bu bile (anlayana) dost ve düşmanı göstermeye yeter... Ayrıca şuda varki yarın suriye ile anlaşıp suriyeye bize savaş açtırmalarına ve onları desteklemeyeceklerine ki yok diye bilir (nato vs.. antlaşmalarını hiç dile getirmeyin hatırlayın adamlar bir ara Lozanı tanımamayı dile getirmişlerdi)...
  • Kaan bey / 6 Nisan 2012 17:38

    Güçlü Türkiye

    Sonuç
    Bugün düşünemeyeceğimiz kadar başımız belada
    Köşe başları tutulmuş üstelik yağmur yağmak da
    Elle tutulur yanı yok, her şeyimiz bilinmekte
    Üstelik göğsümüzde, teröristler gezinmekte

    Başımız belada Libya vurulmuş üstünde adresimiz bulunmuş
    Başımız belada silahlar unutuldu hela da
    Nerden baksan tutarsızlık, Nerden baksan ahmakça
    Başımız belada Üzerimize kan sıçramış Mavi Marmara da, Libya da Uykular yarıda kalmış
    Başımız belada Senelerce kuralsız yaşamanın bedeli Nere gitsek çaresi yok, yanmışız

    Sevdim inanamazsın seni Türkiye Kirpiklerimizde tuzlu gözyaşı
    İhanetin adı yok, Neylersin ki çember daralmakta
    Şimdilik hoşça kal anneciğim yasal mermisiyle abd yaklaşmakta.
  • Musa Kahraman / 6 Nisan 2012 17:27

    Türkiye ve İran arasındaki fark

    İran tek başına dünyaya meydan okurken ve imanı ile Şeytanilere karşı dururken,Rusya ve Çin İrana açıktan destek verirken Türkiye halen oynanan oyunu görmüyormuş gibi davranıyor ve Şeytanileri Stratejik ortak diye kabul ediyor ve onlara Lojistik destek veriyor. Türkiye bence safını belirlemeli Şeytani Koalisyona restini çekmeli ve açıktan Rahmani güçlere destek vermelidir aksi takdirde kurtuluş imkansızdır. Allah için savaşmak dururken elin gavuru için kendimizi heder etmeye değermi?. Ülke liderleri ve ülkeler büyük bir imtihandan geçiyorlar.
    İmtihan dünyasındayız unutmayalım lütfen.
    Dünya menfaati için ahiretimizi satmayalım.
    Ben dedelerimin ve Resulullah (sav) ruhunu incitemem ve Ahiretimi dünyaya satmam.
  • Yusuf / 6 Nisan 2012 15:53

    Olduğu gibi...

    Kim ne derse desin, Başbakan ve ekibi bu devletin bekası için çırpınıyorlar, bir vatandaş olarak buna inancım tamdır. Lakin, dış politika vs. konulardaki danışmanlıkların ehil ellerde olmadığı bellidir. Bazı konularda Oktan abiyle paralel düşünmüyor olabilirim, fakat bu ülke için Oktan abinin öngörü ve stratejilerinin önemli ve dikkate alınması gerektiğine inanıyorum. Ama Allah büyük, elbette Başbakanla Oktan abiyi bir potada buluşturacaktır. Bu ülkeyi yönetenlerin iyi niyetli olduklarını biliyor ve iyi niyetli insanların desteğiyle düzlüğe çıkacağımıza inanıyorum.

    Oktan abi, lütfen geride durma, Başbakana ulaş... Gerçi sen beni dinlemezsin ama seni seviyorum...
  • ali / 6 Nisan 2012 13:28

    Bu savaş bizim savaşımız değil, bu Savaş Türkiye'nin savaşı değil. Eğer iktidardakiler Amerika'nın telkinleriyle Suriye'ye savaş açarsa o savaşa da İktidar partisine oy verenler gitsin !

    Kimse bizi kardeş kanı döktürmek için Suriye'ye gönderemez..
  • vedat / 6 Nisan 2012 13:27

    ayna

    başbakan irana dürüst diyiller diyor.çok komik,füze kalkanındaki dürüslükmü?
  • mithat kuroğlu / 6 Nisan 2012 12:28

    Arap birliği Türkiyeyi dışladı ve bölgede Türkiye göz göre göre yalnızlaşıyor.Bunu görmemek için kör olmak gerek.
    sayın oktan keleş yerli yerinde önermelerle malumun ilanını yansıtmış tebrikler.
  • SALİH / 6 Nisan 2012 12:03

    REHBERİ KARGA

    ADB, AB, VATİKANI, İSRAİLİ,REHBER EDEN ABD YE SÜPER GÜÇ BİZİM GEMİNİN KAPTANI DÜMEN ONDA DİYEN İLK FIRTINADA BATAR.OKTAN BABAYI KUTLUYORUM.
  • HÜSEYİN KIRCA / 6 Nisan 2012 11:54

    helal olsun

    bu ülkede halen gerçekleri gören birileri var tek kelime HELAL OLSUN.
  • Murat Gerçek / 6 Nisan 2012 11:40

    Büyük düşünmek :)

    Küçük düşünenler hayal kurar
    Hayal kuran oturmaya mahkumdur çünkü ben ayakta hayal kuranı görmedim :)
    Oturanlar ise özgürlüğünü kaybetmeye mahkumdur.

    Büyük düşünenler ise, o oturanın kurguladığı hayali gerçek yapmak için çalışır,düşünürerek çalışır,kuruntulara kendini kaptırmadan çalışır.
    Ve böylelikle birilerinin oturup gerçekleştiremediği hayali gerçekleştirir.

    Ha ülkemizde büyük düşünen adam(lar) yokmudur? Elbetteki var.

    O zaman şunu unutmamak lazım,

    BÜYÜK TÜRKİYE BÜYÜK DÜŞÜNENLERİN HAKKIDIR. veya şöyle de söyleyebiliriz.

    BÜYÜK TÜRKİYE, BÜYÜK TÜRKİYE HAYALİ KURANLARIN DEĞİL, O HAYALİ GERÇEKLEŞTİRENLERİNDİR.

    Sanırım artık formülü biliyoruz.

    Ben de bir türk olarak, ''kahraman türk'' ''zafer sahibi türkler'' '' biz yenilmez kahramanlarız'' diyerek gururumu okşamaktan elbette memnun olurum.

    Ama bir de şuna bakalım,

    Birinci dünya savaşında Atatürk ve beraberindekiler ne yaptı?

    -Heyt be biz kahraman ecdadın torunuyuz, şöyle büyüğüz yarınlar bizi bekliyor

    diyerek hayallere mi daldılar? Yoksa dişlerini tırnağına takıp çalıştılar mı?

    Tabi çalışmalarının karşılığını ALLAH'TAN ALDIKTAN SONRA haklı övünüşlerini dile getirdiler ''türk milleti zekidir,çalışkandır,kahramandır''

    ÖNCE İŞ SONRA KEYİF

    ÖNCE CEFASI SONRA SEFASI

    Allah çalışana verir diye biliyorum ben. Ama eğer hayal kurana da veriyorsa :) söyleyin zira hayalin kralını kurarım :)

    Gelin kuru kuruya övünmektense, boş boş atalarla övünmektense,

    BİZ DE O ŞANLI ATALAR GİBİ ÇALIŞALIM

    Ha bu biraz zorlu olabilir ama, ter dökerek yenen ekmek lezzetlidir.

    Barışta ter dökmeyen, savaşta kan döker

    Bu kural her daim geçerlidir, söz konusu toplumların ataları şanlı olsalar dahi.

    Bildiğim kadarıyla biz ter dökmedik,hala fırsatımız varsa o teri dökelim.

    O büyük türkiye hayali kuranların daha doğrusu kurduğunu söyleyenlerin, büyük türkiye FIRSATLARINI KAFİRE VERİLMSİNİ GÖRE GÖRE büyük türkiye hesabı yapması anlamsızdır (not bu karamsarlık değildir :) acı gerçeklerdir)

    Mesela ne diyoruz?

    Allah kulunu aç bırakmaz ama ÇALIŞMAYAN aç kalıyor??

    Demek ki öncelik müslüman olmak,şanlı ataya sahip olmak ta değilmiş peki neydeymiş?

    ÇALIŞMAKTAYMIŞ, ALLAH İÇİN ÇALIŞMAK

    Dedim ya bu umutsuzluk değildir, büyük türkiye olmak da imkansız değildir.

    Bak masanın üstünde ekmek var, karnımızın doyması imkansız değildir. Ama bir şartla o ekmeği oradan alıp yememiz lazım gelir, yoksa o ekmek kendiliğinden gelip midemize girmez.

    Ama bu sefer o ekmek masanın üstünde durmuyor, o ekmeği birileri sürekli alıp başka masalara koyuyor (bir hareketlilik söz konusu :) ) ama her değişen masa bizden uzakta duruyor.Ve o ekmeğin yerini değiştiren ve uzaklaştıranlar da içimizden birileri.

    Tamam Allah büyük türkiyeyi yazmış olabilir ama ÇALIŞIRSAN ONU SANA VERİR oturursan çalışana kadar bekletir.

    Şimdi soralım hayal kurup ''heyt bee büyük türkiye geliyor demek mi anlamlıdır, yoksa o büyük türkiyeyi gerçekleştirmek mi?

    İnşallah akademik :) ve aşırı bilimsel yazmamışımdır :) yoksa anlaşılmaz olur mevzu :)

    Sevgiler
  • yakup Aslan / 6 Nisan 2012 11:22

    sizin gibilere ihtiyaç var

    çok özel konularda ender insanlardan birisiniz.
    Bence görüşleriniz çok önemli değerlendirilmeli.
  • sinan yıldırım / 6 Nisan 2012 11:04

    ALLAH CC SELAMI VE BEREKETİ HEPİMİZİN ÜZERİNE OLSUN.
    BU ANALİZE NE DENİR ELİNE KALEMİNE DİLİNE SAĞLIK ALLAH CC SENİN GİBİ BÜYÜKLERİMİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN. ALLAH CC YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.
    SELAM VE DUA İLE.
  • çağatay / 6 Nisan 2012 10:49

    ne umutsuzluğu yav

    hükümetin dış politikasının yanlışlığı noktasında uyarı çok güzel bir analiz yazı.
    Büyük Türkiyenin önüne engel olunamaaaaaz bunu sayın oktan keleş defalarca yazdı söyledi.herzaman bir çıkş vardır.bu yazının muhatabı hükümettir olmalıdırda.selamlar onaltıyıldızım.
  • gökmen kalyoncu / 6 Nisan 2012 10:17

    suriye

    oktan bey kalbine ve kalemine sağlık maalesef hükümetimiz libya ve suriye konusunda şer güçlerin yanında yer alarak sınıfta kaldı bizim tek amacımız olmalıydı olaya insani boyuttan yaklaşmamız gerekiyordu aslında olaylar yabancı değil biz günlük olaylara bakıyoruz 100 yıl öncesini iyi analiz edersek bugünki olaylarla birebir örtüştüğünü çok iyi anlarız taktik aynı taktik izlenen yol aynı yol sadece argümanlar değişti bunu yöneticilerimiz nasıl göremez görenlerin uyarılarını neden dikkate almazlar
  • Murat Gerçek / 6 Nisan 2012 10:15

    Arif olan anlar

    Umutsuzluk havası ve umutsuzluğu dağıtma çabası hakim olmuş gördüğüm kadarıyla :)

    Şahsım adına söyleyeyim, umutsuzluk yok ancak cehalete karşı bir üzüntü ve çöküntü yaşadığımı itiraf edeyim.

    Bu millet benzer senaryoyu daha yeni yaşadı, bu senaryoyu bertaraf edip bir devlet kurdu ve o kurulan devlet daha yüzüncü yılını bile doldurmadan yine aynı senaryoya körü körüne atlıyor,

    Ne körü körünesi, GÖZ GÖRE GÖRE

    İblis, Allah'a ne diyordu?

    Senin doğru yolunun (dininin) üzerine oturacağım ve insanları onunla saptıracağım.

    Şimdi ülkemizdeki, din ambalajıyla sunulan her şeye kanan insanlarımızı bir düşünün, soru şu;

    Cin ve insan şeytanları gelip, bu halkı başarıyla aldatma olasılığı sizce nedir ?

    Hem de Allah'ın,''sakın o yaman aldatıcı sizi ALLAH İLE aldatmasın'' demesine RAĞMEN.

    İblisin o sözüne karşılık Allah'ın şu sözünü de hatırlatmakta yarar vardır,

    Yemin olsun ki,iblis tahmininde isabetli çıktı, çoğu da şükredenlerden olmadı.

    o zaman şunu soralım;

    Allah azabı aldatana mı verecek yoksa beraberinde aldatılana da verir mi? Üstelik aldatılma diye uyarılmasına rağmen?

    Üstü kapalı anlatmaya çalıştığım korkumuz, kafirden değildir, Allah'tandır.

    Çünkü Allah'ın azabı,cezası hakdır tabi hak edene. Aradaki ince çizgiyi koruyamazsak ya?

    Allah'ın cezasından kurtulmak için formül bulabilen var mı?

    Ne alakası var bilmiyorum ama deminden beri aklıma şu söz geliyor :) hadi onu da yazmış olalım;

    Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.

    Her neyse söylediklerimi unutun, bu akşam hangi dizi var televizyonda? :) Hükümet de çok güzel hizmet veriyor caaanım :) hükümet gitsin de pis muhalefet mi gelsin iktidara :)

    Neyse siz diziyi de, siyaseti de unutun, ama şunu unutmayın;

    Allah aklını işletmeyenin üzerine pislik yağdırır.

    Hadi toparlanın kuru temizlemeye gidelim, pisliği temizlememiz lazım. :)

    Arif olan anlar tabi arife kadar ulaştırabildiysek :)

    Sevgiler
  • kerim gündoğan / 6 Nisan 2012 09:58

    katılıyorum

    çok güzel analiz olmuş söylenecek tek şey Allah basiretinizi ilminizi artırsın.
  • behlul / 6 Nisan 2012 09:49

    son söz

    Hayirli Cumalar sevgili kardeslerim. Umutsuzluk,kararsizlik,karamsarlik seytandandir. Bu milletin ecdadi toprak altinda yatmiyor,bu milletin peygamberi terk etmiyor!Nasil CANAKKALE de BU MİLLETİN ECDADİ VE PEYGAMBERİ İMDADİNA YETİSMİSSE, bilesiniz ki bizi terk etmediler. Kuran da lut kavminin helakiyla ilgili bir ayette "biz o ihtiyarin yuzunu göklerden cevirene kadar (uykudayken yuzunu yana cevirene kadar) azhap indirmedik....."diyor.buyuklerimden duyarim ki YUCE ALLAH o oihtiyarin yuzundeki ağarmis sakalina hicab duydugu icin yuzunun yana donmesini beklemis....
    Anlayacaginiz bu memleketin nur yuzlu dedeleri binlerce dualari kilictan keskin!!!Birileri yoldan cikmissa yola getorilmesi bilinir. onemli olan bizim zaafiyet göstermememiz!!!"DUA MUMİNİN KİLCİDİR,OYLE BİR KİLİC Kİ ALLAHU ALEM LAZERDEN BİLE KESKİNDİR!!!"
    GELİN BUGUN BUTUN KALBİMİZLE DUA EDELUM MİLLETİMİZİN VE VATANİMİZİN SELAMETİ İCİN.
    HADOSİ SERİF"CUMA GUNU NAMAZ VAKTİNE KADAR ZAMAN İCERİSİNDE OYLE BİR ZAMAN VAR Kİ ONDA EDİLEN DUALAR GERİ CEVRİLMEZ.
    CUMANİZ MUBAREK OLSUN;)
  • Çelik / 6 Nisan 2012 09:23

    ÖNLEYİCİ ANALİZ

    Herzamanki gibi yazdıklarınız uyarılarınız bir bir çıkıyor.
    KOD ÇUKUR dediniz aynen harfiyen gerçekleşti,umarım ders çıkarması gerekenler çıkarır.Hükümet dış politikada malesef çöktü,bu bir gerçek.yapılması gerekenlere katılıyorum.bu bizim savaşımız değil.maddi manevi zararı millet ödüyor.Türkiyenin tarihi sorumlulukları ABDve AB nin yanında onların bölge için yazdıkları senaryoları oynamak değil,kendi milli politikalarını hayata geçirmek.
    İslamcı muhafazakar yazarlar konusundada çok haklısınız,öyle sırıtıyorlarki,kimin sesi oldukları konusunda şüpheye yer bırakmıyorlar.Bu güzel güncele dair analizinizden ötürü teşekkür ederim.Bir arkadaş yazıdan umutsuzluk celb etmiş,aksine büyük resimde bir pazılın parçası.BÜYÜK TÜRKİYE VE YARENLERİ HERŞEYİN FARKINDA olduğunun ispatı.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.
  • Yasin Akdoğan / 6 Nisan 2012 08:45

    A K P

    ELİF ile koştum cenk meydanına bir baktım ki ELİF olmuş OK, TAN yeri 16 noktadan aydınlandı EL KALEM'in şanıyla!

    Tan yerinin aydınlanması ile birlikte kara şeytani meydan da kara koyunlar belli oldu!
    VEL ASR!

    Lokman suresi 27. ayetullah gereği "yeryüzündeki tüm ağaçlar KALEM olsaydı ve deniz üzerine 7 deniz daha eklenip mürekkep olsa yinede Allah'ın delilerini yazmak ile tükenmez"

    HAKK ile ŞER arasındaki kalem farkı belli oldu diyor OKTAN hocam.

    Hocamın EL KALEM mürekkebi HAKK'tır zalimlere azaptır!
    ŞER kalem mürekkebi ŞEYTANDIR!

    Hükümet derken AKP derken....
    A=Adalet...hangi adalet? benim HAKK kaynaktan anladığım adelet kavramı bu değil arkadaş!
    K=Kalkınma...ŞER çephe bunların sayesinde hiç olmadığı kadar kalkındı!
    P=Parti...PİSRAİL,ABD,VATİKAN ile partileri hiç bitmiyor zaten,sürekli eğlence! secde kardeşlerim ile dertlenmeye tabiki vakit ayırmazsın!

    Diş İşleri Bakanı...
    Bu adam boşuna bu makamda değil arkadaş! adı zaten fire veriyor! DAVUD'un OĞLU zannediyorlar onu! anlayan anladı...

    Müslüman koyun gibi masum,tilki gibi akıllı OLACAK!

    Bunlar doğum sancıları,rabbimin adaleti hakktır!
  • orkun akar / 6 Nisan 2012 08:43

    Kıyam etmek

    Hepimiz öleceğiz...Her nefis ölümü tadacaktır...Neden korkuyorlar?bu millete sordularmı durum böyle böyle ne yapalım?Bu işin sonu harptir sıkıntıdır acı ve gözyaşıdır diye...Milletini hiçmi tanıyamamış bu gafiller..Zillet yerine İzzeti seçer(Seçtirilir biiznillah)Bu kadarmı körler?Allahım sen bu oyunları boz...Şüphesiz senin tuzakların daha hayırlıdır...Bütün müslüman coğrafyası figan yurdu...Halamı akıllanmayacağız....İnayete layık olmalıyız ki yaptıklarımızla göksel planlar bize yardıma gelsin...Ama bakıyoruzki alem dizilerden survivorlardan başını kaldırıpta etrafına bakmıyor....Şeytanilerin büyüsü bunlar...Anlamayacakmısınız hala...Ülkenin istikbali söz konusu. yapay gündemlerle(12 eylül 4+4+4 gibi)ortam maskeleniyor adeta cambaza bak sen....Arkadan biz neler götürüyoruz...Hesabı veremezsiniz ,vallahi veremezsiniz....Bunca masumun günahsızın elleri yakanızı bırakmaz...bu dünyalıklar ne kadar iğreti görmüyormusunuz...Dünyalık için milletinizi dininizi satmayın...Ne kötü bir alışveriş....Oktan hocam bilmiyorum artık ne olur rabbim sabrımızı ilmimizi arttırsın...Çetin günler yaklaşmakta allahüalem....Zihinlerde seferberlik başlamalı...İblis boş durmuyor ....Akıl ve izan diliyorum rabbimden tüm yolu, aklı, izi, işi ,gönlü ,ülküsü şaşmışlara....Ülkem ne bahtın karaymış...Ne yapalım rabbimize dayanıp sabredeceğiz...Selam selam....
  • Murat Gerçek / 6 Nisan 2012 08:35

    Tiyatro

    Benin zoruma giden bunları destekleyenler, tüm bu olup bitenleri görmelerine,duymalarına RAĞMEN hala islam birliği (hatta bunların ki yeni osmanlı usulü) türk birliği senaryoları yazabilecek kadar düşünmeden yaşıyor olmalarıdır.İmkanların teker teker yok edildiğini görmüyorlar mı?

    Bunlara,dindar edebiyatı yapacaksın,dini terimlerle süslenmiş argümanlar sunacaksın, bir de Kur'an kursu/eğitimi şovu da yaptın mı tadından yenmez.

    Laikliğin neden bu kadar önemli olduğunu şimdi daha net anlıyorum.Asıl soru şu, onlar ne zaman anlayacak?

    Hırsıza/hırsızlığa sövüp ardından da hırsızlık yapmak ne kadar anlamsız sa, şeytana sövüp, ardından şeytana hizmet etmek de o kadar anlamsızdır.

    Resmen tiyatro oynanıyor hem de dini tiyatro, namaz bile rol gereği, kulluk rol gereği.

    Bu tiyatroyu kime oynuyorlar,seyircisi kim?

    Allah'a mı? HAŞA ALLAH KALPLERİN ÖZÜNÜ BİLİR

    Halk tiyatroya kendini iyice kaptırmış.

    Acaba bu oyun ne zaman bitecek?

    Sevgiler
  • bekir öztürk / 6 Nisan 2012 08:29

    bu politalar bize zararlı

    Türkiye, İran’dan petrol ithalatını durdursun veya azaltsın diyen batı, bize önce maddi sonra manevi zarar veriyor. bizi kardeş katili yapaçaklar. mazlumların koruyucusu olan bu milleti emperyal va zalim edenler utansın. her türlü enerjimiz petrol ve doğalgaza bağlıyken nasıl hangi akılla bizler. menfaatimize olan işleri elimizin tersi ile iteceğiz zaten ekonomikman sıkıntıdayız. son artan zamlar bu konun ile alakalı iken asıl zarar DECCAL,Şeytan avanesi yanında olmamız ne kadar acınılası bir durum işin en acısıda islami hassasiyeti olanların bu hataları yapması. hatay da deccal yanlısı olarak çadırlar kuruldu hatay ahir zamanda önemli olayların olacağı yer armegeddonun kopacağı yer iken biz bunları bu açık hadisle uyarıları görmeden nasıl şeytani deccaliyetlerin yanında yer alıyoruz iktidar ve kişisel çıkarlar ümmetin ve milletin değerlerinden önemlimidir?! ALLAHIM bizi milletimizi zalimlere teşne olmaktan korusun. amin.
  • Nerakli / 6 Nisan 2012 06:37

    ...

    Ateş arkadas oyle her olayi cok dile getirmek iyi degildir hersey orada Allah'in takdirine kalmis. Bir tuzaga dustuk , artik nasil cikacagiz ona bakmak gerek , hukumet ne dusunuyor suan anlamiyorum ama bu devletin gercek sahipleri kimseye vatani sattirmaz
  • Memo Can / 6 Nisan 2012 05:37

    Dış İşleri Bakanlığı

    Oktan Abi yine müthişsin.. Aslında Dış işleri bakanlığına sizin gibi saygı değer üstatları getirmeleri gerekiyor.. :)
    Ancak o zaman Türkiye bölgedeki oyunları kontrol altına alabilir.. aksi takdirde savaş kaçınılmaz gibi gözüküyorö bunca fitneye rağmen..
  • yasin murat / 6 Nisan 2012 04:19

    24 saat On Altı Yıldız

    sabaha karşı böyle bir analizi okumak da ayrı bir haz veriyor, Allah sizi her daim yanımızda eylesin ağabey...
  • Enes Bin Malik... / 6 Nisan 2012 01:56

    Son Osmanlı Yandım Oktan

    Büyüksün, baba.Yaptınız her analizde,aklımdaki sorunların cevaplarını alıyormuş gibi hissediyorum.
    Allah ilminizi arttırsın.
    Allah türkiye'nin üzerinde oynanan oyunları şeytanların başına yıksın...

    Ya Selam...
  • mikail / 6 Nisan 2012 01:43

    MAIDE suresi 51.Ayet..

    Kalemin dert gormesin BABA.Mevlam TURK SILAHLI KUVVETLERIMIZIN yardimci olsun insallah.
    Bir gemiye binmisler,kaptan bir saga manevra yapiyor bir sola arada gaza da basiyor,keyfine diyecek yok ama;geminin direksiyonu baskasinin elinde, freni baskasinin, gazi baskasinin elinde ; kendisinin elinde olan tek sey orada figuranlik yapmak.kontrol baskasinin elinde...gemi batti batiyor KAPTAN!!
    Elin oglu istedi diye komsundan petrolu almiyorsun,daha dun Boykot ettigin ulkeden petrolu alacaksin. " bunlarin samimiyetini sorgulamanin vakti gecti"
    Komsularla sifir sorun dediler,bir tane komsu kalmadi.Gozumuz aydin olsun ...hale bunlardan umit bekleyenler varsa fakirin ekmegi umuttur yeye bitmez sozunu soylesin dursunlr gundemide iki tane ihtiyari sorgulayarak saptirsinlar.
  • ateş / 6 Nisan 2012 01:39

    YAZIK!

    Değerli Oktan Hocam, bu yazı bana, dış politikadan artık umudunu kestiğini ve bugüne kadar söylediklerinin yalnızca biz takipçilerin üzerinde tesiri olduğunu gösterdi. Yazık ki, sen de, çakan ve hemen ardından yitip giden bir şimşeğin son çırpınışları olan gök gürültüsü misali, ne kadar haykırsan da nafile olduğu hissiyatı verdi bu yazı bana! Hani Suriye ile ilgili Amerika'ya yaptığın deprem uyarıları? Hiç bahsetmemişsin bile yazıda! Hatırlatma gereği bile duymamışsın düşmana son sözünde! Ne olacak bu ülkenin hali? Niyetim saygısızlık etmek değil, beni de derin bir kedere sevk ettiniz bu yazıyla gecenin bu saatinde, hüsranımı bildiriyorum sadece...
    Bu arada, mesih ve mehdi ile ilgili spekülasyonlar artmışken, linkteki yazının okunmasında fayda var. Sizin daha önce bahsettiğiniz mavi ışık projesini detaylı anlatıyor.
    http://www.netpano.com/haber/4913/Mavi/Isin/Projesi/%E2%80%9CProject/Bluebeam%E2%80%9D
    Saygılarımla
  • Ibrahim Kocbey / 6 Nisan 2012 01:22

    Net bir analiz

    Güncel durumu gayet aciklayici bir yazi olmus. Oktan Hocam, analizin icin tesekkürler ederiz. Allah cümlemizden razi olsun.
  • gurbetci halil / 6 Nisan 2012 01:13

    sayin keles ve onaltiyildiz ekibi size helal olsun! bu kadar bilgiyi kompakt halde bide televisionda söyleseniz cok güzel olcak ne yazikki milletimizin büyük cogunlugu AKPnin iyiler oldugunu düsünüyor ama koyun kilifindaki kurt oldugundan haberleri yok iki inshallah bisminallah la gözler boyaniyor cok yazik oluyor anadolu milletine. yaradan sonumuzu hayirli eylesin.
    selamlar ve sevgiler
  • Nefii / 6 Nisan 2012 00:54

    ,tespit

    güzel tespitler,Dışişleri bakanlıgına gerek oktan keleş gibi stratejistler
  • cemaktürk / 5 Nisan 2012 23:59

    ağzınıza yürğinize sağlık müthiş bir analiz.resmen ülkemizi bir cendereye aldılar başımızdakilerde alın buyurun der gibi tavırdalar yada farkedemediler one münit ve arap gazına gelip rabbim sonumuzu hayreylesin